Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, LAPTOPÓW, MONITORÓW, STACJI DOKUJĄCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ LICENCJI OPROGRAMOWANIA PAKIETU BIUROWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, LAPTOPÓW, MONITORÓW, STACJI DOKUJĄCYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ LICENCJI OPROGRAMOWANIA PAKIETU BIUROWEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436195ec-529f-4575-91ad-4d5370b1c882
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122238/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 261_Dostawa komputerów i oprogramowania biurowego (60 zestawów)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/246101/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/246101/notice/public/details
W pozostałym zakresie, w szczególności przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń lub dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego, w tym podmiotowych środków dowodowych, zawiadomień, wyjaśnień, zgód czy informacji, przy użyciu: Platformy, za pośrednictwem kafelka „Wiadomości” .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy),
na subdomenie Zamawiającego, dostępnej na stronie:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl lub za pośrednictwem strony: https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania albo do założenia bezpłatnego konta, poprzez wykonanie poniższych kroków procesu rejestracyjnego:
a) podanie adres e-mail,
b) ustanawianie hasła, z obowiązkiem jego powtórzenia,
c) wpisanie kodu z obrazka,
d) potwierdzenie zapoznania się i akceptację „Regulamin korzystania z Marketplanet OnePlace”, a także informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
e) zaznaczenie wymaganych zgód,
f) kliknięcie polecenia „Zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca) nie skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym
w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) kafelek: „Formularz oferty” / podsekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią.
a) Wykonawca, w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie
z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”)
i zatwierdzenie tego hasła,
b) wczytanie plików następuje poprzez polecenie: „Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku”, w sekcji: „Przygotowanie oferty”, podsekcja: „Dokumenty do oferty”,
c) Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację,
d) Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu:
„Dokument jawny”,
albo
„Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”,
odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
e) złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”,
f) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,
g) potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik,
h) o terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
5) kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy
do przekazania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed przystąpieniem do postępowania;
6) za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu
na Platformę;
7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii dostępnej w dni robocze, w godzinach
od 9.00 do 17.00, pod nr tel.: +48 22 257 22 23 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod podanym poniżej adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ-Rozdz. XX
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/113/2025/S
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych w ilości 50 kpl. (na komplet składa się komputer, monitor, klawiatura i mysz, okablowanie), komputerów przenośnych (typu laptop) w ilości 30 kpl. (na komplet składa się komputer typu laptop, stacja dokująca, monitor, klawiatura i mysz, okablowanie). Dla każdego komputera musi być dostarczona licencja na system operacyjny oraz oprogramowanie pakietu biurowego.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ, a także Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający ustala okres gwarancji na dostarczony sprzęt, na jego działanie zgodnie
z dokumentacją na 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia i przyjęte technologie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych oprogramowani/technologii i urządzeń, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. Wykonawca jest obowiązany wykazać w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, że oferowane przez niego dostawy i stosowane materiały równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ - w tym normy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (czyli oferowane rozwiązanie równoważne posiada pewne istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, wystarczające dla osiągnięcia celów zamówienia). Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych.
W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2, 3 oraz
ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy wskazane w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ urządzenia
są urządzeniami innymi niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca
w Formularzu potwierdzenia spełnienia wymagań, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, winien wskazać równoważne produkty, a także równoważne normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien dołączyć do Oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
b) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego obejmujące każdorazowo dostawę zestawów komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych (laptopów) o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda dostawa.
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dopuszcza się sumowanie doświadczeń, tj. warunek może zostać spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem wskazanym w Rozdziale I ust. 3 SWZ w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. W odniesieniu do przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ:
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, zamiast podmiotowych środków dowodowych, będzie żądał oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór wykazu oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
W związku z powyższym, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania), aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia, o którym mowa powyżej.
Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia
z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem wskazanym w Rozdziale I ust. 3 SWZ w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających standard wykonania dostarczanego sprzętu. Za przedmiotowy środek dowodowy zamawiający uznaje wskazane przez Wykonawcęw Formularzu potwierdzenia spełnienia wymagań, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oferowane przez Wykonawcę parametry. Wymóg wskazania: „Producenta, nazwy, modelu” - nie stanowi przedmiotowego środka dowodowego.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania wymagań jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Formularz potwierdzenia spełnienia wymagań, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ;
W pkt 2 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, przy nazwie oferowanego sprzętu lub oprogramowania należy wskazać:
a) model,
b) producenta,
c) numer katalogowy.
2) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, na które składają się:
a) Certyfikat ISO 9001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
b) Certyfikat ISO 14001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
c) Certyfikat ISO 50001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
d) Deklaracja zgodności CE; (dla komputerów stacjonarnych),
e) Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; (dla komputerów stacjonarnych),
f) Certyfikat TCO Certified 9.0 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
g) Certyfikat EPEAT na poziomie min. Silver na terenie Polski (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
h) Certyfikat ISO 9001 (dla laptopów) lub równoważny,
i) Certyfikat ISO 14001 (dla laptopów) lub równoważny,
j) Certyfikat ISO 50001 (dla laptopów) lub równoważny,
k) Deklaracja zgodności CE; (dla laptopów),
l) Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; (dla laptopów),
m) Certyfikat EPEAT na poziomie Gold na terenie Polski (dla laptopów) lub równoważny,
n) Certyfikat EPEAT na poziomie min. GOLD (dla monitorów) lub równoważny,
o) TCO Certified Generation 10 lub wyższy (dla monitorów) lub równoważny,
p) TCO Certified Edge Displays 2.1 lub wyższy (dla monitorów) lub równoważny,
q) TUV Low Blue Light (dla monitorów) lub równoważny.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Formularz potwierdzenia spełnienia wymagań, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ;2) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, na które składają się:
a) Certyfikat ISO 9001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
b) Certyfikat ISO 14001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
c) Certyfikat ISO 50001 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
d) Deklaracja zgodności CE; (dla komputerów stacjonarnych),
e) Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; (dla komputerów stacjonarnych),
f) Certyfikat TCO Certified 9.0 (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
g) Certyfikat EPEAT na poziomie min. Silver na terenie Polski (dla komputerów stacjonarnych) lub równoważny,
h) Certyfikat ISO 9001 (dla laptopów) lub równoważny,
i) Certyfikat ISO 14001 (dla laptopów) lub równoważny,
j) Certyfikat ISO 50001 (dla laptopów) lub równoważny,
k) Deklaracja zgodności CE; (dla laptopów),
l) Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; (dla laptopów),
m) Certyfikat EPEAT na poziomie Gold na terenie Polski (dla laptopów) lub równoważny,
n) Certyfikat EPEAT na poziomie min. GOLD (dla monitorów) lub równoważny,
o) TCO Certified Generation 10 lub wyższy (dla monitorów) lub równoważny,
p) TCO Certified Edge Displays 2.1 lub wyższy (dla monitorów) lub równoważny,
q) TUV Low Blue Light (dla monitorów) lub równoważny.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załączniki nr 2a, 2b
do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego w SWZ podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ składane jest wraz z ofertą
w przypadku wskazanym w Rozdziale X ust. 6 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik.
Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.
5. Ofertę (Formularz oferty) oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub osoba posiadająca odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowiony pełnomocnik.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazane w par. 10 projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/246101/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, II. Szczegółowe informacje dot. warunków udziału, podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są określone w SWZ.III. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
IV. Ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
V. Wykonawca dołącza do oferty:
1) Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. IXa,
3) Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp Załącznik nr 2a, 2b do SWZ,
4) KRS lub CEIDG,
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,
7) Pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
8) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy),
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy
VI. Zamawiający nie wymaga wniesienia WADIUM.
VII. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
VIII. Przedmiotowe środki dowodowe – opisane w Rozdz. IXa,
IX. Wykonawca w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https:/wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
X. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających korzystanie z Platformy – Rozdz. XIV SWZ.
XI.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest Michał Sliwak lub Anna Nagórek-Muzyka; nr tel. 71 323 57 17.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Centrum Opieki Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Warsztat Terapii Zajęciowej w Małkowicach
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztat Terapii Zajęciowej im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Dobroszycach
- Dostawa fabrycznie nowego 9 - cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Dobroszyce
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA W CENTRUM BIBLIOTECZNO - KULTURALNYM FAMA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
- Udostępnienie torów na krytym basenie wraz z infrastrukturą niezbędną do przeprowadzenia zajęć sportowych i lekcji wychowania fizycznego dla uczniów ZSEO we Wrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gminy Police.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów interaktywnych, urządzeń drukujących i kopiujących oraz urządzeń i sprzętu teleinformatycznego dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu.
- Dostawa komputerów przenośnych ze stacją dokującą/replikatorem portów wraz z prawem opcji
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





