Og³oszenie z dnia 2025-11-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00435512/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00445734/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej do oprogramowania Sandbox (FortiSandbox VM00) i Secure Mail Gateway (FortiMail VM04)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a080462d-a397-4b4f-8187-c9527118019a1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej do oprogramowania Sandbox (FortiSandbox VM00) i Secure Mail Gateway (FortiMail VM04)2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a080462d-a397-4b4f-8187-c9527118019a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00519850
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00135431/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.3.15 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej do oprogramowania FortiSandbox
2.3.16 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej do oprogramowania Fortimail
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00435512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.192.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 408072 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przed³u¿enie do dnia 2026-11-30 ¶wiadczenia Us³ugi Asysty Technicznej do Oprogramowania FortiSandbox VM00 s³u¿±cego do kompleksowego zabezpieczenia plików i URL w infrastrukturze IT Zamawiaj±cego, w ramach systemu FortiSandbox VM00, w trybie on-premise, w szczególno¶ci:
1.1. Fortinet Sandbox Threat Intelligence (Antivirus, IPS, Web Filtering, File Query, Industrial Security, SandBox Engine) plus 24x7 FortiCare. Subscribes up to 8 VMs.
1.Przed³u¿enie do dnia 2026-11-30 ¶wiadczenia Us³ugi Asysty Technicznej do Oprogramowania FortiMail s³u¿±cego do kompleksowego zabezpieczenia poczty elektronicznej w infrastrukturze IT Zamawiaj±cego, w ramach systemu Secure Mail Gateway, w trybie on-premise, w szczególno¶ci:
1.2. F24x7 FortiCare and FortiGuard Enterprise ATP Bundle Contract.
1.3 Office365 API Intergration Service.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72514300-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 501928,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 501928,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501928,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Solution Factor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367005071
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 98
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 501928,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzeda¿ i nastêpcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgru¼liczego (...) postêpowanie uzupe³niaj±ce)
- Sprzeda¿ i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego pojemników s³u¿±cych do zbierania sta³ych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Dzielna 4 m. 22 czê¶æ nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i sta³ych fizykochemicznych
- dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





