Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418373/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Działdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130195135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 32
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkim.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mentor.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Działdowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d18c411-2e74-4322-8c41-ba6c3e3eab0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/IN/PGK/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Działdowie”.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1.1. Część I: Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
1.2. Część II: Ubezpieczenia mienia i OC wspólnot mieszkaniowych, zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
1.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.)
b) ubezpieczenie autocasco (AC),
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW),
d) ubezpieczenie assistance.
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Działdowie”.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
3.1. Część I: Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
3.2. Część II: Ubezpieczenia mienia i OC wspólnot mieszkaniowych, zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
3.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.)
b) ubezpieczenie autocasco (AC),
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW),
d) ubezpieczenie assistance.
4. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Działdowie”.5. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
5.1. Część I: Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
5.2. Część II: Ubezpieczenia mienia i OC wspólnot mieszkaniowych, zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o.
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.)
b) ubezpieczenie autocasco (AC),
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW),
d) ubezpieczenie assistance.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156904,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221362,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156904,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070006155
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156904,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316365,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA TOWARZYSTWA UBZPIECZEŃ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070006155
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- UBEZPIECZENIE MIENIA I INTERESÓW GMINY DZIAŁDOWO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- "Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2026 roku
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KIJE"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Jordanowa
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY KRZANOWICE"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH GMINY IŁŻA I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





