Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00424249/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00430601/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie retencji wodnej w Nadleśnictwie Kościan”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościan
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gostyńska 89
1.5.2.) Miejscowość: Kurza Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 65 512 02 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscian@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscian.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3a7bb00-615e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie retencji wodnej w Nadleśnictwie Kościan”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3a7bb00-615e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00195064/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja torfowiska w leśnictwie Turew
1.1.4 Utworzenie mokradła i poprawa warunków wilgotnościowych otaczających drzewostanów wzdłuż Rowu Wydorowskiego w Leśnictwie Wyderowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu” Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021 Nazwa projektu: Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtwarzanie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększanie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu wód.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646925,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 -"- „Rewitalizacja torfowiska w leśnictwie Turew” , w ramach projektu pn. Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtworzenie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększenie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obiektów pozwalających na spowolnienie odpływu wód powierzchniowych z terenu zlewni, na której zostały wytworzone, tj:
• budowa drewnianej zastawki na rowie melioracyjnym leśnym (rów Rąbiński);
• przebudowa istniejącego przepustu pod drogą leśną;
Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 1 załącznik nr 8 a do SWZ oraz Dokumentacją projektową dla części 1 załącznik nr 9a, zawierającą Projekt budowlany, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarami robót dla części 1 załącznik nr 10a do SWZ,
a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
4.5.5.) Wartość części: 178445,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - "Utworzenie mokradła i poprawa warunków wilgotnościowych otaczających drzewostanów wzdłuż Rowu Wydorowskiego w Leśnictwie Wyderowo", w ramach projektu pn. Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtworzenie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększenie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obiektów pozwalających na spowolnienie odpływu wód powierzchniowych z terenu zlewni, na której zostały wytworzone, tj:
• budowa drewnianej zastawki na cieku Dopływ spod Smolna;
• budowa 3 progów drewniano-kamiennych o stałym piętrzeniu na cieku Dopływ spod Smolna;
• przebudowa 3 istniejących przepustów pod drogami leśnymi w obrębie zadania inwestycyjnego w cieku Dopływ spod Smolna;
Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy dla części 2 załącznik nr 8b do SWZ oraz Dokumentacją projektową dla części 2 załącznik nr 9b, zawierającą Projekt budowlany, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarami robót dla części 2 załącznik nr 10b do SWZ,
a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
4.5.5.) Wartość części: 468479,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129132,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187629,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129132,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570253633
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 3B
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129132,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332970,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522170,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332970,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: c. PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570253633
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 3B
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WOJCIECH SPYCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332970,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJĄ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAŃ]
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.