eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej przy S19 w Sokołowie Młp.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej przy S19 w Sokołowie Młp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019

1.5.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8ced874-bc9d-11ec-b879-9a86e5ac3946

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej przy S19 w Sokołowie Młp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ced874-bc9d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124602/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2022.GD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 251418,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Informacje i wymogi ogólne:

Zamówienie dzieli się na 2 zadania (dwie części) , do każdego zadania stosuje się te same wymogi realizacji i zasady wyboru Wykonawcy. Oferty można składać na jedno lub wszystkie zadania (części).

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów niezbędnych do wykonania budowy kanalizacji sanitarnej.
Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, pok. nr 7, na minimum 10 dni roboczych przed ich planowanych dostarczeniem, celem weryfikacji zgodności oferowanych dostaw z SWZ i OPZ. W przypadku ustalenia niezgodności Zamawiający wzywa do zmiany przedmiotu dostaw na właściwe, a Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania dostaw zgodnych z SWZ i OPZ.
Sporządzając ofertę na dostawy w każdym z 2 zadań należy zaoferować materiały nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane opisem zamówienia (nie gorsze = równoważne) dotyczy to również wszelkich opisów w postaci Polskich Norm i KNR - ów.
Szczegółowe wytyczne i specyfikacje do realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do dokumentacji postepowania OPZ – zał. 10 do SWZ - udostępnionym na miniportalu.

Zadanie 1. Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej przy S19 w Sokołowie Młp. cz.1. - dotyczy materiałów do wykonania ok 1005 mb sieci kanalizacji sanitarnej z litych rur PVC i PE 100 fi 250 ze studzienkami kanalizacyjnymi, rurami osłonowymi i innym asortymentem jak opisano w kalkulacji i OPZ.


Termin wykonania dla zadania 1 i 2 jest jednakowy: 60 dni od podpisania umowy.

Dla wszystkich dostaw z zadania 1 i2 wymaga się aby dostarczone materiały były objęte gwarancją minimum przez 1 rok.


Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 1 rok, oferta z gwarancją i rękojmią na krótszy okres niż 1 rok zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.

Przewiduje się po podpisaniu umowy możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego , wskazuje się, że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 75% zakresu pierwotnego umowy.

Zamówienie jest podzielone na dwa zadania, które będą rozliczane odrębnymi umowami.

Stawka VAT - 23 %


2. skreślono.


3. Szczegółowo zakres dostaw opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) Załączonych kalkulacjach- zał. 12.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV : 44163000-0 Opis: Rury i osprzęt
Kod CPV : 44130000-0 Opis: Studzienki kanalizacyjne


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji zamówienia, np.: SWZ, OPZ (zał. 10) i wzorze kalkulacji cenowej (zał. 12) wskazano pochodzenie materiałów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający również wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.

8. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

9. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

10. Podwykonawstwo:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) .
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia .
12. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 146164,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Informacje i wymogi ogólne:

Zamówienie dzieli się na 2 zadania (dwie części) , do każdego zadania stosuje się te same wymogi realizacji i zasady wyboru Wykonawcy. Oferty można składać na jedno lub wszystkie zadania (części).

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów niezbędnych do wykonania budowy kanalizacji sanitarnej.
Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z niniejszym zamówieniem powinny być przedłożone do urzędu Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, pok. nr 7, na minimum 10 dni roboczych przed ich planowanych dostarczeniem, celem weryfikacji zgodności oferowanych dostaw z SWZ i OPZ. W przypadku ustalenia niezgodności Zamawiający wzywa do zmiany przedmiotu dostaw na właściwe, a Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania dostaw zgodnych z SWZ i OPZ.
Sporządzając ofertę na dostawy w każdym z 2 zadań należy zaoferować materiały nie gorsze, tj. posiadające nie mniejszą funkcjonalność i zakresy pracy niż te wymagane opisem zamówienia (nie gorsze = równoważne) dotyczy to również wszelkich opisów w postaci Polskich Norm i KNR - ów.
Szczegółowe wytyczne i specyfikacje do realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do dokumentacji postepowania OPZ – zał. 10 do SWZ - udostępnionym na miniportalu.

Zadanie 2. Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej przy S19 w Sokołowie Młp. cz.2. - dotyczy materiałów do wykonania ok. 969 mb sieci kanalizacji sanitarnej z litych rur PVC fi 250ze studzienkami kanalizacyjnymi, rurami osłonowymi i innym asortymentem jak opisano w kalkulacji i OPZ.


Termin wykonania dla zadania 1 i 2 jest jednakowy: 60 dni od podpisania umowy.

Dla wszystkich dostaw z zadania 1 i2 wymaga się aby dostarczone materiały były objęte gwarancją minimum przez 1 rok.


Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 1 rok, oferta z gwarancją i rękojmią na krótszy okres niż 1 rok zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.

Przewiduje się po podpisaniu umowy możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego , wskazuje się, że minimalna wielkości świadczenia nie będzie mniejsza niż 75% zakresu pierwotnego umowy.

Zamówienie jest podzielone na dwa zadania, które będą rozliczane odrębnymi umowami.

Stawka VAT - 23 %


2. skreślono.


3. Szczegółowo zakres dostaw opisany został w:
a) OPZ (załącznik nr 10 do SWZ),
b) Załączonych kalkulacjach- zał. 12.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV : 44163000-0 Opis: Rury i osprzęt
Kod CPV : 44130000-0 Opis: Studzienki kanalizacyjne


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji zamówienia, np.: SWZ, OPZ (zał. 10) i wzorze kalkulacji cenowej (zał. 12) wskazano pochodzenie materiałów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, lub nie gorszy, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający również wskazuje, że dopuszcza rozwiązania nie gorsze, lub równoważne opisywanym.

8. Zamawiający nie wymaga/nie przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów o których mowa w art. 131 ust. 2, niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

9. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

10. Podwykonawstwo:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) .
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia .
12. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13. Szczegółowe uregulowania w zakresie podwykonawstwa zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 105253,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216024,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257750,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216024,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151808951

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówki 426 a

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216024,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164931,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200620,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164931,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151808951

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówki 426 a

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164931,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.