eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola"¦wiadczenie us³ug informatycznych dla jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola"



Og³oszenie z dnia 2023-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug informatycznych dla jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stalowowolskie Centrum Us³ug Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a II 25A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug informatycznych dla jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9d87fb78-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00521924

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042222/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 swiadczenie sukcesywnych us³ug informatycznych na rzecz jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d87fb78-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym (SCUW) a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
14. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca sk³adania ofert dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
15. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.
16. Osoby ze strony zamawiaj±cego upowa¿nione do kontaktowania siê
z Wykonawcami s±: Barbara Zieliñska – Dzia³ Zamówieñ Publicznych Stalowowolskiego Centrum Us³ug Wspólnych Al. Jana Paw³a II 25A; tel. (15) 819-47-48, adres email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
17. Zamawiaj±cy udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl., niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
18. Zamawiaj±cy nie udziela ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiaj±cego pytania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych, przetwarzanych w Centrum Us³ug Wspólnych w Stalowej Woli (nazwa podmiotu), maj±cy siedzibê w Stalowej Woli ul. Aleje Jana Paw³a II 25A, 37-450 Stalowa Wola (adres podmiotu) Pan Grzegorz Madej prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzib± pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka
3. Wyja¶nieñ w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e mail:, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug informatycznych dla jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola”.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.217.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. CZÊ¦Æ I
 Przedszkole nr 4, ul. Wañkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651733311,
REGON 830220704;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• konfiguracja i zarz±dzanie sieci± komputerow±,
• zapewnienie bezpieczeñstwa sieci komputerowej i systemów operacyjnych,
• bie¿±ce aktualizowanie i zarz±dzanie systemami informatycznymi,
• wsparcie informatyczne,
• nadzór nad sprzêtem komputerowym –
• udzielanie telefonicznych konsultacji z zakresu eksploatacji oprogramowania systemowego i biurowego,
• wymienione czynno¶ci maj± byæ wykonywane w placówce Przedszkola nr 4 w Stalowej Woli w godzina od 7.00-15.00.
 ¦rodowiskowy Dom Samopomocy nr 2 dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Stalowej Woli, ul. Wañkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola, NIP 865257201, REGON 180799012;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• usuwanie awarii na stanowiskach komputerowych
• instalacja i aktualizowanie oprogramowania na komputerach
• pomoc przy prowadzeniu strony internetowej i BIP
• instalacja i konfiguracja sprzêtu komputerowego
• pomoc przy okre¶laniu specyfikacji w celu zakupu nowego sprzêtu komputerowego
• optymalizacja korzystania z komputerów
• instalacja i konfiguracja zabezpieczeñ
• pozosta³e czynno¶ci wynikaj±cych z zapotrzebowania Zleceniodawcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. CZÊ¦Æ II
 Publiczna Szko³a Podstawowa nr 1 im. Wac³awa Górskiego ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651427287, REGON 000837413;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• Kompleksowa obs³uga komputerów i urz±dzeñ multimedialnych bêd±cych na wyposa¿eniu szko³y w celu ich konfiguracji i pod³±czenia tak aby wszystkie spe³nia³y swoj± funkcjê zgodnie z oczekiwaniami zamawiaj±cego.
• Zagwarantowanie stabilnej i bezpiecznej pracy sprzêtu komputerowego, wszystkich urz±dzeñ sieciowych i oprogramowania.
• Ilo¶æ urz±dzeñ objêta obs³ug±: 90 szt. komputerów z czego 51 szt. to komputery przeno¶ne,
• Czas pracy nie mniej ni¿ 20 godz. miesiêcznie, liczone bez dojazdu którego koszt pozostaje w zakresie wykonawcy. Prace serwisowe (obs³uga informatyczna) odbywaæ siê powinny w wymiarze co najmniej 5h miesiêcznie w budynku jednostki oraz w siedzibie firmy w przypadku przekazania serwisowanego sprzêtu z jednostki - w obu przypadkach zgodnie z zapotrzebowaniem.
• Us³uga powinna zostaæ wykonana niezw³ocznie po zg³oszeniu do wykonawcy zlecenia usterki, awarii, potrzeby konfiguracji sprzêtu tudzie¿ innego zadania wchodz±cego w zakres obowi±zków wykonawcy w terminie nie pó¼niej ni¿ 2 dni od dokonania zg³oszenia.
• Zapewnienie ci±g³o¶ci dzia³ania sprzêtu typu komputery, drukarki, monitory, sprzêt sieciowy itp.
• Regularny serwis sprzêtu komputerowego, wspó³praca z zamawiaj±cym dot. usprawnieñ jego dzia³ania w tym wymiany uszkodzonych czê¶ci i podzespo³ów..
• Konfigurowanie sieci i dostêpu do Internetu, drukarek sieciowych i ustawianie ich sta³ych adresów IP w DHCP
• Wykonywanie konserwacji i przegl±dów sprzêtu komputerowego – czyszczenie jednostek centralnych, usuwanie usterek.
• Integracja komputerów w pracowni informatycznej z komputerem nauczyciela.
• Konfigurowanie poczty e-mail.
• Wsparcie przy obs³udze oprogramowania specjalistycznego wykorzystywanego
przez szko³ê (Vulcan), pomoc i konsutling dot. OSE (konfigurowanie portów, przekazywanie informacji).
• Aktualizacja sterowników i oprogramowania.
• Wydawanie opinii technicznej dla potrzeb likwidacji sprzêtu komputerowego,
• Zapewnienie nadzoru nad zabezpieczeniami: sieci, systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacji.
 Samorz±dowe Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8652129273, REGON 830468249
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• ¦wiadczenie przez Wykonawcê us³ug informatycznych maj±cych na celu prawid³owe i nieprzerwanie funkcjonowanie systemu informatycznego w 2 klasopracowniach informatycznych i 100 komputerach znajduj±cych siê w szkole,
• Serwis sieci komputerowej rozumiany jako wszelkie czynno¶ci zwi±zanie z konfiguracj±, zarz±dzaniem i naprawami elementów sieci – zarówno urz±dzeñ sieciowych jak i okablowania, realizacja okresowych przegl±dów sieci,
• Zapewnienie bezpieczeñstwa sieci komputerowej i systemów operacyjnych (w tym okresowe kontrole aktualno¶ci oprogramowania – zw³aszcza systemów operacyjnych, antywirusów),
• Realizacja polityki bezpieczeñstwa i poufno¶ci u Zamawiaj±cego,
• Wsparcie informatyczne dla pracowników w zakresie obs³ugi sprzêtu i oprogramowania,
• Pomoc opiniotwórcza planowanych inwestycji informatycznych,
• Nadzór nad sprzêtem komputerowym i urz±dzeniami peryferyjnymi, w tym ich serwis obejmuj±cy wymianê uszkodzonych czê¶ci i podzespo³ów,
• Przygotowanie i konserwacja stanowisk komputerowych i oprogramowania,
• Wydawanie opinii technicznej dla potrzeb likwidacji sprzêtu komputerowego,
• Pe³nienie obowi±zków Administratora Systemów Informatycznych,
• Prace zwi±zane z archiwizacj± posiadanych przez zamawiaj±cego baz danych,
• Usuwanie usterek krytycznych – maksymalnie do 4 godzin od zg³oszenia,
• Serwis innych usterek – max do 1 dnia roboczego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. CZÊ¦Æ III
 Publiczna Szko³a Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola, NIP: 8652471913, REGON: 831201146;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• sta³a obs³uga sprzêtu informatycznego znajduj±cego siê w szkole PSP 9,
• instalacja oprogramowania,
• konfiguracja urz±dzeñ sieciowych,
• konserwacja i bie¿±ce naprawy sprzêtu komputerowego,
zapewnienie aktualnej wersji programów komputerowych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. CZÊ¦Æ IV
 Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651005770, REGON 830217582;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• Sta³y monitoring kluczowych elementów infrastruktury IT i ich bezpieczeñstwa.
• Bie¿±ce wsparcie u¿ytkowników w obs³udze systemów operacyjnych, pakietów biurowych i aplikacji finansowo-ksiêgowych.
• Obs³uga i monitoring systemu kopii zapasowych, tworzenie procedur: Disaster Recovery, Backup i Restore.
• Konfiguracja prze³±czników warstwy rdzeniowej, dostêpowej i dystrybucyjnej: VLAN, QoS, STP, Port-Securtiy itd.
• Okresowe przeprowadzenie testów konfiguracji kopii zapasowych poprzez przeprowadzenie testu symuluj±cego:
a. uszkodzenie lub usuniêcie ca³ej maszyny wirtualnej (test odtwarzania danych po awarii),
b. uszkodzenie lub usuniêcie pliku lub folderu z maszyny wirtualnej (test odtwarzania danych po awarii),
c. uszkodzenie us³ugi,
d. weryfikacji poprawno¶ci wykonywania siê kopii zapasowych.
e. prowadzenie dziennika kopii zapasowych – bazy danych, pliki u¿ytkowników, kopie zapasowe konfiguracji urz±dzeñ sieciowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. CZÊ¦Æ V
 Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651005770, REGON 830217582;
Zakres podstawowych obowi±zków obs³ugi informatycznej:
• Wykonawca zobowi±zuje siê do ¶wiadczenia na rzecz Zamawiaj±cego us³ug serwisowych oraz porad i opinii w zakresie:
A. POCZTA
 Konfiguracja ochrony antywirusowej oraz antyspamowej dla kont e-mail zamawiaj±cego.
 Ewentualne przeniesienie kont e-mail zamawiaj±cego do nowego dostawcy hostingu w przypadku jego zmiany.
 Obs³uga serwera poczty, w tym tworzenie nowych kont, zmiana adresów, usuwanie kont pocztowych oraz usuwanie zg³oszonych problemów z kontami pocztowymi.
B. HOSTING
 Wsparcie w przy wyborze us³ugodawcy hostingu oraz planu hostingowego.
 Konfiguracja dostêpu do serwera po SSH.
 Konfiguracja dostêpu do serwera z wykorzystaniem protoko³u FTP.
 Konfiguracja zewnêtrznego dostêpu do dysku z wykorzystaniem szyfrowanego protoko³u SFTP.
C. CERTYFIKATY
 Obs³uga i ewentualna konfiguracja oraz generowanie certyfikatów SSL obs³uguj±cych poddomeny MOSiR.
D. UTRZYMANIE SERWISU MOSiR
 Dostosowanie serwisu do spe³niania wymagañ dotycz±cych dostêpno¶ci cyfrowej.
 Obróbka zdjêæ w programie graficznym wg uzgodnieñ z zamawiaj±cym celem wstawienia ich do serwisu zamawiaj±cego.
 Sta³y monitoring i ochrona stron internetowych (serwisu) zamawiaj±cego.
 Adaptacja strony (serwisu) do aktualnych potrzeb (zmiana graficzna i funkcjonalna stron, tworzenie i umieszczanie odno¶ników dla serwisu).
 Ewentualne przeniesienie stron internetowych (wraz z pozosta³± zawarto¶ci±) zamawiaj±cego do nowego dostawcy hostingu.
 Administracja oraz aktualizacja oprogramowania WordPress na stronie www.mosir.stalowawola.pl
 Tworzenie kopii zapasowej serwisu zamawiaj±cego oraz danych WordPress.
 Wspó³praca z firmami zewnêtrznymi w zakresie tematów informatycznych oraz transakcji p³atniczych.
• Wykonawca jest zobowi±zany do ¶wiadczenia us³ug w dniach i godzinach pracy Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253000-3 - Us³ugi pomocy komputerowej i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie nastêpuj±cych warunków dotycz±cych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
 Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonaæ zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
 Czê¶æ I, II, III, IV - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
 Czê¶æ V - 2 us³ugi w okresie ostatnich 5 lat w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w cz. V o warto¶ci minimum 10 000,00 z³ brutto ka¿da;
b) Wykonawca winien dysponowaæ kadr± techniczn± z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.
 Czê¶æ IV – Co najmniej jeden pracownik musi mieæ uprawnienia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz uprawnienia SEP nadzór i eksploatacja do 1 kV.
 Czê¶æ I, II, III, V - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
c) W zakresie dysponowania sprzêtem, wykonawca winien dysponowaæ:
 Czê¶æ IV: urz±dzenie do sprawdzania poprawno¶ci po³±czeñ sieciowych LAN wykonanych z miedzi; urz±dzenie do wykonywania pomiarów napiêcia, rezystancji pr±du; urz±dzenie do sprawdzania ci±g³o¶ci po³±czeñ; urz±dzenie do bezstratnego ³±czenia po³±czeñ ¶wiat³owodowych; narzêdzie do zarabiania koñcówek przewodów sieciowych i telefonicznych miedzianych.
 Czê¶æ I, II, III, V - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) wykazu us³ug wykonanych (cz. V), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 7
2) wykazu osób (cz. IV), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 8
3) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (cz. IV) – za³±cznik nr 9

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki które pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) formularz ofertowy – wype³niony i podpisany przez wykonawcê, dokument wygenerowany i wype³niony na platformie e-zamówienia,
2) pomocniczy formularz ofertowy.
2. Wraz z ofert± wykonawca winien przes³aæ wy³±cznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
2) o¶wiadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – sk³adane odrêbnie przez wykonawcê lub ka¿dego z wykonawców konsorcjum – za³±cznik nr 2;
3) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 3;
4) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - za³±cznik nr 5;
5) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 4;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4. W przypadku gdyby wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu oferta zosta³a z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da umowy reguluj±cej
wspó³pracê tych podmiotów przed przyst±pieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2, sk³ada
ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
6. Centralny Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne
spe³nianie warunku przez Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.