Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia pomiędzy budynkami wielorodzinnymi przy ul. Wojska Polskiego 4-10 w miejscowości Zawiercie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia pomiędzy budynkami wielorodzinnymi przy ul. Wojska Polskiego 4-10 w miejscowości Zawiercie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b330224c-509c-4c5f-9beb-d7881315e89d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Budowa oświetlenia pomiędzy budynkami wielorodzinnymi przy ul. Wojksa Polskiego 4-10 w miejscowości Zawiercie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.28.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115388,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa oświetlenia pomiędzy budynkami wielorodzinnymi przy ul. Wojska Polskiego 4-10 w miejscowości Zawiercie w ramach zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego”.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
1) Kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV – 106,12m3
2) Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 100mm pod obiektami - 63,00m
3) Przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach lub tunelach luzem (bednarka o przekroju do 120mm2) – 526m
4) Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr. do 140 mm – 463,00m
5) Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rowach kablowych ręcznie – 526,00m
6) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych 7m o masie do 300 kg – 14 szt.
7) Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie – 14 szt.
8) Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV - 106,12m3
9) Humusowanie trawnika z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm – 151,6m2
10) Montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10m – 14 kpl. przew.
11) Montaż opraw oświetlenia typu LED zewnętrznego na słupie – 14 szt.
12) Zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych – 14 szt.
13) Urządzenia rozdzielcze ( zestawy) o masie do 20 kg na fundamencie prefabrykowanym – szafka rozdzielcza SR – 1,00 szt.
14) Usługa geodezyjna – 1 kpl.
3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
2) uzyskania w imieniu Zamawiającego, na własny koszt protokołów odbioru od Tauron Dystrybucja, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124241,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128509,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128509,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372028676
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20D
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128509,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Cena ofertowa – 95 pkt
b) Gwarancja na przedmiot umowy – 5 pkt
po ofercie pierwotnie wybranej jako najkorzystniejsza. Jest zgodna z treścią SWZ oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdziły okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Pełna nazwa zamówienia brzmi: „Budowa oświetlenia pomiędzy budynkami wielorodzinnymi przy ul. Wojska Polskiego 4-10 w miejscowości Zawiercie” w ramach zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Zawiercia poprzez dobudowę oświetlenia ulicznego”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2025 r. - 3 części
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Utworzenie Centrum Kultury i Edukacji Romów w Krościenku nad Dunajcem etap I
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
- Modernizacja (...) w ramach zadań inwestycyjnych: 1. "Budowa bieżni okrężnej o dł. 300 m wraz z bieżnią prostą (...)" 2. "Modernizacja kompleksu sportowego ''Moje Boisko-Orlik 2012"(...)"
- "Modernizacja energetyczna wspólnej siedziby Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta w Zambrowie"
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.