eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Lokalnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520441983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crl.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24eea331-7eea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24eea331-7eea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058825/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRL.AP.261.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1.1 Ochrona obiektów znajdujących się w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ulicy Sandomierskiej 26 A., tj. Centrum Biurowo - Konferencyjne oraz Inkubator Przedsiębiorczości, na działkach nr 113/2 i 113/6 o powierzchni zabudowy odpowiednio 2015,6 m² i 2841,4 m²
1) W ramach zadania Wykonawca przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
a) ochrona obiektów od 15.00 do 7.00 w dni robocze oraz całodobowo
w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy, przy pomocy jednego pracownika posiadającego odpowiednie kwalifikacje, Zamawiający nie wymaga, aby osoba, przy pomocy której Wykonawca wykonuje usługę, była wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
b) strzeżenia mienia znajdującego się w wyżej wymienionych obiektach celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków w tym kontrola ilości sprzętu p.poż ( gaśnic oraz zawartości skrzynek hydrantowych),
c) powiadamiania odpowiednich służb o zagrożeniach,
d) zwiększonej obsady osobowej (o co najmniej 3 osoby) w trakcie organizowanych przez Zamawiającego imprez okolicznościowych lub imprez w których Zamawiający bierze udział (planowane maksymalnie 4 imprezy na terenie miasta Ostrowca Św., z udziałem do 200 osób, czas trwania imprez do 6 godz.),
e) reakcja patrolu interwencyjnego (składającego się z minimum jednej osoby wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) w czasie do 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia od pracownika pełniącego służbę na obiektach lub w przypadku niezarejestrowania obchodu przez system kontroli typu Active Guard (lub podobny) zgodnie z pkt 2 lit. b) i braku kontaktu z pracownikiem pełniącym służbę na obiektach,
2) Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie:
a) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, np. w przypadku dokonywania aktów wandalizmu, tarasowania ciągów komunikacyjnych,
b) dokonywanie obchodu budynków i terenów do nich przyległych co najmniej raz na 2 godziny i rejestrowanie obchodów z wykorzystaniem systemu kontroli typu Active Guard lub podobny (minimum 5 punktów kontroli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania i serwisu wybranego przez siebie systemu kontroli na własny koszt,
c) ochrona obiektów w tym wyposażenia części wspólnych przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, monitorowanie ewentualnych awarii wodno-kanalizacyjnych , elektrycznych oraz innych,
d) monitorowanie przepływu osób i towarów przez chronione obiekty,
e) zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od potrzeb,
f) sprawdzanie i w razie potrzeby zamykanie okien w częściach wspólnych dozorowanych pomieszczeń oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia,
g) przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazanych ochronie przez najemców lub inne wskazane osoby w tym na zlecenie Zamawiającego prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy,
h) przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim po zakończeniu pracy sekretariatu Zamawiającego, przy czym wydawanie kluczy do pomieszczeń odbywać się będzie za własnoręcznym wpisem do Książki służby dozorowania,
i) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych i bram,
j) opróżnianie koszy ustawionych przed wejściami do budynków w dni wolne od pracy oraz soboty i niedziele,
k) pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, urządzeń itp.,
l) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych oraz c.o. i c.c.w.
m) bieżące powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,
n) prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby,
o) nadzorowanie ciągów komunikacyjnych i parkingów w celu zapewnienia drożności dróg ewakuacyjnych oraz możliwości dojazdu służb ratunkowych,
p) stała obecność na obiektach – zakaz opuszczania chronionego terenu.
q) obsługa monitoringu wizyjnego (w przypadku montażu takiego systemu przez Zamawiającego)

1.2. Monitoring obiektu Centrum Aktywności Obywatelskiej przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Świętokrzyskim

W ramach zadania przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
1) przyłączenie instalacji systemu alarmowego zamontowanego w budynku przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Świętokrzyskim do stacji monitorującej. Poprzez przyłączenie należy rozumieć programowanie centrali, przyłączenie systemu alarmowego do stacji monitorowania alarmów, sprawdzenie integralności systemu alarmowego, nadzór nad jego prawidłowym działaniem przez okres obowiązywania umowy, monitorowanie przychodzących sygnałów. Wykonawca dokona przyłączenia za pośrednictwem osób posiadających niezbędne uprawnienia do dokonywania wskazanych czynności. Monitorowanie sygnałów, o których mowa wyżej, polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów alarmowych i podejmowaniu adekwatnych reakcji. Stację odbioru sygnału zapewnia Wykonawca i ponosi koszty jej funkcjonowania.
2) zamykanie budynku przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Św., bramy wjazdowej i włączanie systemu alarmowego codziennie o godzinie 20.00 (lub innej ustalonej przez Zamawiającego) oraz otwieranie po mailowym lub telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Przed zamknięciem budynku Wykonawca zobowiązany jest do obchodu nieruchomości, sprawdzenia, czy w budynku nie ma osób, gaszenia świateł w częściach wspólnych budynku (korytarze, toalety), zamykania okien w częściach wspólnych budynku, rozpoznawanie i zgłaszanie usterek technicznych budynku, w tym, w szczególności, instalacji wodno-kanalizacyjnej, oględzin terenu zewnętrznego pod kątem przebywania osób niepowołanych i wzywanie tych osób do opuszczenia budynku i terenu przyległego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień albo stwierdzenia zakłócania porządku czy dokonywania aktów wandalizmu,
3) reakcja patrolu interwencyjnego (składającego się z minimum jednej osoby wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) w czasie do 20 minut od momentu otrzymania sygnału alarmowego oraz, jeżeli zachodzi taka konieczność, wezwanie policji, straży pożarnej lub innych służb.
4) sporządzanie dokumentacji w formie notatki służbowej przedłożonej Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podjęcia działań w wyniku otrzymania sygnału alarmowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu ofertę z najniższą ceną złożyła Agencja Ochrony Osób i Mienia CERBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Henryka Sienkiewicza 7/1, 27-500 Opatów, cena 185 950,02 zł brutto. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 175 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najniższej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.