Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części szkoły podstawowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Wielkim Rychnowie pod względem przepisów ochrony przeciwpożarowej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a650d16-191f-4d15-96c8-535b098143901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części szkoły podstawowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Wielkim Rychnowie pod względem przepisów ochrony przeciwpożarowej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a650d16-191f-4d15-96c8-535b09814390
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065427/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Wielkim Rychnowie pod względem przepisów ochrony przeciwpożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa części szkoły podstawowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Wielkim Rychnowie pod względem przepisów ochrony przeciwpożarowej”.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wykonanej przez PSBUD Pracownia Projektowa Piotr Świrzyński, z/s ul. Prusa 6, 86-302 Grudziądz oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a także zgodnie m.in. z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 134/2025 z dnia 25.07.2025r. znak sprawy: AB.6740.200.2025.Acel Starosty Golubsko – Dobrzyńskiego.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr geod. 184/3, obręb Wielkie Rychnowo (0022), gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko -pomorskie.
3. Przedmiotem zadania jest realizacja robót budowlanych związanych z koniecznością dostosowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie do wymogów ochrony przeciwpożarowej w oparciu o wykonaną ekspertyzę techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej oraz decyzję Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Golubiu – Dobrzyniu z dnia 28.03.2024r. znak: PZ.52800.1.4.2024.KJ.
Projektowany zakres robót budowlanych nie zmienia istniejącego zagospodarowania terenu oraz nie zmienia obecnego sposobu użytkowania budynku.
4. Zakres prac do wykonania obejmuje:
1) Zamknięcie części budynku, w którym znajdują się pomieszczenia oddziałów przedszkolnych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
2) Wydzielenie pożarowo piwnicy (technicznej części kondygnacji podziemnej) drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
3) Zamknięcie wyjścia z klatki schodowej na nieużytkowany strych w starej części budynku drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30,
4) Zabezpieczenie sufitu nad klatką schodową w starej części obiektu zabudową z płyt gipsowo –kartonowych,
5) Usunięcie palnych okładzin sufitu na holu I piętra budynku,
6) Wydzielenie pożarowo pomieszczenia kotłowni drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 oraz zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w ścianach i stropie kotłowni do klasy odporności ogniowej EI60.
UWAGA !
Zadanie nie obejmuje wydzielenia pożarowego sali gimnastycznej i pomieszczeń połączonych z nią funkcjonalnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, z zachowaniem zasad wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
UWAGA !
Budynek w którym mają być prowadzone prace jest sklasyfikowany jako budynki oświaty nauki i kultury oraz budynki sportowe. Jest to budynek Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie.
Zamawiający nie przewiduje wyłączenia obiektu z użytkowania na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem. Roboty będą wykonywane w budynku funkcjonującym. Z uwagi na specyfikę obiektu – Zamawiający wymaga, aby prace były etapowane, bądź wykonywane w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, uwzględniając niezbędny nakład sił osobowych celem zrealizowania robót w umówionym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TM TERMOMODERN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831827148
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





