Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100970/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00526974/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości i dostępności Ośrodka Zdrowia w Tyńcu Legnickim dla osób ze szczególnymi potrzebami (przede wszystkim dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK ZDROWIA W TYŃCU LEGNICKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390104875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TYNIEC LEGNICKI 54
1.5.2.) Miejscowość: Ruja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-243
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768582867
1.5.8.) Numer faksu: 76 8582812
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org1@legnickiepole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ruja.eu/p,89,przychodnia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości i dostępności Ośrodka Zdrowia w Tyńcu Legnickim dla osób ze szczególnymi potrzebami (przede wszystkim dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7995937a-a513-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.271.1.2022.R.TP.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont gminnego ośrodka zdrowia.
1.Prace zewnętrzne obejmą remont nawierzchni chodnikowych, remont schodów zewnętrznych i rampy dla niepełnosprawnych oraz wymianę oświetlenia zewnętrznego, wymiana drzwi wejścia głównego i przedsionka, remont recepcji. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 28/8, obręb ewidencyjny 020908_2 Gminy Ruja, jednostka ewidencyjna budynku Tyniec Legnicki.
2. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z:
a) ofertą,
b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową, specyfikacją warunków zamówienia,
c) aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz sztuką budowlaną.
3.2. Zakres i sposób wykonania prac budowlanych
a) ciągi piesze – chodniki i plac przed wejściem głównym do budynku
A1 – nawierzchnia przeznaczona dla ruchu pieszych
• kostka betonowa Pozbruk Bruk wym.15x15cm gr.6cm, kolor Uni Szary
• podsypka z kruszyny kamiennej 0/5 mm gr. 5cm
• podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31 mm gr. 20cm
• grunt rodzimy
b) schody zewnętrzne, rampa dla niepełnosprawnych i podesty
B1 – nawierzchnia ramp i podestów
• kostka betonowa Pozbruk Bruk wym.15x15cm gr.6cm, kolor Uni Szary
• podsypka z kruszyny kamiennej 0/5 mm gr. 5cm
• podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31 mm gr. 20cm
• grunt rodzimy
c) oświetlenie zewnętrzne
Istniejące oświetlenie należy zdemontować, a w ich miejsce przymocować i podłączyć
nowe oprawy oświetleniowe. Montaż oraz podłączenie powinno się odbywać zgodnie z
wytycznymi producenta wybranych lamp parkowych. Aby zapewnić prawidłowe i trwałe
funkcjonowanie opraw oświetleniowych, pod każdą lampą należy przewidzieć
podbudowę w formie np. wylewki betonowej bądź betonowego bloczka z otworem na
przewody elektryczne.
Proponowane oprawy oświetleniowe 106175 Lampa stojąca Venus pt1 big anthracite Ideal Lux - 15 sztuk
d) wymiana drzwi wejścia głównego i przedsionka
W tym celu należy zabezpieczyć istniejącą konstrukcję ściany nośnej z
wykorzystaniem stempli, usunąć istniejące nadproże, a następnie zamontować nowe
2xL19 pod projektowaną lokalizację otworu drzwiowego. Po przygotowaniu nowych przebić, montaż drzwi przesuwnych należy wykonywać według wytycznych producenta stolarki drzwiowej.
e) wymiana grzejnika
Istniejący grzejnik należy zdemontować, a nowy zamontować zgodnie z projektem wnętrz.
f) remont recepcji
Istniejącą zabudowę meblową recepcji należy zdemontować i usunąć. Następnie wykonać
nową zabudowę zgodnie z projektem wnętrz i rysunkami szczegółowymi.
W ramach remontu recepcji przewiduje się również demontaż istniejących opraw
oświetleniowych na suficie i instalację nowych lamp – oprawy zwieszane. Lokalizację i
rozmieszczenie opraw pokazano na projekcie.
Obecny sufit podwieszany należy zdemontować i wykonać nowy. Część recepcji zostanie
wydzielona za pomocą wewnętrznej ściany działowej z płyt g-k. W ścianie tej należy
przewidzieć otwór montażowy dla drzwi.
3.3. Przedmiot zamówienia opisany jest w Dokumentacji technicznej a szczegółowy opis i wymagane parametry techniczne znajdują się w projekcie technicznym, opisie technicznym i przedmiarze które stanowią załączniki do SWZ.
Uwaga:
Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
W przypadku wystąpienia w opisie technicznym, w Dokumentacji projektowej oraz
w nazwa materiał i przyjętej technologii należy je rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla zastosowanych materiałów i urządzeń, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.
W przypadku przywołania w opisie Przedmiotu Zamówienia, w Dokumentacji projektowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Remontów Adam Kasprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912283002
7.3.4) Miejscowość: Polanka 8
7.3.5) Kod pocztowy: 59-243
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż drzwi automatycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja technologii kotłowni gazowej wodnej wraz z instalacją gazową dla potrzeb Zespołu Szkół w Piaskach
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Osowcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr 3/5 AM-37, obręb Oborniki Śląskie.
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr. 108 - Obręb 0001, Wąsosz
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bryzglu
- Remont i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ściany piwnicznej budynku Teatru przy ul. Mickiewicza 13 w Rzeszowie od strony ul. Kopernika przylegającej do parkingu hotelu Hubertus
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.