eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszUtworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000639512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625013484

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumwkaliszu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwkaliszu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fa63ce5-c206-454c-9d44-215559ccd45f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa63ce5-c206-454c-9d44-215559ccd45f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122586/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3-TP-2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137294 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w meble i sprzęt do konserwacji zabytków ruchomych na poziomie zapewniającym odpowiednią wydajność i jakość konserwacji wraz z zachowaniem środków bezpieczeństwa pracowników. Postępowanie podzielone jest na 2 części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dwie części. Oznacza to, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części, a Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub obie z nich.
Część I – Dostawa, wniesienie, montaż oraz uruchomienie sprzętu do pracowni konserwatorskiej.
W skład części I wchodzą następujące elementy wyposażenia:
1. Dygestorium ceramiczne – 1 sztuka.
2. Spektrometr RTG – 1 sztuka.
3. Mikropiaskarka abrazyjna i komora wyciągowa z dyszą i piaskiem – 1 komplet.
4. Skaner laserowy 3D z oprogramowaniem – 1 komplet.
5. Osuszacz powietrza – 1 sztuka.
6. Szlifierka do szkła – 1 sztuka.
7. Piła do cięcia szkła – 1 sztuka.
8. Myjka ultradźwiękowa – 1 sztuka.
9. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, monitorem, klawiaturą i myszką – 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
W ramach realizacji zadania w zakresie zarówno Części I zamówienia, jak i Części II wymaga się od Wykonawcy/Wykonawców:
a) dostarczenia wyposażenia do Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu z siedzibą przy ul. Kościuszki 12 (62-800 Kalisz),
b) w ramach dostawy Wykonawca zapewni transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączenie pod instalację oraz uruchomienie każdego urządzenia,
c) przekazania:
• instrukcji obsługi w języku polskim wraz z opisem sposobu eksploatacji oraz warunki utrzymania gwarancji dostarczonego wyposażenia,
• kart gwarancyjnych potwierdzających udzielenie wymaganej SWZ gwarancji,
• odpowiednich dla danego wyposażenia certyfikatów i deklaracji zgodności,
d) urządzenia winny być:
• fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2023 roku,
• dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
• dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie UE, czego potwierdzeniem winna być deklaracja zgodności producenta oraz/lub oznakowanie CE w zależności od urządzenia,
• identyfikowalne poprzez unikalny numer seryjny lub w inny sposób przewidziany przez producenta,
e) przeszkolenie max. 3 pracowników Zamawiającego z obsługi wyposażenia – dotyczy tylko Części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38433000-9 - Spektrometry

34144440-4 - Piaskarki

38520000-6 - Skanery

39721320-1 - Osuszacze powietrza

42641400-5 - Obrabiarki do obróbki szkła

42943200-0 - Łaźnie ultradźwiękowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 104532 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w meble i sprzęt do konserwacji zabytków ruchomych na poziomie zapewniającym odpowiednią wydajność i jakość konserwacji wraz z zachowaniem środków bezpieczeństwa pracowników.
Postępowanie podzielone jest na 2 części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dwie części. Oznacza to, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części, a Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub obie z nich.
Część II – Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie mebli i wyposażenia do pracowni konserwatorskiej.
W skład części II wchodzą następujące elementy wyposażenia:
1. Stół warsztatowy – 1 sztuka.
2. Stół warsztatowy z nadstawką – 1 sztuka.
3. Biurko z regulacja wysokości – 2 sztuki.
4. Krzesła (fotele) – 2 sztuki.
5. Metalowa szafa warsztatowa – 4 sztuki.
6. Metalowa szafa na odczynniki chemiczne – 1 sztuka.
7. Tablica informacyjna – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
W ramach realizacji zadania w zakresie zarówno Części I zamówienia, jak i Części II wymaga się od Wykonawcy/Wykonawców:
a) dostarczenia wyposażenia do Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu z siedzibą przy ul. Kościuszki 12 (62-800 Kalisz),
b) w ramach dostawy Wykonawca zapewni transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) przekazania:
• instrukcji obsługi w języku polskim wraz z opisem sposobu eksploatacji oraz warunki utrzymania gwarancji dostarczonego wyposażenia,
• kart gwarancyjnych potwierdzających udzielenie wymaganej SWZ gwarancji,
• odpowiednich dla danego wyposażenia certyfikatów i deklaracji zgodności (jeżeli dotyczy),
d) wyposażenie winno być:
• fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowanie nie wcześniej niż w 2023 roku,
• dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
• dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie UE, czego potwierdzeniem winna być deklaracja zgodności producenta oraz/lub oznakowanie CE w zależności od urządzenia,
• identyfikowalne poprzez unikalny numer seryjny lub w inny sposób przewidziany przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151200-7 - Stoły robocze

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32761 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pn.: „Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu” (nr sprawy 3-TP-2025) do dnia 29 października do godz. 09:00 dla części I nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym postępowanie dla I części zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27455 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27455 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27455 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWO Tadeusz Flieger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790010509

7.3.3) Ulica: Grochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-277

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27455 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.