Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377296/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00379117/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00395790/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422899761
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2325a7e0-c4e7-45b2-a660-b926aab9da55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119044/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3394761,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu nw. jednostek:zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony całodobowo
a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Karolewska 41, 90-560 Łódź;
b) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, ul Lodowa 97, 93-232 Łódź;
c) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź;
zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony w wyznaczonych godzinach oraz w formie monitoringu obiektów
a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź;
b) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Żeromskiego 88, 90-550 Łódź;
c) Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź;
d) Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź;
e) Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 86A, 90-646 Łódź;
f) Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź;
g) Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź;
h) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, ul. Księdza Brzóski 24, 91-315 Łódź;
zamówienie podstawowe –świadczenie usługi ochrony w formie całodobowego monitoringu obiektów
a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Gibalskiego 2/4, 91-849 Łódź;
b) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Świętej Teresy 105, 91-222 Łódź;
c) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10A, 93-578 Łódź;
d) Urząd Skarbowy Łódź-Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 2706645,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu nw. jednostek:zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony w wyznaczonych godzinach oraz w formie monitoringu obiektów
a) Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. Księdza Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz;
b) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, siedziba pomocnicza w Sieradzu, ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz;
zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony w formie całodobowego monitoringu obiektów
a) Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice;
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz;
c) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Troczewskiego 12, 99-300 Kutno;
d) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice;
e) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca;
f) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów;
g) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno;
h) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask;
i) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń;
j) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola;
prawo opcji – świadczenie usługi ochrony w wyznaczonych godzinach oraz w formie monitoringu obiektu
a) Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice;
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 603082,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu nw. jednostek:zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony całodobowo
Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, ul. Dworska 6a i 8, 97-300 Piotrków Trybunalski
zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony w wyznaczonych godzinach oraz w formie monitoringu obiektu
Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski
zamówienie podstawowe – świadczenie usługi ochrony w formie całodobowego monitoringu obiektów
a) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mireckiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
b) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów;
c) Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko;
d) Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno;
e) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka;
f) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz;
g) Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny;
h) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno;
i) Urząd Skarbowy w Skierniewicach wraz z halą magazynową, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice;
j) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi, lokalizacja: Piotrków Trybunalski,
ul. Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski;
prawo opcji –świadczenie usługi ochrony w wyznaczonych godzinach oraz w formie monitoringu obiektu
a) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mireckiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
b) Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 865829,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2556803,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3394981,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2556803,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ST PLUS Sp. z o.o. , PROTECTOR PLUS Sp. z o.o. ,PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: Gliniana 29 lok. 31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-336
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Fides Plus Sp. z o.o., któremu zostanie powierzony następujący zakres zamówienia: grupa interwencyjna.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2556803,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798777,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ST PLUS Sp. z o.o.,PROTECTOR PLUS Sp. z o.o., PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: Gliniana 29 lok. 31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-336
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Fides Plus Sp. z o.o., któremu zostanie powierzony następujący zakres zamówienia: grupa
interwencyjna.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1059263,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ST PLUS Sp. z o.o., PROTECTOR PLUS Sp. z o.o.,PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: Gliniana 29 lok. 31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-336
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Fides Plus Sp. z o.o., któremu zostanie powierzony następujący zakres zamówienia: grupa
interwencyjna.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin do Przedszkola Miejskiego nr 218 w Łodzi
- Usługa rocznej subskrypcji sieciowego dostępu do bazy książek elektronicznych (podręczniki w jęz. polskim) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- ZP/35/2025 "Dostawa zestawów do operacji ginekologicznych z podziałem na 2 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Sukcesywne dostawy leku stosowanego w leczeniu raka płuc i międzybłoniaka opłucnej dostępnego w ramach programu lekowego B6 do WZZOZ Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, DOZORU SYGNAŁÓW PRZESYŁANYCH, GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH W SYSTEMACH ALARMOWYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE
- USŁUGA CAŁODOBOWEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB ORAZ OBIEKTU INSTYTUTU EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH NA LATA 2026-2027
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
- Kompleksowa usługa ochrony PO i PR w Krośnie, PR w Sanoku i PR w Lesku
- Kompleksowa usługa ochrony budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie położonego w Warszawie (05- 075) przy ul. Żółkiewskiego 17 wraz z podległym terenem
- Usługa ochrony i monitoringu wizyjnego Polskiego Teatru Tańca 2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





