eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoBudowa oświetlenia ulic: Tatarskiej, Czyżykowej, Anny Walentynowicz, Semkowa, Wiolinowej i Dyrygentów w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulic: Tatarskiej, Czyżykowej, Anny Walentynowicz, Semkowa, Wiolinowej i Dyrygentów w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1eefa37-2da2-45a2-9d6c-4daedaba9c35

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulic: Tatarskiej, Czyżykowej, Anny Walentynowicz, Semkowa, Wiolinowej i Dyrygentów w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1eefa37-2da2-45a2-9d6c-4daedaba9c35

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa oświetlenia ulic: Tatarskiej, Czyżykowej, Anny Walentynowicz, Semkowa, Wiolinowej i Dyrygentów w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439917

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570429,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulic: Tatarskiej, Czyżykowej, Anny Walentynowicz, Semkowa, Wiolinowej i Dyrygentów w Radomsku”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, projektami budowlanymi, wykonawczymi, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowych oświetlenia ulicznego niskiego napięcia w ul. Tatarskiej i ul. Częstochowskiej, ul. Czyżykowej, ul. Anny Walentynowicz, ul. Semkowa i Kilińskiego, ul. Wiolinowej i Kilińskiego, ul. Dyrygentów w Radomsku, obejmującą w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
2) Wykonanie robót przygotowawczych, robót odtworzeniowych istniejących obiektów/elementów, robót ziemnych koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia,
3) Wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafka zasilająca i inne,
4) Podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego,
5) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót, zasadami wiedzy technicznej oraz umową,
6) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Umowa – stanowiąca dodatek nr 9 do SWZ,
2) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany) – ul. Częstochowska, Tatarska – stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,
3) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Częstochowska, Tatarska - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,
4) Projekt wykonawczy – ul. Częstochowska, Tatarska - stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (ul. Częstochowska, Tatarska) – stanowiąca dodatek nr 13 do SWZ,
6) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany) – ul. Czyżykowa - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ,
7) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Czyżykowa - stanowiący dodatek nr 15 do SWZ,
8) Projekt wykonawczy – ul. Czyżykowa - stanowiący dodatek nr 16 do SWZ,
9) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (ul. Czyżykowa) - stanowiąca dodatek nr 17 do SWZ,
10) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany) – ul. Anny Walentynowicz - stanowiący dodatek nr 18 do SWZ,
11) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Anny Walentynowicz - stanowiący dodatek nr 19 do SWZ,
12) Projekt wykonawczy – ul. Anny Walentynowicz - stanowiący dodatek nr 20 do SWZ,
13) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (ul. Anny Walentynowicz) – stanowiący dodatek nr 21 do SWZ,
14) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowlany) – ul. Kilińskiego, Semkowa, Wiolinowa, Dyrygentów - stanowiący dodatek nr 22 do SWZ,
15) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Kilińskiego, Semkowa - stanowiący dodatek nr 23 do SWZ,
16) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Wiolinowa - stanowiący dodatek nr 24 do SWZ,
17) Projekt budowlany (projekt techniczny) – ul. Dyrygentów - stanowiący dodatek nr 25 do SWZ,
18) Projekt wykonawczy – ul. Kilińskiego, Semkowa - stanowiący dodatek nr 26 do SWZ,
19) Projekt wykonawczy – Wiolinowa - stanowiący dodatek nr 27 do SWZ,
20) Projekt wykonawczy – Dyrygentów - stanowiący dodatek nr 28 do SWZ,
21) Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (ul. Kilińskiego, Semkowa, Wiolinowa, Dyrygentów) - stanowiąca dodatek nr 29 do SWZ.

5. Przedmiary robót stanowiące dodatki nr 30-35 do SWZ – ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) zostały załączone jedynie informacyjnie - Wykonawca zobowiązany jest przy wycenie oferty uwzględnić wszelkie różnice w ilościach, czy brak pozycji, jeżeli konieczność wykonania prac wynika z projektów budowalnych, projektów wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z przepisów prawnych, zasad wiedzy technicznej, obowiązków wskazanych we wzorze/projekcie umowy, w tym rękojmi, gwarancji.

6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

7. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert, odnoszące się do elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone we wzorze/projekcie umowy oraz w projektach budowalnych, projektach wykonawczych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

9. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630644,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP-INSTAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 523812204

7.3.3) Ulica: ul. Długa 6/5

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana wartość szacunkowa zamówienia uwzględnia wartość przewidzianych zamówień podobnych, o których mowa w pkt
4.2.14.) ogłoszenia o zamówieniu. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 380 286,63 zł netto + wartość szacunkowa zamówień
podobnych 190143,31 zł netto = 570429,94 zł netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.