Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372631/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381520/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZP/243-215/2025 ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO – 2 ZADANIA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 430 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc0c207d-770c-41f3-93ee-6b9833a4cd2a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/243-215/2025 ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO – 2 ZADANIA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0c207d-770c-41f3-93ee-6b9833a4cd2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 usługa sprzątania budynków C-7 i D-20
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-215/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1014726,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiektach należących do Zamawiającego tj.:- w budynku C-7 przy Plac Grunwaldzki 11 we Wrocławiu.
Budynek C-7 posiada sale wykładowe, pomieszczenia administracyjno-biurowe oraz sale dydaktyczne. Składa się z trzech części:
• Część wysoka, 11-o kondygnacyjna „A” – budynek główny,
• Część niska, 2-u kondygnacyjna „B” – audytorium,
• Część niska, 2-u kondygnacyjna „C” – hala technologiczna i laboratoryjna.
Powierzchnia całkowita budynku to 8045 m2. Obiekt wyposażony jest w 2 windy osobowe i 1 windę dla ekip ratowniczych.
Usługa polega na podejmowaniu wszelkich czynności w zakresie bieżącego utrzymania czystości.
KOD CPV: 90911200-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - wzór umowy.
Wymagany termin realizacji przedmiotu dla zadania 1 i 2 wynosi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług: od 01 października 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 521966,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiektach należących do Zamawiającego tj.:- w budynku D-20 przy ul. Janiszewskiego 8 we Wrocławiu.
Budynek D-20 składa się z części wysokiej 11 kondygnacyjnej, w której zlokalizowane są sale dydaktyczne, biura, pomieszczenia biblioteki oraz z części niskiej mieszczącej salę kongresową i powierzchnie wystawiennicze.
Powierzchnia całkowita budynku to 10 962 m2. Obiekt wyposażony w 2 windy osobowe i 1 winda dla ekip ratowniczych.
Usługa polega na podejmowaniu wszelkich czynności w zakresie bieżącego utrzymania czystości.
KOD CPV: 90911200-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - wzór umowy.
Wymagany termin realizacji przedmiotu dla zadania 1 i 2 wynosi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług: od 01 października 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 492759,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270419,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade sp. z o.o. – lider konsorcjum ul: Melomanów 4, 00-712 Warszawa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej, Silesia Services sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499291,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLAVIT sp. z o.o. ul. Polna 12 55-011 Siechnice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982215113
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa oprogramowania Adobe CC dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
- Dostawa prasy w formie prenumeraty w 2026 roku na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
- SZP/243-316/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Zakup usługi wymiany sensorów tlenu
- Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
- Dostawa nowych jachtów wraz z wyposażeniem, w ramach projektu pn. "Transformacja gospodarcza czystą energią dla kompleksowych zmian AWF Wrocław", FERS.01.05-IP.08-0427/23-00
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku biurowym Urzędu Miejskiego w Człuchowie, szalecie miejskim oraz budynku dworca
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Sprzątanie pomieszczeń Instytutu Badawczego Dróg i Mostów przy ul. Instytutowej 1 w Warszawie.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej 2"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





