Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486747/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 41 a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 30 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kuratorium.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08b13d99-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zadania i kompetencje w zakresie oświaty
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b13d99-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona fizyczna budynków Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-PO.272.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 75151,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Sosnowcu - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 99890,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczna - od dnia 17 listopada br. od godziny 18.00 do dnia 19 listopada do godz. 24.00 wystąpiła przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia, na której Zamawiający powadzi postępowanie. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 21 listopada br. do godz. 11.00, natomiast otwarcie ofert wyznaczono na 21 listopada na godz. 11.30. W dniu 20 i 21 listopada na stronie internetowej platformy e-Zamówienia pojawiały się komunikaty o występujących problemach technicznych i utrudnieniach w działaniu platformy. W wyznaczonym terminie na otwarcie ofert Zamawiający przystąpił do etapu otwarcia ofert. Jednak w dniu 21 listopada nie było to możliwe z powodu dalszych utrudnień w działaniu platformy. Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp - „Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii”. Na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły oferty od 6 Wykonawców, z czego 2 oferty zawierały dokumenty, natomiast 4 były puste. W związku z powszechną wiedza, iż powodem otrzymania pustych plików były problemy techniczne na platformie e-Zamówienia i zapewnieniem równego traktowania Wykonawców, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne - od dnia 17 listopada br. od godziny 18.00 do dnia 19 listopada do godz. 24.00 wystąpiła przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia, na której Zamawiający powadzi postępowanie. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 21 listopada br. do godz. 11.00, natomiast otwarcie ofert wyznaczono na 21 listopada na godz. 11.30. W dniu 20 i 21 listopada na stronie internetowej platformy e-Zamówienia pojawiały się komunikaty o występujących problemach technicznych i utrudnieniach w działaniu platformy. W wyznaczonym terminie na otwarcie ofert Zamawiający przystąpił do etapu otwarcia ofert. Jednak w dniu 21 listopada nie było to możliwe z powodu dalszych utrudnień w działaniu platformy. Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp - „Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii”. Na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły oferty od 6 Wykonawców, z czego 2 oferty zawierały dokumenty, natomiast 4 były puste. W związku z powszechną wiedza, iż powodem otrzymania pustych plików były problemy techniczne na platformie e-Zamówienia i zapewnieniem równego traktowania Wykonawców, Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej wyposażenia i budynku Szkoły Podstawowej nr 52 im. Marii Konopnickiej w Lublinie na rok 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.