eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › "ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU POŻARNICZEGO PRZEZNACZONEGO NA WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI OSP WIĄZOWNICA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU POŻARNICZEGO PRZEZNACZONEGO NA WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI OSP WIĄZOWNICA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com, inwestycje@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU POŻARNICZEGO PRZEZNACZONEGO NA WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI OSP WIĄZOWNICA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9342373-6e6c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG3.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu pożarniczego przeznaczonego na wyposażenie jednostki OSP w Wiązownicy.
5.2 Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego członków jednostki OSP z obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
5.3 Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie jednostki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia.
5.3 Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku do SWZ – Zakres dostawy.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
5.7 Dostarczony sprzęt musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia CNBOP.
5.6 Przedmiot zamówienia został na 2 odrębne części (zadania) o następującym zakresie dostaw:

Część Nr I Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zakup i dostawę niezbędnego sprzętu pożarniczego na wyposażenie jednostki OSP Wiązownica w następującym asortymencie:
1. Agregat hydrauliczny P 635 SG DHR 20 – 1 szt.
– silnik 4-suwowy o mocy min.2,0 kW
– jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi
– wbudowana funkcja Turbo
– ciśnienie robocze: min.70 MPa
– zintegrowane zwijadło podwójne, długość nawiniętych węży: 2 x 20 m
– wydajność niskie – wysokie ciśnienie: 2 x 3 – 2 x 0,7 l/min
– wydajność Turbo niskie – wysokie ciśnienie: 1 x 5,8 – 1 x 1,35 l/min
– pojemność użytkowa oleju hydraulicznego: min. 4 l
– waga agregatu hydraulicznego: min. 60 kg
2. Nożyce hydrauliczne S 789 – 1 szt.
– ciśnienie robocze: min. 70 Mpa
– maksymalne rozwarcie ostrzy: 208 mm
– siła cięcia: pow. 1000 kN
– ostrza odkuwane
– waga: min. 15,0 kg
Sterowanie za pomocą przełącznika gwiaździstego!
3. Rozpieracz ramieniowy SP 555 – 1 szt.
– ciśnienie robocze: min. 70 MPa
– minimalna siła rozpierania: min. 50 kN
– maksymalna siła rozpierania: max 658 kN
– rozwarcie ramion: max. 730 mm
– urządzenie umożliwia montaż łańcuchów w gotowe otwory bez konieczności ściągania
końcówek
– waga urządzenia : min. 15,0 kg
Sterowanie za pomocą przełącznika gwiaździstego!

4. Cylinder rozpierający R 410 – 1 szt.
– ciśnienie robocze: min. 70 MPa
– siłownik: 1 – stopniowy
– długość w stanie złożonym: min. 450 mm
– długość w stanie rozłożonym: max. 749 mm
– siła tłoka: min. 137 kN
– skok tłoka: 300 mm
– waga: min. 10,0 kg
Sterowanie za pomocą przełącznika gwiaździstego

5. Cylinder rozpierający R 412 – 1 szt.
– ciśnienie robocze: min. 70 MPa
– siłownik: 1 – stopniowy
– długość w stanie złożonym: 680 mm
– długość w stanie rozłożonym: 1 180 mm
– siła tłoka: 137 kN
– skok tłoka: 500 mm
– waga: min. 15,0 kg
Sterowanie za pomocą przełącznika gwiaździstego!

6. Zestaw 6 pokrowców – 1 kpl.
7. Zabezpieczenie Airbag kierowcy – 2 szt.
8. Osłona zabezpieczająca poszkodowanego – 1 szt.
9. Wspornik progowy – 1 szt.
10. Piła ręczna do cięcia szyb klejonych – 1 szt.
11. Wybijak do szyb hartowanych – 1 szt.
12. Nóż do cięcia pasów – 1 szt.
13. Mata narzędziowa – 1 szt.
14. Podpory stabilizacyjne stalowe: 6 szt
• długość min.: 1200 mm
• długość max.: 1900 mm
• maksymalne obciążenie: 1500 kg
• maksymalne obciążenie pasa: 2500 kg
• długość pasa mocującego: 5 m
• zintegrowany zwijacz pasa
• waga podpory: 14,5 kg
• kąt pracy: 20-80 stopni
• wymienna głowica:
• ilość punktów zaczepienia pasa: 7
• wymiary: 1200 x 280 x 180 mm

15. Zestaw stabilizacji A (2x klin schodkowy, 2x klin mały, 2x klin duży) 1 kpl.
16. Zestaw łańcuchów KSV 11 1 kpl.
17. Zestaw końcówek do cylindrów rozpierających w torbie 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu pożarniczego przeznaczonego na wyposażenie jednostki OSP w Wiązownicy.
5.2 Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego członków jednostki OSP z obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
5.3 Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie jednostki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia.
5.3 Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku do SWZ – Zakres dostawy.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
5.7 Dostarczony sprzęt musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia CNBOP.
5.6 Przedmiot zamówienia został na 2 odrębne części (zadania) o następującym zakresie dostaw:
Część Nr II Zakup i dostawa wyposażenia osobistego dla strażaków OSP Wiązownica

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zakup i dostawę wyposażenia osobistego dla strażaków jednostki OSP Wiązownica w następującym asortymencie:
1) hełm bojowy strażacki 47 szt.
2) buty specjalne skórzane strażackie 47 szt.
Hełm bojowy strażacki spełniający minimalne parametry:
- kolor biały;
- osłoną twarzy umożliwiająca schowanie pod nią masek ochrony układu oddechowego,
- osłona karku – kołnierz z tkaniny ognioodpornej,
- wnętrze hełmu wyłożone naturalną skórą,
- system regulacji obwodu głowy,
Buty specjalne skórzane strażackie spełniające minimalne parametry:
- buty specjalne strażackie z podwójnym systemem zapinania i membrana,
- spód butów przeciwpoślizgowe i antyelektrostatyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18815000-5 - Buty

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 64959,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie cz. nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71957,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71957,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "SUPRON 1" Sp. jawna, Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71957,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.