Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie układów chłodzenia powietrza w systemie mini VRV dla pomieszczeń C.1/4/019, C.1/4/008, C.1/4/003 Biobanku w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Borowskiej 211a we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie układów chłodzenia powietrza w systemie mini VRV dla pomieszczeń C.1/4/019, C.1/4/008, C.1/4/003 Biobanku w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Borowskiej 211a we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf095ed2-26e8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150370/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie układów chłodzenia powietrza w systemie mini VRV dla pomieszczeń Biobanku w budynku WF przy ul. Borowskiej 211a.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.56.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165801,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie układów chłodzenia powietrza w systemie mini VRV dla pomieszczeń C.1/4/019, C.1/4/008, C.1/4/003 Biobanku w budynku Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Borowskiej 211a we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiary robót, wchodzące w skład Dokumentacji projektowej, są materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty i podania w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 do SWZ) ceny ryczałtowej. Przedmiary robót należy traktować jako pomocniczą formę opisu przedmiotu zamówienia, w związku z czym, ewentualne nieścisłości czy błędy w nich zawarte, nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w trakcie realizacji prac ze strony Wykonawcy.
3. Miejsce realizacji robót budowlanych:
Zintegrowane Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Borowska 211a, 50-556 Wrocław.
4. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji (min. 24 miesiące) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, a na zastosowane urządzenia i materiały gwarancji producenta - licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265065,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Marciniszyn, który prowadzi działalność gospodarczą pod firmą: Grzegorz Marciniszyn
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Damian Kupilas, który prowadzi działalność gospodarczą pod firmą: Damian Kupilas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9910340944
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 27
7.3.4) Miejscowość: Chróścice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-080
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa organizacji i realizacji szkolenia doskonalącego w formie stacjonarnej pn. "Terapia Metodą Warnkego" dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych Gminy Wrocław
- MODERNIZACJA DWÓCH WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE PRZY UL. OBORNICKIEJ 136 WE WROCŁAWIU
- Dostawa mikroskopu odwróconego dla Katedry Biostruktury i Fizjologii Zwierząt.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 08040 Przebudowa ul. Dzierżonia we Wrocławiu
- Najem długoterminowy 3 samochodów osobowych
- Zakup i dostawa urządzenia 96 Real-Time PCR System wraz dedykowanym oprogramowaniem do analizy wyników
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposażenia
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej przy budowie budynku garażowo-magazynowego do przechowywania zasobów ochrony ludności i obrony
- Prace remontowe pomieszczeń wraz z aranżacją pomieszczeń budynku "Dom Dziecka Nasz Dom im. Maryny Falskiej" przy Alei Zjednoczenia 34 w Warszawie.
- Usunięcie skutków zalania pomieszczeń remizy OSP w Tolkmicku
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Boleścin oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Komorów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.