Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447806/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa symulatora do nauki jazdy kombajnem i ciągnikiem rolniczym wraz z komputerem diagnostycznym dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sędziejowice - Kolonia 10
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zsckrsedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa symulatora do nauki jazdy kombajnem i ciągnikiem rolniczym wraz z komputerem diagnostycznym dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd1ba8a-86e9-4342-9103-515a759a0fe5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa symulatora do nauki jazdy kombajnem i ciągnikiem rolniczym wraz z komputerem diagnostycznym dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach.
4.2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.3. Dostarczony sprzęt musi być:
• fabrycznie nowy i niepowystawowy, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia, bez obciążeń prawami osób trzecich, spełniające co najmniej parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
• kompletny (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania), a jego zakup i korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym prawa osób trzecich, a w zakresie bezpieczeństwa odpowiada normom CE, wyposażony w okablowanie, akcesoria montażowe, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające).
4.4. Kod CPV:
34151000-0 Symulator jazdy
34152000-7 Symulator szkoleniowy
38548000-8 Przyrządy do pojazdów mechanicznych
Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.5. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.
4.6. Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320
z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4.7. Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE – Wykonawca składa certyfikat na wezwanie Zamawiającego przy dostawie, o ile Zamawiający wezwie do złożenia dokumentu,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile dotyczy,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesiący, w szczególności zgodnie z OPZ,
d) oferowane pomoce dydaktyczne/sprzęt w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego postępowania do dostawy przedmiotu zamówienia, wniesienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, montażu oraz sprawdzenia poprawności działania dostarczonych pomocy dydaktycznych wyposażenia – o ile sprawdzenie jest niezbędne – uzasadnione oraz przeszkolenia kadry Zamawiającego zgodnie
z OPZ. Przy dostawie nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na okoliczność powyższą, zostanie sporządzony protokół odbioru, do podpisania przez strony.
4.9. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie w walucie polskiej (PLN).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34151000-0 - Symulatory jazdy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp Serwis Marek Sipak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781683681
7.3.3) Ulica: Myśliwiec 140
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatorów: wózka widłowego, samochodu ciężarowego, żurawia wieżowego
- Dostawa i montaż urządzeń dydaktycznych do pracowni głowic stanowiących wyposażenie sal BCU w Pszowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu"
- Dostawa wyposażenia do laboratorium diagnostyki
- Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych stanowiących doposażenie dla kierunku technik i mechanik pojazdów samochodowych i technik mechanik lotniczy
- Dostawa trenażerów, urządzeń medycznych wraz z akcesoriami na potrzeby uzupełnienia wyposażenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej
więcej: Symulatory jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





