eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Paczków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Paczków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Paczków

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774316772

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.paczkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Paczków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-114af1ae-69b3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033627/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Paczków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zleconych prac obejmuje:
a) bieżące oczyszczanie poprzez zamiatanie mechaniczne i ręczne: jezdni, chodników, kamienia nieregularnego w obrębie Rynku w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta państwowe i religijne (łącznie z Dniami Paczkowa i innymi imprezami odbywającymi się w Rynku) wraz całkowitym usunięciem wszelkiej roślinności z chodników, jezdni ulic, placów, parkingów,
b) sprzątanie parków i innych terenów wraz z usuwaniem śmieci, zamiataniem alei spacerowych, dróg i chodników, przystanków autobusowych wraz z usunięciem darni oraz znajdujących się w parkach; skwerów, placów zabaw i innych miejscach rekreacji i wypoczynku,
c) wywóz zebranych odpadów na składowisko wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę opłaty za ich zagospodarowanie,
d) zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń z ulic i chodników oraz z kamienia nieregularnego w Rynku oraz z podwórek, w parkach i na skwerach, klombach, gazonach, w donicach, kwietnikach oraz rabatach kwiatowych,
e) dokładne posprzątanie i wywóz piasku pozostałego po akcji zimowej z Rynku i z wszystkich ulic, chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem oraz z parków,
f) likwidowanie zanieczyszczeń na terenach określonych w załącznikach do umowy, powstałych wskutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr oraz innych), zlokalizowanych i wskazanych przez Zleceniodawcę,
g) zbieranie padłych zwierząt (psów, kotów, ptaków itp.) najpóźniej w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia.
h) bieżącego opróżniania koszy ulicznych i parkowych na terenie miasta Paczków oraz w sołectwach Gminy Paczków, tj.: Kamienica, Gościce, Ujeździec, Unikowice, Lisie Kąty, Stary Paczków, Wilamowa, Trzeboszowice, Ścibórz, Frydrychów, Kozielno, Dziewiętlice z częstotliwością określoną w harmonogramie określonym w załączniku nr 7 do umowy,
i) wywozu odebranych odpadów z koszy na RIPOK lub składowisko wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę na własny koszt opłaty za ich zagospodarowanie,
j) utrzymania w czystości powierzonych koszy poprzez ich mycie nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy,
k) bieżącej naprawy drobnych uszkodzeń koszy w szczególności ich malowania,
l) zgłaszania Zleceniodawcy zniszczenia lub kradzieży powierzonych do opróżniania koszy,
m) każdorazowego uzgadniania ze Zleceniodawcą zmiany miejsca ustawienia koszy.

Powierzchnie ulic do zamiatania: 457 474 m2/rok
Powierzchnia chodników do zamiatania: 419 448 m2 /rok
Zamiatanie innych terenów z wywozem zmiotek: 651 900 m2/rok
Zamiatanie dróg, alei i chodników w parkach: 767 232 m2/rok
Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej ze śmieci i innych zanieczyszczeń (zbieranie odpadów, papierów, folii, gałęzi, itp. odpadów): 8 877 636 m2/rok
Opróżnianie koszy i wywóz odpadów na ripok lub składowisko: 13 024 sztuk/rok
Usuwanie padłych zwierząt: 6szt./rok
Zamiatanie przystanków autobusowych: 52 560 m2/rok

Harmonogram wykonywania usługi oraz szczegółowy zakres zawarty jest w załącznikach do umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ:
1. Załącznik nr 1 – Wykaz dróg
2. Załącznik nr 2 – Wykaz chodników
3. Załącznik nr 3 – Wykaz innych terenów do zamiatanie z wywozem zmiotek
4. Załącznik nr 4 - Wykaz do zamiatanie dróg, alei i chodników w parkach
5. Załącznik nr 5 - Wykaz terenów zieleni miejskiej do oczyszczania ze śmieci i innych zanieczyszczeń
6. Załącznik nr 6 - Usuwanie padłych zwierząt
7. Załącznik nr 7 - Wykaz do zamiatania przystanków autobusowych
8. Załącznik nr 8 – Opróżnianie koszy i wywóz odpadów na składowisko odpadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157641,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157641,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157641,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753-21-03-810

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157641,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.