Og³oszenie z dnia 2025-11-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00425550/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11754591.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-af768f9f-b89f-44ff-a1fa-abb10603c5cd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00527592
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023546/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Zakup i dostawa ³odzi aluminiowych z silnikami zaburtowymi oraz przyczepami pod³odziowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00425550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 280000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: Zakup i dostawa ³odzi aluminiowej dla min. 6-8 osób z silnikiem zaburtowym o mocy min. 60 KM oraz przyczep± pod³odziow±Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kad³ub ³odzi aluminiowy lakierowany (kolor oraz numery operacyjne wska¿e Zamawiaj±cy po zawarciu umowy) z otwieran± elektrycznie platform± dziobow± z mo¿liwo¶ci± otwierania z pilota;
2) D³ugo¶æ min. 4,6m, szeroko¶æ min. 1,8 m;
3) Grubo¶æ aluminium min. 3 mm;
4) Pod³oga w ³odzi z blachy ryflowanej;
5) Ilo¶æ za³ogi 6-8 osób;
6) Silnik zaburtowy min. 60 KM z os³on± na ¶rubê, z trymem elektrycznym, mo¿liwo¶ci± opuszczeniem silnika z manetki;
7) Przyczepa pod³odziowa dostosowana do parametrów ³odzi ze ¶wiat³ami LED, z wci±gark± rêczn±, rolkami kilowymi oraz rolkami bocznymi;
8) 2 bakisty demontowalne;
9) Bakista rufowa na akumulator oraz zbiornik paliwa;
10) Podesty rufowe;
11) Relingi burtowe, 4 knagi, 1 szt. poler;
12) Drabinka na pode¶cie rufowym;
13) Konstrukcja pod lampê zespolon± na ramie rufowej;
14) Lampa zespolona z napisem Zamawiaj±cego;
15) Linka ¿ycia na burtach ³odzi;
16) Konsola sterownicza z owiewk± z tworzywa sztucznego (kierownica, przek³adnia, steroci±g, ciêgna);
17) Radiotelefon przewo¼ny VHS z anten± zamontowany w konsoli sterowniczej;
18) Gniazdo zapalniczki na konsoli;
19) Szperacz i gniazdo zapalniczki na konsoli;
20) Fotel sternika obrotowy i suwad³o;
21) ¦wiat³a nawigacyjne;
22) Wci±garka elektryczna z kotwic± (mo¿liwo¶æ opuszczania kotwicy z pilota);
23) Instalacja elektryczna z w³±cznikami na konsoli, w³±cznik g³ówny;
24) Pok³ad samosp³ywowy;
25) Zbiornik paliwa 25 L;
26) Filtr paliwa - separator wody;
27) Uchwyty na pok³adzie do mocowania ³adunku;
28) Akumulator z przewodami i pojemnikiem;
29) 2 sztuki pagajów 140 cm z uchwytami;
30) Bosak aluminiowy, teleskopowy z uchwytami i ko³o ratunkowe (mo¿liwo¶æ monta¿u osprzêtu na ramie rufowej);
31) 2 szt. kombinezonów do pracy w wodzie sucho – ratownicze, z zamkiem wodoszczelnym oraz butami wklejonymi na sta³e, kryz± szyjn± i manszetami na rêkawach na sta³e;
32) 4 szt. kapoków;
33) 4 szt. kamizelek asekuracyjnych;
34) Rzutka ratownicza na pasie (rêkawowo-trapezowa z pasem do alternatywnego mocowania);
35) Centralny dookólny pas asekuracyjny z klamr± szybko zwalniaj±c± (jedn± rêk±) umiejscowiony bezkonfliktowo w stosunku do rzutki, przeznaczony do pracy na uwiêzi;
36) 3 d-ringi na pasie dookólnym;
37) Gwizdek zawieszany;
38) Modu³ monta¿owy do sygnalizatora ¶wietlnego (auto/manual);
39) Tunel elastyczny do chowania nadmiaru ta¶my dookólnej;
40) Kilkana¶cie uchwytów do troczenia dodatkowych elementów wyposa¿enia w tym 4 dolne pêtle;
41) 10 kieszeni odp³ywowych, w tym na: latarkê, gwizdek, radio vhf, telefon wodoodporny, butlê ucieczkow± (w komplecie z butl± 0,2-0,44l z automatem oddechowym spare air), ¶ruby lodowe oraz rzutkê trapezow±;
42) Tunel na przewód spiralny mikrofonog³o¶nika;
43) Na prawym ramieniu zabezpieczenie linki rzutki trapezowej, gwarantuj±ce nie opadanie wolnego odcinka;
44) Dedykowany uchwyt do zegarka/stopera wodoodpornego;
45) Podwójny pas krokowy tworz±cy pe³na pêtlê wzmacniaj±c± wokó³ kamizelki ze stalowymi klamrami oraz elastycznymi tunelami na nadmiar ta¶my;
46) Odblask pryzmatyczny na rzepie (do wyboru stra¿ lub ratownik);
47) Nó¿ zawieszany, ze stali wysokowêglowej w pochwie z tworzywa sztucznego;
48) 7 pasów reguluj±cych i stabilizuj±cych kamizelkê, pozwalaj±cych dopasowaæ j± do odzie¿y w wielosezonowej pracy ratownika, zakres obwodu w klatce piersiowej od 70 do 130 cm;
49) Sygnalizator ¶wietlny - o¶wietlenie do kamizelki (automatyczne - aktywowane wod±, pulsacyjne z funkcj± manual);
50) Butla ucieczkowa (zestaw ewakuacyjny).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³ód¼ p³askodenn±.
Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilo¶cią p³ynów eksploatacyjnych i paliwa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi równie¿ szkolenie z obs³ugi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiaj±cego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowiæ w³asno¶ci osoby trzeciej ani obcią¿ony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje w³a¶ciwą konstrukcjê, jako¶æ u¿ytych materia³ów, w³a¶ciwe wykonanie i zgodno¶æ z normami oraz kompletno¶æ przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
Wycena oferty winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i normami.
Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegaj±cego na Realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Sulejów.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34521400-9 - £odzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34520000-8 - £odzie
34521000-5 - £odzie specjalistyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 180000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2: Zakup i dostawa 2 ³odzi aluminiowych dla min. 4-5 osób ka¿da z silnikami zaburtowymi o mocy min. 25 KM oraz przyczepami pod³odziowymiSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Kad³ub ³odzi aluminiowy lakierowany (kolor ³odzi oraz oznakowanie wska¿e Zamawiaj±cy po zawarciu umowy) o grubo¶ci minimum 3 mm z komor± wyporno¶ciow± i pod³og± antypo¶lizgow± z blachy ryflowanej min. 3 mm grubo¶ci. Kad³ub ³odzi w ca³o¶ci spawany;
2) Dno ³odzi wzmacniane redanami;
3) Komory wyporno¶ciowe;
4) ¦rodek ³odzi lakierowany;
5) Bakista rufowa na akumulator oraz zbiornik paliwa;
6) Bakista dziobowa;
7) Bakista boczna po prawej stronie od bakisty rufowej do bakisty dziobowej;
8) £awka ¶rodkowa z mo¿liwo¶ci± demonta¿u;
9) D³ugo¶æ min. 3,8 m, szeroko¶æ min. 1,70 m;
10) Ilo¶æ za³ogi 4/5 osób;
11) Silnik zaburtowy min. 25 KM na rumpel z elektrycznym zap³onem;
12) Przyczepa pod³odziowa przystosowana do parametrów ³odzi, ze ¶wiat³ami LED, z wci±gark± rêczn±, rolkami kilowymi, rolkami bocznymi;
13) Podesty rufowe;
14) Relingi burtowe i 4 knagi;
15) Linka ¿ycia na burtach ³odzi;
16) ¦wiat³a nawigacyjne;
17) Instalacja elektryczna z w³±cznikiem g³ównym;
18) Pok³ad samosp³ywowy;
19) Uchwyty na pok³adzie do mocowania ³adunku;
20) Akumulator z przewodami i pojemnikiem;
21) 2 szt. pagajów 140 cm z uchwytami;
22) Ko³o ratunkowe z rzutk± ratownicz±;
23) 6 szt. kapoków.
Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilo¶cią p³ynów eksploatacyjnych i paliwa.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi równie¿ szkolenie z obs³ugi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiaj±cego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowiæ w³asno¶ci osoby trzeciej ani obcią¿ony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje w³a¶ciwą konstrukcjê, jako¶æ u¿ytych materia³ów, w³a¶ciwe wykonanie i zgodno¶æ z normami oraz kompletno¶æ przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy
Wycena oferty winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i normami.
Niniejsze zamówienie przewidziane jest do realizacji w ramach Zadania polegaj±cego na Realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Sulejów.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34521400-9 - £odzie ratunkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34520000-8 - £odzie
34521000-5 - £odzie specjalistyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 148222 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 239850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148222 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Us³ugowa "HERO" Tomasz Giza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452153136
7.3.3) Ulica: Grodzka 40a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO US£UGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA HANDLOWO US£UGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 148222 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 270600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Us³ugowa "HERO" Tomasz Giza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452153136
7.3.3) Ulica: Grodzka 40a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO US£UGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA HANDLOWO US£UGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 180330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI SULEJÓW
wiêcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawie sprzêtu dla potrzeb ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa ³odzi wraz z dronem podwodnym"
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - postêpowanie drugie
- Dostawa dwóch ³odzi ratowniczo-transportowych typu open (aluminiowych) wraz z silnikami zaburtowymi, pe³nym wyposa¿eniem ratowniczym i przyczepami pod³odziowymi dla ZUW w Szczecinie
- Dostawa aluminiowych ³odzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi
- Dostawa aluminiowych ³odzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi
wiêcej: £odzie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





