Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463608/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizacje robót budowlanych w zakresie montażu dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446832885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baefd8e1-ddf2-4a88-ab61-9dc3a16088201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizacje robót budowlanych w zakresie montażu dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baefd8e1-ddf2-4a88-ab61-9dc3a1608820
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070331/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa i montaż windy i podnośnika dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NK.2510.83.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148992 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowalnych i montażowych w zakresie dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych w budynkach mieszczących się przy ul. Sadowej 5 oraz 5C w Radomsku
5.2.1 Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie.
W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników
i współpracowników Zamawiającego, a w tym najemców budynku. Wykonawca organizując prace powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach budowlanych.
Przygotowanie i zabezpieczeń pomieszczeń do prac budowalnych.
5.3 Dokumentacja projektowa
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w oparciu o poniższe dokumenty:
• Projekt techniczny – Montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5C w Radomsku – Załącznik Nr 7a do SWZ.
• Projekt techniczny – Montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczących się przy ul. Sadowej 5 w Radomsku – Załącznik Nr 7b do SWZ.
• Przedmiar robót odpowiednio dla każdej z robót (jako element pomocniczy) – Załącznik
Nr 8a (budynek ul. Sadowa 5C), 8b (budynek ul. Sadowa 5), do SWZ.
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z robót (STWiORB) – Załącznik Nr 9a (budynek ul. Sadowa 5C), 9b (budynek ul. Sadowa 5) do SWZ.
5.3.3. Prace budowlane, demontażowe i montażowe obejmują:
a) podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5C w Radomsku:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające
3. Roboty posadzkowe
4. Wykładziny i okładziny z płytek gresowych
5. Nawierzchnie i podbudowy
6. Roboty zbrojarskie i betoniarskie
7. Montaż urządzeń i roboty elektryczne
8. Roboty ślusarskie i wykończeniowe
b) podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5 w Radomsku:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające
3. Roboty posadzkowe
4. Wykładziny i okładziny z płytek gresowych
5. Nawierzchnie i podbudowy
6. Roboty zbrojarskie i betoniarskie
7. Montaż urządzeń i roboty elektryczne
8. Roboty ślusarskie i wykończeniowe
5.3.4. Zakres zamówienia odpowiednio do danej Części obejmuje zobowiązania Wykonawcy do wykonania prac budowalnych, demontażu, montażu i uruchomienia nowych urządzeń
i uzyskanie pozwolenia od UDT (rejestracja i odbiór) do użytkowania podnośników, przeprowadzenie szkolenia z obsługi, serwisowanie i konserwację urządzeń w okresie gwarancji oraz wykonywanie wymaganych pomiarów oraz uczestniczenie przy badaniach UDT (o ile będzie to wymagane) przez okres gwarancji 36 miesięcy i rękojmi 36 miesięcy w tym również opłacanie kosztów związanych z UDT (koszty przeglądów przez UDT ponosił będzie Zamawiający, co nie dotyczy jednak kosztów dotyczących pierwszego odbioru UDT umożliwiającego rozpoczęcie użytkowania urządzeń – ten koszt poniesie Wykonawca). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia konieczne do uruchomienia i poprawnej pracy podnośników w ramach zaoferowanej ceny.
Zamawiający wymaga dostarczania urządzeń i osprzętu wolnego od wad i poprawnie działającego spełniającego wymogi narzucone prawem, przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma uzyskać wszystkie pozwolenia i zgody, jeżeli zakres prac będzie tego wymagał na swój koszt i we własnym zakresie. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy wykonania ekspertyz budowlanych w przypadku pojawienia się wątpliwości, co do planowanych i wykonanych prac. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram finansowo - rzeczowy prac, co pozwoli na rozliczenie w przypadku przerwania prac przez Wykonawcę na każdym etapie. Po zakończeniu prac Wykonawca sporządzi inwentaryzację dostarczonych urządzeń, do zadań Wykonawcy należy też opracowanie wszystkich dokumentów technicznych wymaganych przy użytkowaniu urządzeń i podczas okresu ich serwisowania.
UWAGA:
Przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej SWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w celu ustalenia ceny ryczałtowej. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze – nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej, zapisów w niniejszej SWZ.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie zostanie odrzucona. Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej będzie zobowiązany poinformować Zamawiającego o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej celem ustalenia terminu. Informację (wniosek) o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, o której mowa w pkt 15 SWZ. Przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielał Wykonawcom odbywającym wizję żadnych informacji, wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, Wykonawca formułuje we wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji (SWZ) i przekazuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (pkt 15 SWZ). Wykonawca biorący udział w wizji lokalnej przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w zakresie zabezpieczenia BHP, osób, które będą dokonywać wizji w imieniu Wykonawcy.
5.4 Gwarancja
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia na okres: trzydzieści sześć [36] miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę Protokołu Odbioru końcowego.
5.5 Informacja o finansowaniu zamówienia.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Likwidacja barier architektonicznych w siedzibie MOPS w Radomsku”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
34514700-0 - Platformy ruchome
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183260,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257601,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183260,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PODKARPACKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DŹWIGOWE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842670572
7.3.3) Ulica: Potok 505
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DŹWIGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DŹWIGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183260,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Drzewniaku"
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomsku
- "Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska"
- Budowa toru rowerowego typu Dirt Park w Radomsku
- Postępowanie uzupełniające do asortymentu jednorazowego
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Platformy ruchome »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





