eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/checiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d458bb9-6408-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

dofinansowane ze środków Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 4 Dziedzictwo naturalne i kulturowe Działanie 4.4. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.15.2022.PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy budynku dawnej synagogi i zmiany sposobu użytkowania tego obiektu na "Centrum Pamięci i Kultury Żydowskiej w Chęcinach", aranżację wnętrz wraz z dostosowaniem na potrzeby kulturalno-edukacyjne z uwzględnieniem przywrócenia właściwego stanu technicznego i estetycznego obiektu poprzez zachowanie i odtworzenie poszczególnych jego elementów.
Zakres robót (prac) przewidzianych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1. wzmocnienie gruntów w strefie fundamentów;
2. przywrócenie oryginalnego poziomu posadzki (tj. obniżenie) w historycznej części budynku dawnej Synagogi;
3. projektowane obniżenie posadzki w części dobudowanej budynku dawnej Synagogi;
4. aranżacja części parteru na zaplecze techniczne i sanitarne;
5. remont schodów zewnętrznych i wykonanie stropu żelbetowego nad pomieszczeniem pomocniczym;
6. przebudowę schodów wewnętrznych w części północnej (dobudowanej);
7. wymianę stropów kleina na stropy WPS;
8. naprawę i wzmocnienie konstrukcji sklepień;
9. naprawę pęknięć i rys - w szczególności - ścian, sklepień i nadproży;
10. wymianę konstrukcji dachowej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji obiektu w poziomie poddasza;
11. wymianę pokrycia dachowego na blachę gontopodobną;
12. wykonanie izolacji przeciwwodnych (w tym iniekcji murów) wraz z drenażem budynku oraz izolacji przeciwwilgociowych i termicznych;
13. wymianę fragmentu posadzek pod ogrzewanie podłogowe;
14. wykonanie tynków;
15. wymianę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych (zakres instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych zgodny z projektami branżowym);
16. wykonanie przyłączy branży sanitarnej;
17. remont konserwatorski i prace budowlane ujęte w programie prac konserwatorskich;
18. zagospodarowanie terenu;
19. aranżację pomieszczeń na cele kulturalno-edukacyjne;
20. akustykę;
21. wykonanie robót zamiennych i dostosowujących budynek danej synagogi do wymagań ochrony przeciwpożarowej (opisanych w ekspertyzie przeciwpożarowej) oraz wykonanie wszystkich systemów i urządzeń przeciwpożarowych w celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa użytkowania;

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Z uwagi na to iż obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej i dokumentacja projektowa podlegała uzgodnieniom z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Kielcach, a użyte w niej materiały i urządzenia wymagały aprobaty Konserwatora pod względem kolorystyki, wzornictwa, faktury i kształtu, zastosowanie materiałów zamiennych musi uwzględniać równie spełnienie powyższych kryteriów.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11975000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7950000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENEWAL ART. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-24-37-273

7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 9

7.3.4) Miejscowość: Daleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.