Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442512/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji klimatycznej pn. "Ostrowiecka Akademia Klimatu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04dba14e-47d6-42c3-83b3-5139b3ab30091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji klimatycznej pn. "Ostrowiecka Akademia Klimatu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04dba14e-47d6-42c3-83b3-5139b3ab3009
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044415/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Przygotowanie i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji klimatycznej pn. "Ostrowiecka Akademia Klimatu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach publicznych szkół podstawowych i przedszkoli w Ostrowcu Świętokrzyskim”, współfinansowanego ze środków programu priorytetowego „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół” realizującego Inwestycję B1.1.3 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie działań z zakresu edukacji klimatycznej pn. „Ostrowiecka Akademia Klimatu”.
2. Ostrowiecka Akademia Klimatu to edukacja na rzecz wzrostu świadomości
i zaangażowania kadry pedagogicznej, uczniów oraz lokalnych środowisk Ostrowca Świętokrzyskiego w działania na rzecz poprawy jakości powietrza, przeciwdziałania trendom zmian klimatycznych, wykorzystania OZE oraz promocja aktywności na świeżym powietrzu.
3. Zamówienie obejmuje:
1) organizację i przeprowadzenie cyklu profesjonalnych wykładów dla kadry pedagogicznej oraz lokalnych środowisk (m.in. rodziców, liderów społecznych) pn. „Przyczyny postępujących zmian klimatycznych – możliwości przeciwdziałania ich negatywnym skutkom” – dla łącznie 150 uczestników;
2) organizację i przeprowadzenie warsztatów dla dzieci i młodzieży inspirujące uczestników do działań mitygacyjnych, które mają na celu ograniczanie emisji gazów cieplarnianych – łącznie 250 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fundacja Miesz(k)aj Lokalnie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Utila sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521166154
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-29INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup paliw płynnych
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2026 roku
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i dostawy art. higienicznych, bielizny i obłożeń
- Dostawa energii elektrycznej do Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





