Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00525876/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 15 KWIETNIA 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 53
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-218
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-leczyce
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 15 KWIETNIA 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a109bdb9-8372-4c00-8ed2-89976fd85f68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036573/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Łęczyce w okresie od 1 stycznia 2026r. do 15 kiwetnia 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
3.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu:
Godziny pracy: od 730 do 1700 w poniedziałek; od wtorku do czwartku od 730 do 1530; od 730 do 1400 w piątek.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.29.2025.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia: REJON PÓŁNOCNY 2
Obszar stanowiący przedmiot w ramach wykonania zamówienia obejmuje miejscowości Bożepole Wielkie, Bożepole Małe, Chmieleniec oraz osady przynależne do wskazanych miejscowości. W zakres odśnieżania wchodzą:
a) Drogi wewnętrzne i publiczne
b) Drogi gminne łączące w.w miejscowości
c) Chodniki w tych miejscowościach przylegające do dróg gminnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-04-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia realziacji usługi od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamwiającego w godzinach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia: REJON PÓŁNOCNY 3
Obszar stanowiący przedmiot w ramach wykonania zamówienia obejmuje miejscowości Strzebielino, Strzebielino Osiedle, Paraszyno, Łęczyn, droga Paraszyno Strzebielino, droga Paraszyno-Porzecze, osady przynależne do wskazanych miejscowości.
W zakres odśnieżania wchodzą:
a) Drogi wewnętrzne i publiczne
b) Drogi gminne łączące w.w miejscowości
c) Chodniki w tych miejscowościach przylegające do dróg gminnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2026-04-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczecia realziacji usługi od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia: REJON POŁUDNIOWY 2
Obszar stanowiący przedmiot w ramach wykonania zamówienia obejmuje miejscowości Dzięcielec, Nawcz, Łówcz Górny, Porzecze, osady przynależne do w.w miejscowości.
W zakres odśnieżania wchodzą:
a) Drogi wewnętrzne i publiczne
b) Drogi gminne łączące w.w miejscowości
c) Chodniki przylegające do dróg gminnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-04-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia realizacji usługi od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającym przedmiotowi umowy na cały okres wykonywania przedmiotu umowy w wysokości min. 300 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje minimalnym sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację usługi wskazanym w wykazie urządzeń technicznych (sprzętu)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ŁĘCZYCE
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 15 KWIETNIA 2026 r.
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 1 500 000,00
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 30 grudnia 2026 r."
więcej: przetargi ŁĘCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2025/2026"
- Świadczenie usług utrzymania terenów wewnątrz zakładowych, wokół wybranych budynków GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 2 części
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymanie porządku na terenach przyległych
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2025/2026 r. - II postępowanie
- Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania: - zadanie nr 3 .
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





