Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505785/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa chłodni kontenerowych wraz z instalacją, w celu wczesnego wykrywania i zwalczania ASF”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W BĘDZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: 85
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276284905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gzichowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 267 44 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bedzin.piw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw-bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a3b80c6-a02a-4959-b929-eb613631ab291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa chłodni kontenerowych wraz z instalacją, w celu wczesnego wykrywania i zwalczania ASF”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3b80c6-a02a-4959-b929-eb613631ab29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIW.K.2600-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142341,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do kół łowieckich wskazanych w punkcie 1 - czterech sztuk fabrycznie nowych, nieużywanych chłodni kontenerowych o wymiarach 4m x 2m z węzłem sanitarnym wraz z instalacją, do przechowywania tusz dzików, w celu wczesnego wykrywania i zwalczania wirusa ASF.
1. Adresy dostawy i zamontowania chłodni kontenerowych:
• Teren obwodu łowieckiego nr 118 - Koło Łowieckie ,,Dąbrowa”, Dąbrowa Górnicza
• Teren obwodu łowieckiego nr 110 - Koło Łowieckie ,,Orlik”, Będzin
• Teren obwodu łowieckiego nr 109 - Koło Łowieckie ,,Gwardia Będzin”, Sarnów
• Teren obwodu łowieckiego nr 97- Koło Łowieckie ,,Bór”, Dąbrowa Górnicza
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• chłodnia kontenerowa z przedsionkiem, wolnostojąca, przewoźna, o wymiarach 4 x 2m z zadaszeniem z przodu oraz z tyłu nad agregatem,
• minimalne wymiary wewnętrzne komory chłodniczej: długość: 2,3 m; szerokość: 1,7m,
• minimalne wymiary wewnętrzne przedsionka: długość: 1 m; szerokość: 1,7 m,
• konstrukcja, ściany, podłoga oraz sufit wykonane z płyt izolacyjnych poliuretanowych lub innego materiału, wytrzymałego, izolującego i łatwego do mycia i dezynfekcji,
• podłoga wykonana z blachy kwasoodpornej, żywicy poliuretanowej lub innego materiału odpornego na działanie środków myjących i dezynfekujących, łatwa do mycia i dezynfekcji, dodatkowo pokryta trwałym materiałem o grubości 1mm,
• izolowane, atestowane drzwi chłodnicze,
• drzwi wejściowe do przedsionka chłodni izolowane o grubości minimum 40 mm,
• komplet kluczy do drzwi (2x),
• urządzenie/agregat chłodniczy zasilany napięciem 230 V,
• agregat chłodniczy napełniony czynnikiem ekologicznym,
• sterownik elektroniczny do programowania nastaw temperatur w zakresie co najmniej od +10 0C do -5 0C,
• wewnętrzna instalacja wodna,
• system kanalizacyjny odprowadzania ścieków z umywalki i podłogi,
• umywalka/zlew ze stali nierdzewnej,
• korek do umywalki/zlewu - 1 szt.,
• przepływowy ogrzewacz wody,
• odpływ/kratka ściekowa w podłodze chłodni, odwodnienie, odprowadzanie ścieków z podłogi na zewnątrz kontenera, odwodnienie liniowe,
• kolejka (tyrolka) wykonana ze stali kwasoodpornej wraz z kompletem haków (zgodnych z normą DIN 5047) w ilości minimum 10 sztuk,
• wciągarka elektrycznado podwieszenia tusz o uciągu minimum:250 kg,
• waga hakowa,
• podlicznik energii elektrycznej,
• rozdzielnicę i instalację elektryczną zespoloną z oświetleniem LED i gniazdami hermetycznymi poprowadzoną w zamontowanych korytkach ochronnych wewnątrz i na zewnątrz chłodni (szczelność IP65),
• oświetlenie wewnątrz i na zewnątrz chłodni,
• stolik lub blat do pisania w części socjalnej (przedsionku) ze stali kwasoodpornej,
• apteczka pierwszej pomocy- 1 szt.,
• oczko plombownicze przy drzwiach do komory chłodniczej lub inne rozwiązanie umożliwiające założenie plomby, wykonane w sposób uniemożliwiający otwarcie komory chłodniczej bez uszkodzenia plomby.
3. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACHNIAK PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525307166
7.3.3) Ulica: Osiedle Wichrowe Wzgórze 8
7.3.4) Miejscowość: Rataje
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Rzeczowa realizacja projektu pn.: "WALORYZACJA CEMENTOWNI GRODZIEC W BĘDZINIE PODSTAWĄ PROCESU TRANSFORMACJI LOKALNEJ - Zadanie 1"
- Dostawa i instalacja deduplikatora oraz dysków do macierzy na potrzeby projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Będziński"
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Będzina w ramach dotacji celowej z budżetu GZM w ramach Programu Metropolitarny Fundusz Odporności na rok 2025
- Będzin, Zamek Królewski z XIV w.: Wzmocnienie, restauracja i naprawa przy równoczesnym zachowaniu oryginalnej substancji zabytkowej obwodowych murów wewnętrznych zamku górnego z basztą w Będzinie
- Dowóz dzieci do szkół i placówek oświatowych
- Przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Huberta Wagnera w Będzinie dla potrzeb biurowych
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.