Og³oszenie z dnia 2025-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00521466/01 - Wynik z dnia 2025-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KUCHNI W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KINKAJMACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KINKAJMACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001124951
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 18A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kinkajmy
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 897616864
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-kinkajmy@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkinkajmy.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Bartoszyce
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7431970669
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 2
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce
1.11.5.) Kod pocztowy: 11-200
1.11.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.11.9.) Numer telefonu: 893000369
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gmina-bartoszyce.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA KUCHNI W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KINKAJMACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1dadf7e-71bf-493c-996f-421433ea38af
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00413056
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00281190/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja kuchni w budynku Szko³y Podstawowej w Kinkajmach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1dadf7e-71bf-493c-996f-421433ea38af3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 3 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 4 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi
ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzêdu lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres iod.spkinkajmy@gmina-bartoszyce.pl.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a je¿eli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a tak¿e przez okres, w jakim Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przechowywania dokumentacji w zwi±zku z uzyskaniem dofinansowania ze ¶rodków europejskich, a nastêpnie przez okres co
najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO, wobec przetwarzania danych osobowych. 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z
postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci. Powodami niedokonania podzia³u jest: brak mo¿liwo¶ci skutecznego koordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co powa¿nie zagrozi³o by w³a¶ciwemu wykonaniu prac, nadmierne trudno¶ci techniczne wynikaj±ce ze specyfiki prowadzonych prac, zwiêkszenie kosztów inwestycji. Brak takiego podzia³u porz±dkuje równie¿ odpowiedzialno¶æ wykonawcz± i gwarancyjn±. Inwestycja dotyczy jednego obiektu budowlanego, wprowadzenie wiêkszej ilo¶ci potencjalnych Wykonawców zaburzy realizacjê procesu budowlano-inwestycyjnego, zwiêkszy koszt inwestycji a tak¿e uniemo¿liwi wziêcie odpowiedzialno¶ci za ca³y obiekt przez jednego Wykonawcê.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniej±cych pomieszczeñ kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza zlokalizowanych w poziomie piwnicy w budynku Szko³y podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Kinkajmach, dz. nr 1/3, obrêb 0027 Kinkajmy, w celu poprawy jej estetyki oraz warunków higieniczno-sanitarnych.
W ramach realizacji niniejszego zamierzenia budowlanego planuje siê wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych:
1. Prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
2. Roboty budowlane,
3. Roboty instalacyjne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja wyszczególniona poni¿ej:
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
projekt technologiczny,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- bran¿a sanitarna,
projekt techniczny – bran¿a sanitarna,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a elektryczna,
projekt techniczny – bran¿a elektryczna,
przedmiary robót (materia³ pogl±dowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262321-7 - Wyrównywanie pod³óg
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - K³adzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne us³ugi in¿ynieryjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych – Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków w kwocie co najmniej 300 000,00 z³, lub zdolno¶æ kredytow± na co najmniej
300 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (Kwotê
300 000,00 z³ mo¿e stanowiæ suma zdolno¶ci kredytowej i ¶rodków w³asnych)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
Wiedza i do¶wiadczenie wykonawcy, w realizacji (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 (dwóch) robót polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej na kwotê min. 400 tysiêcy w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, d³ugo¶ci, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 4 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-Kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w kresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
4) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik Nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – Za³±cznik Nr 2 do SWZ
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy)
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w IX pkt 4. ppkt. 8) je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie polegaj± na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – Za³±cznik Nr 6 do SWZ. (je¶li dotyczy)
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w IX. pkt 3. ppkt. 3) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – Za³±cznik Nr 7 do SWZ (je¶li dotyczy)
6) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
7) Wadium
- Wniesienie wadium w formie gwarancji lub porêczeniu wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie dokumentu nastêpuje w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu.
- Wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 5 400 PLN s³ownie: piêæ tysiêcy czterysta z³otych 00/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Millennium SA nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacj±: „Wadium – ZP.271.2.2025 Modernizacja kuchni – SP Kinkajmy”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie dokumentu nastêpuje w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu.
8. Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium winno zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument ten winien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. IX „Warunki udzia³u w postêpowaniu” i X „O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane w postepowaniu” w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
9) Okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu oraz wymagane ¶rodki dowodowe maj± na celu ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania niniejszego zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY - § 3 ust 12 – 14, § 11 wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik Nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy ustali³ wymagany termin wykonania zamówienia: 9 tygodni od dnia podpisania umowy. Z uwagi ¿e w niniejszym formularzu w SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej nie mo¿na dokonaæ wyboru w tygodniach Zamawiaj±cy przeliczy³ 7 tygodni na 63 dni.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu pr±dotwórczego wraz z monta¿em i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Przebudowa dachu na budynku stodo³y
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU U¯YTKOWANIA CZʦCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej - etap I
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla nastêpuj±cych budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Powiecie P³oñskim
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater s³u¿bowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





