eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleNasadzenia drzew i krzewów w 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia drzew i krzewów w 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia drzew i krzewów w 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793eb50e-7722-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Nasadzenia drzew i krzewów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.80.2023.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 566835,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106351,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny słownik zamówień (CPV):
77310000-6 Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
I. Przedmiot zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) dostawa roślin i wykonanie nasadzeń:

A. Wykonanie nasadzeń (15 szt.) drzew o obw. 12-14 cm na Plantach w Koźlu:
• 5 szt. dąb szypułkowy,
• 2 szt. jesion wyniosły,
• 3 szt. grab pospolity,
• 1 szt. glediczja trójcierniowa,
• 1 szt. lipa drobnolistna
• 2 szt. robinia biała 'Frisia'
• 1 szt. kasztanowiec pospolity 'Baumanni'

B. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 12-14 cm w Parku w Sławięcicach;
• 1 szt. olsza,
• 1 szt. klon jawor 'Atropurpureum',

C. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 16-18 cm przy ul. C. K. Norwida
• 17 szt. kasztanowiec czerwony 'Briotii' ,

D. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 16-18 cm przy ul. Kościuszki
• 3 szt. kasztanowiec czerwony 'Briotii',

E. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 25-30 cm przy ul. Sosnowej
• 3 szt. lipa warszawska,
F. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 16-18 cm przy skwer przy Alei Jana Pawła II na wysokości kina „Chemik”;
• 2 szt. wiśnia sargenta
G. Wykonanie nasadzeń drzew o obw. 16-18 cm przy skwer przy ul. Bolesława Krzywoustego;
• 4 szt. wiśnia piłkowana 'Kanzan'
H. Wykonanie nasadzenia drzewa o obw. 18-20 cm Parking przy ul Grunwaldzkiej.
• 1 szt. platan klonolistny 'Aplphen's Globe'
I. Wykonanie nasadzeń krzewów w doniczce C1,5 na Placu Rodła;
• 80 szt. róża okrywowa "Centro-Rose" (czerwona)
• 100 szt. Tawuła japońska 'Genpei'
2) Usunięcie obumarłych roślin;
3) Szczegółowy opis wykonania nasadzeń określają „Podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle” z dnia 28.09.2023 r. (w zał. 3 do umowy);
4) Parametry oraz ilości materiału szkółkarskiego podano w załączniku nr 1 do umowy;
2. Dwuletnia pielęgnacja/utrzymanie nasadzeń szczegółowo opisaną w „Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle” z dnia 28.09.2023 r.
3. Ponadto zakres zamówienie obejmuje:
1) wykonanie wszystkich czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie prac;
2) w przypadku, gdy w/w dokumentacja nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania usługi lub wykonania określonego elementu, mającego wpływ na realizację przedmiotu umowy, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z Zamawiającym;
3) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych rozwiązań o parametrach niewpływających na pogorszenie jakości, bez wpływu na cenę zadania, pod warunkiem wcześniejszego wyrażenia pisemnej zgody;
4) wszelkie prace należy wykonać pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego;
5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowego harmonogramu pielęgnacji obejmującego swym zakresem wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie pielęgnacji, utrzymania nasadzeń w okresie 24 miesięcy w terminie 7 dni kalendarzowych przed zgłoszeniem zakończenia prac ogrodniczych (wykonanie nasadzeń);
6) w okresie 1 marca – 15 października Wykonawca winien prowadzić prace związane z przycinką i pielęgnacją pnącz i krzewów przy nadzorze osoby mającej odpowiednie kwalifikacje do wykonywania nadzoru ornitologicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
7) organizacja, zagospodarowanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
8) remonty i naprawę na własny koszt zniszczonej, podczas wykonywania przedmiotu umowy, nawierzchni w ulicach i chodnikach pod nadzorem przedstawiciela zamawiającego;
9) zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i zagospodarowanie ich zgodnie z ustawą o odpadach;

II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: wykonanie nasadzeń oraz pielęgnacja, utrzymanie nasadzeń.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.

III. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

IV. Termin realizacji zamówienia.
1) Termin dostawy roślin i wykonania nasadzeń nie dłużej niż 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (wartość oceniana),
(minimalny oceniany 10 dni kalendarzowych)
2) Pielęgnacja, utrzymanie nasadzeń: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru częściowego umowy dotyczącego dostawy roślin i wykonania nasadzeń;
3) Okres udzielonej gwarancji na wykonane nasadzenia wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty zakończenia odbioru częściowego umowy dotyczącej dostawy roślin i wykonania nasadzeń (wartość oceniana)
(maksymalny oceniany 36 miesięcy)
4) Okres rękojmi za wady wynosi 2 lat od wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu, licząc od daty odbioru częściowego dot. dostawy roślin i wykonania nasadzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101746,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101746,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101746,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASJ Hortus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 0000664583

7.3.3) Ulica: Raciborska

7.3.4) Miejscowość: Rudy

7.3.5) Kod pocztowy: 47-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101746 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia.
1) Termin dostawy roślin i wykonania nasadzeń nie dłużej niż 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
2) Pielęgnacja, utrzymanie nasadzeń: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru częściowego umowy dotyczącego dostawy roślin i wykonania nasadzeń;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.