eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrszulinMODERNIZACJA I ROZBUDOWA OŚRODKA DYDAKTYCZNO - MUZEALNEGO POLESKIEGO PARKU NARODOWEGO w STARYM ZAŁUCZU



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OŚRODKA DYDAKTYCZNO – MUZEALNEGO POLESKIEGO PARKU NARODOWEGO w STARYM ZAŁUCZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825713071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b883aab0-37f0-4e06-816e-be199fc5b8b3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OŚRODKA DYDAKTYCZNO – MUZEALNEGO POLESKIEGO PARKU NARODOWEGO w STARYM ZAŁUCZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b883aab0-37f0-4e06-816e-be199fc5b8b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007448/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja Ośrodka Dydaktyczno-Muzealnego w Starym Załuczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027. Priorytet FEPW II. Energia i klimat. Działanie: 2.3. Bioróżnorodność. Umowa nr FEPW.02.03-IW.01-0034/24

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB-213/ 03 /2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3248957,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Modernizacja i rozbudowa Ośrodka Dydaktyczno-Muzealnego Poleskiego Parku Narodowego Starym Załuczu". Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano – wykonawczych, w zakresie koniecznym do wykonania zadania w tym projektów architektoniczno-konstrukcyjnych i instalacyjnych tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego
pn.: „Modernizacja i rozbudowa Ośrodka Dydaktyczno-Muzealnego Poleskiego Parku Narodowego w Starym Załuczu w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami a następnie wykonanie robót budowlanych, określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym [dalej: PFU] stanowiącym załącznik nr 1 SWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Poleski Park Narodowy obwód ochronny Orłów dz. o nr 3264, obręb ewidencyjny Stare Załucze, gmina Urszulin pow. Włodawski woj. Lubelskie
Zakres:
Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), zgodnie z decyzją o ustaleniu warunków zabudowy, zawierającej m.in.:
a) projekt budowlano-wykonawczy/projekt zagospodarowania terenu/projekt techniczny [ w formie papierowej (4 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/Pendrive (1 egzemplarz)] - opracowane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/dokonanie zgłoszenia robót budowlanych);
b) kosztorys wykonawczy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/Pendrive (1 egzemplarz);
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/Pendrive (1 egzemplarz).
Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do w/w dokumentacji projektowej na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych do właściwej realizacji przedmiotowej Inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym egzemplarzy w/w dokumentacji projektowej. , Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia, broszury i inne dokumenty powstałe w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zwanych dalej utworami oraz zezwoli Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami, tj. Wykonawca udzieli Zamawiającemu praw zależnych. Nabycie przez Zamawiającego ww. praw zależnych, następuje z chwilą faktycznego wydania Zamawiającemu dokumentacji projektowej, bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie następujących pól eksploatacji:
a) użytkowania całości dokumentacji na własny użytek, oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego;
b) utrwalenia dokumentacji na wszelkich rodzajach nośników, a w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego (np. CD, DVD, Blue-ray, pendrive, itd.);
c) zwielokrotniania dokumentacji dowolną techniką w dowolnej ilości, w tym techniką magnetyczną na kasetach video, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
d) wprowadzania dokumentacji do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu;
e) wyświetlania i odtwarzania treści dokumentacji projektowej ;
f) nadawania całości lub wybranych treści dokumentacji za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną;
g) wykorzystania treści dokumentacji w utworach multimedialnych;
h) wykorzystywania całości lub fragmentów treści dokumentacji do celów promocyjnych i reklamy;
i) publicznego udostępniania treści dokumentacji w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym.
Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej, Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których dokumentacja została utrwalone;
W razie, gdy jakikolwiek podmiot trzeci wystąpi z roszczeniem odszkodowawczym albo z roszczeniem o naruszenie osobistych lub majątkowych praw autorskich do opracowań projektowych przekazanych przez Wykonawcę, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o tym fakcie. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do sporu po stronie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia,
Sporządzona dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz być sporządzona pod kątem przeznaczenia dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi,
Zapewnienie nadzoru autorskiego dla całości dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi składowymi,
Uzyskanie ekspertyz, badań, uzgodnień, decyzji administracyjnych, warunków przyłączeniowych, pozwoleń koniecznych do kompletności dokumentacji projektowej oraz wymagań zawartych w PFU.
Wskazanie wszystkich kodów CPV robót w dokumentacji kosztorysowej,
Opracowanie informacji Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
Przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane dla przedmiotowej inwestycji i jego złożenie w porozumieniu z Zamawiającym,
Prowadzenie dziennika budowy przez osobę uprawnianą (kierownika budowy).
Zgłoszenie rozpoczęcia budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla całości przedmiotowej inwestycji,
Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót dla przedmiotowej inwestycji zgodnie z rozdziałem 5c ustawy Prawo Budowlane
Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej,
Zabezpieczenie terenu budowy,
Uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu użytkowania
Przywrócenie do stanu pierwotnego użytkowanych dróg dojazdowych wykorzystywanych do wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4169700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4169700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe „Kamyk” Seroka Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 505001381

7.3.3) Ulica: Świerszczów Kolonia 19

7.3.4) Miejscowość: Cyców

7.3.5) Kod pocztowy: 21-070

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4169700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.