eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › ¦wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2024



Og³oszenie z dnia 2023-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270647904

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stadionowa 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 222 60 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zomm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zomm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9613f4de-8fa5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00525650

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9613f4de-8fa5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dzia³aj±c zgodnie z Ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 1781) oraz
Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z pó¼n. zm.) zwanego dalej RODO,
informujemy zgodnie z art. 13 RODO, ¿e:
1. Administratorem Danych jest Zak³ad Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mys³owicach., 41-400 Mys³owice ul. Stadionowa 11; e-mail:
biuro@zomm.pl ; Tel 322226043.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres korespondencyjny - jw.; e-mail: odo@zomm.pl ; Tel 322226043.
3. Podstawy Prawne i cele przetwarzania Pañstwa danych.
Dane Pañstwa bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Celem przetwarzania bêdzie realizacja procedur
zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Postêpowanie bêdzie siê odbywa³o w oparciu o nastêpuj±ce
przepisy:
• ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.) zwanej dalej Ustaw±
PZP,
• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.).
4. Przekazywanie danych.
Pañstwa dane bêd± przekazywane:
• wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, poniewa¿ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie tego dostêpu mo¿e wyst±piæ
w szczególnych uzasadnionych przypadkach zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 Ustawy PZP.
• wszystkim podmiotom, z którymi ZOM Mys³owice zawar³ umowy powierzenia dla realizacji zadañ zwi±zanych z przeprowadzeniem
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
5. Pañstwa dane mog± byæ przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy poniewa¿ postêpowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne, z uwzglêdnieniem ograniczenia, o którym mowa w punkcie 4.
6. Pañstwa dane bêd± przechowywane przez okres 5 lat od daty zakoñczenia postêpowania.
7. Ka¿da osoba, której dane s± przetwarzane przez ZOM, ma prawo ¿±dania do:
7.1 dostêpu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
7.2 sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,
7.3 usuniêcia swoich danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO,
7.4 ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych zgodnie z art. 18 RODO,
7.5 przenoszenia swoich danych osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
7.6 wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
8. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób automatyczny, w szczególno¶ci nie bêd± podlegaæ profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informujemy ¿e przetwarzanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu
o zamówienia publiczne odbywa siê podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W zwi±zku z tym w Pañstwa przypadku nie przys³uguj±
Pañstwu prawa zawarte w punktach 7.3, 7.4 i 7.5 klauzuli informacyjnej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/2023/ZOMM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi ochroniarskie i portierskie obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach mieszcz±cego siê przy ulicy Karola Miarki 36 i 38, wraz z prowadzeniem systemu monitoringu wizyjnego i obs³ug± czterech bram wjazdowych na chronionym terenie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Us³ugi portierskie

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie bêdzie bada³, czy wykonawca którego oferta
zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:a. prowadzi dzia³alno¶æ, która pozwoli na wykonanie us³ugi okre¶lonej przez Zamawiaj±cego,
b. posiada stosowne, wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 838), uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony mienia, w tym wa¿n± (obowi±zuj±c±) koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych,
c. nale¿ycie wykona³ w ci±gu ostatnich trzech lat przed dat± sk³adania ofert, a w przypadku umów ci±g³ych, których okres obowi±zywania nadal trwa, nadal wykonuje, us³ugê to¿sam± z zamówieniem o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ netto. Ww. warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e realizacje w okresie jednego roku przynajmniej dwóch us³ug (umów) o warto¶ci minimum 100.000 z³ netto ka¿da;
d. obrót roczny w ka¿dym z trzech ostatnich lat (2021, 2022 i 2023), wynikaj±cy z dzia³alno¶ci to¿samej z przedmiotem zamówienia jest nie mniejszy ni¿ 300.000,00 z³ netto. W przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci to¿samej z przedmiotem zamówienia jest krótszy ni¿ trzy lata, ¶redni roczny obrót za ca³y okres prowadzenia tej dzia³alno¶ci nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 300.000,00 z³ netto;
e. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000 z³,
f. odby³ wizjê lokaln± dla zapoznania siê z pe³n± specyfikacj± obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach mieszcz±cego siê przy ulicy Karola Miarki 36 i 38.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 111 ustawy PZP, oraz wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce,
¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników.
c. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy,
¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników,
d. O¶wiadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e. O¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne,
f. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. O¶wiadczenia o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych z podzia³em na poszczególne lata, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – za ten okres, na podstawie art. 115 ustawy PZP.
b. Polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej wraz z potwierdzeniem op³acania sk³adek.
c. Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (za³±cznik nr 4), wraz
ze wskazaniem warto¶ci netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzaj±cym nale¿yte wykonanie dostaw (referencje).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a. jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi,
b. wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie,
c. precyzowaæ zakres umocowania,
d. upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych
z postêpowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w
imieniu Wykonawców,
Og³oszenie nr 2023/BZP 00481182 z dnia 2023-11-07
2023-11-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
e. byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê,
jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem Konsorcjum je¿eli za³±czone pe³nomocnictwo
nie bêdzie wskazywa³o inaczej.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie. Dokument ten wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (O¶wiadczenia
nale¿y za³±czyæ do oferty).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w pkt. 11.7.1. lit. g. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie
Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 10.7. SWZ przy czym dokumenty i o¶wiadczenia o
których mowa w pkt 10.7.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy w zakresie odnosz±cym siê do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:
a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
b. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207);
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d. zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Pod pojêciem si³y wy¿szej bêdzie rozumiane zdarzenie nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Zamawiaj±cego ani Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie Umowy na sta³e lub na pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec, ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.
W celu przeprowadzenia zmiany ceny w zakresie okre¶lonym powy¿ej Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia szczegó³owej kalkulacji kosztów, z której bêd± wynika³y dane umo¿liwiaj±ce zwiêkszenia nale¿nego wynagrodzenia, a w tym ilo¶æ osób zatrudnionych z wynagrodzeniem minimalnym.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 20.1. Miejsce sk³adania ofert platforma e-zamówienia Urzêdu Zamówieñ Publicznych.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.