eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › USŁUGA WYKONANIA PRANIA ODZIEŻY I INNYCH PRZEDMIOTÓW ORAZ USŁUGA CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA NA RZECZ 31. WOG ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYKONANIA PRANIA ODZIEŻY I INNYCH PRZEDMIOTÓW ORAZ
USŁUGA CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA NA RZECZ 31. WOG ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WYKONANIA PRANIA ODZIEŻY I INNYCH PRZEDMIOTÓW ORAZ
USŁUGA CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA NA RZECZ 31. WOG ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adfe4b78-753a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (prania wodnego i chemicznego) oraz usługa wykonywania dezynfekcji, czyszczenia i konserwacji obuwia na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu.
Przedmiotowe usługi swym zakresem obejmują:

1. Pranie wodne w ilości – 15 200 kg (słownie: piętnaście tysięcy dwieście kg),
2. Pranie chemiczne w ilości – 3 150 kg (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt kg).

W przypadku skorzystania z prawa opcji zwiększenia wartości zamówienia do 80% Ilości podane są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie.

3. Dezynfekcja obuwia w ilości 2600 par.

Wymagania oraz czynności podczas prania:

Pranie wodne z maglowaniem (prasowaniem):
1) pranie wodne umundurowania, wyekwipowania i odzieży roboczej określonej w Załączniku Nr 1 do SWZ;
2) pranie wodne pozostałego umundurowania, wyekwipowania i odzieży roboczej nieujętej w Załączniku Nr 1 do SWZ;
3) pranie wodne bielizny pościelowej, osobistej, stołowej oraz odzieży roboczej pracowników pionu żywnościowego i medycznego (wykaz PUiW, zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ)
4) wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków itp.) przed zwrotem do magazynu;
5) maglowanie PUiW tego wymagających (wykaz PUiW – Załącznik Nr 1 do SWZ);
6) prasowanie PUiW tego wymagających (wykaz PUiW – Załącznik Nr 1 do SWZ);
7) pranie i czyszczenie pozostałych PUiW zgodnie z technologią w zależności od wskazań określonych przez producenta na wszywce (metce) danego PUiW;
8) składanie i pakowanie po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu
w worek (np. foliowy uniemożliwiający zabrudzenie) po 10-20 szt. PUiW w paczce (ze szczególnym zwróceniem uwagi na osobne pakowanie PUiW pionu żywnościowego i medycznego);
9) płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym;

Pranie chemiczne z prasowaniem:
1) pranie chemiczne umundurowania, wyekwipowania i odzieży roboczej ujętej w Załączniku Nr 1 do SWZ;
2) pranie chemiczne pozostałego umundurowania, wyekwipowania i odzieży roboczej nieujętej w Załączniku Nr 1 do SWZ;
3) odkażanie i usuwanie plam;
4) wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków itp.) przed zwrotem do magazynu;
5) prasowanie w zależności od asortymentu (wykaz PUiW – Załącznik Nr 1 do SWZ);
6) składanie i pakowanie po prasowaniu według asortymentu w worek (np. foliowy) uniemożliwiający zabrudzenie po 10-20 szt. PUiW w paczce;

Czyszczenie obejmuje:
1) Usługi realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
2) Wykonanie usług będzie się odbywało na podstawie każdorazowych zleceń zgodnie z potrzebami Zamawiającego. O potrzebie wykonania usługi, miejscu jej wykonania, terminie wykonania usługi oraz przewidywanej ilości Zamawiający winien uprzedzić Wykonawcę na co najmniej 5 dni przed datą wykonania usługi. Jednorazowe zlecenie wykonania usługi nie może dotyczyć mniejszej ilości niż 30 par butów w danym dniu.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszania ilości obuwia. Minimalna ilość, która zostanie poddana usłudze nie może być mniejsza niż 50% ilości minimalnej określonej w § 1 ust. 1 umowy. Zmniejszenie liczby obuwia nie będzie rodzić po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń finansowych wobec Zamawiającego.

2. Ilości podane są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie.

3. Wymogi dotyczące stosowanych środków piorących, czyszczących. Środki piorące, odplamiające i dezynfekcyjne używane do prania, czyszczenia, maglowania i prasowania muszą posiadać takie właściwości, aby nie powodować zniszczenia przedmiotów, tzn. nie powodować zniszczenia włókien materiałów (utraty kolorów), nie powodować zniszczenia obuwia, utraty właściwości ochronnych, nie powodować alergii, jak również nie mogą zawierać chloru i sody, oraz muszą posiadać atest PZH lub równoważne.

4. Usługi prania oraz usługi czyszczenia w przypadku skażenia realizowane będą zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1) należy odseparować przedmioty skażone przeznaczone do dezynfekcji od przedmiotów przeznaczonych do standardowego prania, czyszczenia podczas procesu transportu jak i prania i czyszczenia.
2) przedmioty skażone powinny być spakowane w czerwony, foliowy worek, który dostarcza Wykonawca.
3) przedmioty skażone powinny być prane, czyszczone z zastosowaniem odpowiedniej formuły prania, czyszczenia zgodnie z zaleceniami Centrum Zwalczania i Zapobiegania Chorobom, Światowej Organizacji Zdrowia oraz obowiązującymi przepisami prawa, które dotyczą skażenia drobnoustrojem (odpowiednia temperatura, czas, działanie mechaniczne i chemiczne oraz użycie środka do dezynfekcji w procesie prania, czyszczenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

98315000-4 - Usługi prasowania

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50821000-6 - Usługi w zakresie naprawy butów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145839,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145839,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145839,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy "DOMEX" s.c. Gabriela i Kazimierz Arendt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290203903

7.3.3) Ulica: Tetmajera 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-154

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145839,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.