eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówZakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi



Og³oszenie z dnia 2025-11-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1175459

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af768f9f-b89f-44ff-a1fa-abb10603c5cd

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00527592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023546/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00425550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 280000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: Zakup i dostawa ³odzi aluminiowej dla min. 6-8 osób z silnikiem zaburtowym o mocy min. 60 KM oraz przyczep± pod³odziow±
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kad³ub ³odzi aluminiowy lakierowany (kolor oraz numery operacyjne wska¿e Zamawiaj±cy po zawarciu umowy) z otwieran± elektrycznie platform± dziobow± z mo¿liwo¶ci± otwierania z pilota;
2) D³ugo¶æ min. 4,6m, szeroko¶æ min. 1,8 m;
3) Grubo¶æ aluminium min. 3 mm;
4) Pod³oga w ³odzi z blachy ryflowanej;
5) Ilo¶æ za³ogi 6-8 osób;
6) Silnik zaburtowy min. 60 KM z os³on± na ¶rubê, z trymem elektrycznym, mo¿liwo¶ci± opuszczeniem silnika z manetki;
7) Przyczepa pod³odziowa dostosowana do parametrów ³odzi ze ¶wiat³ami LED, z wci±gark± rêczn±, rolkami kilowymi oraz rolkami bocznymi;
8) 2 bakisty demontowalne;
9) Bakista rufowa na akumulator oraz zbiornik paliwa;
10) Podesty rufowe;
11) Relingi burtowe, 4 knagi, 1 szt. poler;
12) Drabinka na pode¶cie rufowym;
13) Konstrukcja pod lampê zespolon± na ramie rufowej;
14) Lampa zespolona z napisem Zamawiaj±cego;
15) Linka ¿ycia na burtach ³odzi;
16) Konsola sterownicza z owiewk± z tworzywa sztucznego (kierownica, przek³adnia, steroci±g, ciêgna);
17) Radiotelefon przewo¼ny VHS z anten± zamontowany w konsoli sterowniczej;
18) Gniazdo zapalniczki na konsoli;
19) Szperacz i gniazdo zapalniczki na konsoli;
20) Fotel sternika obrotowy i suwad³o;
21) ¦wiat³a nawigacyjne;
22) Wci±garka elektryczna z kotwic± (mo¿liwo¶æ opuszczania kotwicy z pilota);
23) Instalacja elektryczna z w³±cznikami na konsoli, w³±cznik g³ówny;
24) Pok³ad samosp³ywowy;
25) Zbiornik paliwa 25 L;
26) Filtr paliwa - separator wody;
27) Uchwyty na pok³adzie do mocowania ³adunku;
28) Akumulator z przewodami i pojemnikiem;
29) 2 sztuki pagajów 140 cm z uchwytami;
30) Bosak aluminiowy, teleskopowy z uchwytami i ko³o ratunkowe (mo¿liwo¶æ monta¿u osprzêtu na ramie rufowej);
31) 2 szt. kombinezonów do pracy w wodzie sucho – ratownicze, z zamkiem wodoszczelnym oraz butami wklejonymi na sta³e, kryz± szyjn± i manszetami na rêkawach na sta³e;
32) 4 szt. kapoków;
33) 4 szt. kamizelek asekuracyjnych;
34) Rzutka ratownicza na pasie (rêkawowo-trapezowa z pasem do alternatywnego mocowania);
35) Centralny dookólny pas asekuracyjny z klamr± szybko zwalniaj±c± (jedn± rêk±) umiejscowiony bezkonfliktowo w stosunku do rzutki, przeznaczony do pracy na uwiêzi;
36) 3 d-ringi na pasie dookólnym;
37) Gwizdek zawieszany;
38) Modu³ monta¿owy do sygnalizatora ¶wietlnego (auto/manual);
39) Tunel elastyczny do chowania nadmiaru ta¶my dookólnej;
40) Kilkana¶cie uchwytów do troczenia dodatkowych elementów wyposa¿enia w tym 4 dolne pêtle;
41) 10 kieszeni odp³ywowych, w tym na: latarkê, gwizdek, radio vhf, telefon wodoodporny, butlê ucieczkow± (w komplecie z butl± 0,2-0,44l z automatem oddechowym spare air), ¶ruby lodowe oraz rzutkê trapezow±;
42) Tunel na przewód spiralny mikrofonog³o¶nika;
43) Na prawym ramieniu zabezpieczenie linki rzutki trapezowej, gwarantuj±ce nie opadanie wolnego odcinka;
44) Dedykowany uchwyt do zegarka/stopera wodoodpornego;
45) Podwójny pas krokowy tworz±cy pe³na pêtlê wzmacniaj±c± wokó³ kamizelki ze stalowymi klamrami oraz elastycznymi tunelami na nadmiar ta¶my;
46) Odblask pryzmatyczny na rzepie (do wyboru stra¿ lub ratownik);
47) Nó¿ zawieszany, ze stali wysokowêglowej w pochwie z tworzywa sztucznego;
48) 7 pasów reguluj±cych i stabilizuj±cych kamizelkê, pozwalaj±cych dopasowaæ j± do odzie¿y w wielosezonowej pracy ratownika, zakres obwodu w klatce piersiowej od 70 do 130 cm;
49) Sygnalizator ¶wietlny - o¶wietlenie do kamizelki (automatyczne - aktywowane wod±, pulsacyjne z funkcj± manual);
50) Butla ucieczkowa (zestaw ewakuacyjny).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³ód¼ p³askodenn±.
Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilo¶cią p³ynów eksploatacyjnych i paliwa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi równie¿ szkolenie z obs³ugi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiaj±cego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowiæ w³asno¶ci osoby trzeciej ani obcią¿ony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje w³a¶ciwą konstrukcjê, jako¶æ u¿ytych materia³ów, w³a¶ciwe wykonanie i zgodno¶æ z normami oraz kompletno¶æ przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
Wycena oferty winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i normami.
Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegaj±cego na Realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Sulejów.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34521400-9 - £odzie ratunkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34520000-8 - £odzie

34521000-5 - £odzie specjalistyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 180000 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: Zakup i dostawa 2 ³odzi aluminiowych dla min. 4-5 osób ka¿da z silnikami zaburtowymi o mocy min. 25 KM oraz przyczepami pod³odziowymi
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kad³ub ³odzi aluminiowy lakierowany (kolor ³odzi oraz oznakowanie wska¿e Zamawiaj±cy po zawarciu umowy) o grubo¶ci minimum 3 mm z komor± wyporno¶ciow± i pod³og± antypo¶lizgow± z blachy ryflowanej min. 3 mm grubo¶ci. Kad³ub ³odzi w ca³o¶ci spawany;
2) Dno ³odzi wzmacniane redanami;
3) Komory wyporno¶ciowe;
4) ¦rodek ³odzi lakierowany;
5) Bakista rufowa na akumulator oraz zbiornik paliwa;
6) Bakista dziobowa;
7) Bakista boczna po prawej stronie od bakisty rufowej do bakisty dziobowej;
8) £awka ¶rodkowa z mo¿liwo¶ci± demonta¿u;
9) D³ugo¶æ min. 3,8 m, szeroko¶æ min. 1,70 m;
10) Ilo¶æ za³ogi 4/5 osób;
11) Silnik zaburtowy min. 25 KM na rumpel z elektrycznym zap³onem;
12) Przyczepa pod³odziowa przystosowana do parametrów ³odzi, ze ¶wiat³ami LED, z wci±gark± rêczn±, rolkami kilowymi, rolkami bocznymi;
13) Podesty rufowe;
14) Relingi burtowe i 4 knagi;
15) Linka ¿ycia na burtach ³odzi;
16) ¦wiat³a nawigacyjne;
17) Instalacja elektryczna z w³±cznikiem g³ównym;
18) Pok³ad samosp³ywowy;
19) Uchwyty na pok³adzie do mocowania ³adunku;
20) Akumulator z przewodami i pojemnikiem;
21) 2 szt. pagajów 140 cm z uchwytami;
22) Ko³o ratunkowe z rzutk± ratownicz±;
23) 6 szt. kapoków.
Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilo¶cią p³ynów eksploatacyjnych i paliwa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi równie¿ szkolenie z obs³ugi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiaj±cego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowiæ w³asno¶ci osoby trzeciej ani obcią¿ony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje w³a¶ciwą konstrukcjê, jako¶æ u¿ytych materia³ów, w³a¶ciwe wykonanie i zgodno¶æ z normami oraz kompletno¶æ przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
Wycena oferty winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i normami.
Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegaj±cego na Realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Sulejów.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34521400-9 - £odzie ratunkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34520000-8 - £odzie

34521000-5 - £odzie specjalistyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 148222 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 239850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148222 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Us³ugowa "HERO" Tomasz Giza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452153136

7.3.3) Ulica: Grodzka 40a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 148222 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 270600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180330 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Us³ugowa "HERO" Tomasz Giza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452153136

7.3.3) Ulica: Grodzka 40a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 180330 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.