eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrzycko › Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Mieście Obrzycko od 01 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r. w części II i VII.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Mieście Obrzycko od 01 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r. w części II i VII.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Mieście Obrzycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639640472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Lipowy 12

1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612913129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zsobrzycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsobrzycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsobrzycko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Mieście Obrzycko od 01 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r. w części II i VII.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddeeb3d1-70a0-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84908,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do kuchni Zespołu Szkół w
Mieście Obrzycko Pl. Lipowy 12, 64-520 Obrzycko. Część II – Nabiał. Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej
jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia. 2.Dostawy wraz z wniesieniem
przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu
żywności w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem lipca, a w sierpniu w dni robocze)
w godzinach 6.00-7.30. 3. Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym
jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie. W wyjątkowych
sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją
zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu
3 godzin od złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 66730,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do kuchni Zespołu Szkół w
Mieście Obrzycko Pl. Lipowy 12, 64-520 Obrzycko. Część VII – Świeże pieczywo i wyroby piekarskie. Oferowane artykuły
spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia. 2.Dostawy
wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy
przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem
lipca, a w sierpniu w dni robocze) w godzinach 6.00-7.30. 3. Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez
Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i
przyjmowane telefonicznie. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu
telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego
będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty
zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz
realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 18177,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63456,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110395,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63456,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleniak Wioletta Skibiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631257657

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 64-510

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63456,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12458,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12458,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003400

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12458,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.