Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00459696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bitumicznej przy bud. 39 w kompleksie wojskowym przy
ul. Legionów 52 w Grudziądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11879111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni bitumicznej przy bud. 39 w kompleksie wojskowym przyul. Legionów 52 w Grudziądzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e1190c-82d2-42d7-9892-0d685b4ddce7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 97/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377852,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej przy bud. 39 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
roboty w zakresie naprawy dróg
roboty rozbiórkowe
roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
roboty drogowe
wywóz i zagospodarowanie odpadów
Przed wbudowaniem materiałów budowlanych, Wykonawca powinien otrzymać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzoną kartą materiałową (Załącznik nr 7 do umowy).
Inspektor nadzoru może zażądać przed wbudowaniem przedstawienia do akceptacji karty materiałowej innych materiałów, które uzna za konieczne w celu potwierdzenia wymaganych parametrów.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu
i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Teren w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny,
z wyłączeniem części tego terenu, gdzie będą wykonywane roboty.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i niezakłóconą możliwość użytkowania terenu oraz aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie realizujących zakres przedmiotu zawartej umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności
do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia terenu przed zniszczeniem i innymi uszkodzeniami;
3) realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego
4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 t.j.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia i jego wykończenia muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie.
Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca realizujący roboty budowlane jest jednocześnie wytwórcą odpadów oraz jest zobowiązany do udokumentowania czynności zagospodarowania powstałych odpadów.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Wszystkie odpady (śmieci, gruz, itp.) powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wywieźć z miejsca wykonywania robót. Koszt zagospodarowania powstałych odpadów ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia Zamawiającemu przyjęcia do utylizacji materiałów przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji, lub w przypadku wykorzystania gruzu w celu późniejszego wykorzystania przez Wykonawcę – zaświadczenie o zagospodarowaniu na potrzeby własne. Koszty te Wykonawca winien ująć w kosztorysie ofertowym zgodnie z opisem danej pozycji przedmiaru robót.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących remont nawierzchni, objęte zakresem przedmiotu umowy - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 t.j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233140-2 - Roboty drogowe
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192914,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220634,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192914,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760203776
7.3.3) Ulica: Cegielniana 4
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192914,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2026 r."
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- "Rozbudowa DP nr 1811B na odcinku Guty - Bzury"
- Remont dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





