eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KinkajmyMODERNIZACJA KUCHNI W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KINKAJMACH



Og³oszenie z dnia 2025-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KUCHNI W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KINKAJMACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KINKAJMACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001124951

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 18A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kinkajmy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 897616864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-kinkajmy@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkinkajmy.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1dadf7e-71bf-493c-996f-421433ea38af

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KUCHNI W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KINKAJMACH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1dadf7e-71bf-493c-996f-421433ea38af

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00521466

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00281190/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja kuchni w budynku Szko³y Podstawowej w Kinkajmach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00413056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 364779,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci. Powodami niedokonania podzia³u jest: brak mo¿liwo¶ci skutecznego koordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co powa¿nie zagrozi³o by w³a¶ciwemu wykonaniu prac, nadmierne trudno¶ci techniczne wynikaj±ce ze specyfiki prowadzonych prac, zwiêkszenie kosztów inwestycji. Brak takiego podzia³u porz±dkuje równie¿ odpowiedzialno¶æ wykonawcz± i gwarancyjn±. Inwestycja dotyczy jednego obiektu budowlanego, wprowadzenie wiêkszej ilo¶ci potencjalnych Wykonawców zaburzy realizacjê procesu budowlano-inwestycyjnego, zwiêkszy koszt inwestycji a tak¿e uniemo¿liwi wziêcie odpowiedzialno¶ci za ca³y obiekt przez jednego Wykonawcê.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniej±cych pomieszczeñ kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza zlokalizowanych w poziomie piwnicy w budynku Szko³y podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Kinkajmach, dz. nr 1/3, obrêb 0027 Kinkajmy, w celu poprawy jej estetyki oraz warunków higieniczno-sanitarnych.
W ramach realizacji niniejszego zamierzenia budowlanego planuje siê wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych:
1. Prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
2. Roboty budowlane,
3. Roboty instalacyjne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja wyszczególniona poni¿ej:
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 projekt technologiczny,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- bran¿a sanitarna,
 projekt techniczny – bran¿a sanitarna,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a elektryczna,
 projekt techniczny – bran¿a elektryczna,
 przedmiary robót (materia³ pogl±dowy).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262321-7 - Wyrównywanie pod³óg

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - K³adzenie glazury

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne us³ugi in¿ynieryjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 406000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 406000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOG-DACH SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7432027653

7.3.3) Ulica: 28A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kiertyny Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 406000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiaj±cy ustali³ wymagany termin wykonania zamówienia: 9 tygodni od dnia podpisania umowy. Z uwagi ¿e w niniejszym formularzu w SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej nie mo¿na dokonaæ wyboru w tygodniach Zamawiaj±cy przeliczy³ 9 tygodni na 63 dni.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.