eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej do oprogramowania Sandbox (FortiSandbox VM00) i Secure Mail Gateway (FortiMail VM04)



Og³oszenie z dnia 2025-09-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej do oprogramowania Sandbox (FortiSandbox VM00) i Secure Mail Gateway (FortiMail VM04)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum e-Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Dubois 5A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cez.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi Asysty Technicznej do oprogramowania Sandbox (FortiSandbox VM00) i Secure Mail Gateway (FortiMail VM04)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a080462d-a397-4b4f-8187-c9527118019a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00435512

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00135431/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.3.15 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej do oprogramowania FortiSandbox

2.3.16 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej do oprogramowania Fortimail

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a080462d-a397-4b4f-8187-c9527118019a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zosta³y opisane w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zosta³y zawarte w
Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych zosta³y zawarte w
Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.192.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przed³u¿enie do dnia 2026-11-30 ¶wiadczenia Us³ugi Asysty Technicznej do Oprogramowania FortiSandbox VM00 s³u¿±cego do kompleksowego zabezpieczenia plików i URL w infrastrukturze IT Zamawiaj±cego, w ramach systemu FortiSandbox VM00, w trybie on-premise, w szczególno¶ci:
1.1. Fortinet Sandbox Threat Intelligence (Antivirus, IPS, Web Filtering, File Query, Industrial Security, SandBox Engine) plus 24x7 FortiCare. Subscribes up to 8 VMs.
1.Przed³u¿enie do dnia 2026-11-30 ¶wiadczenia Us³ugi Asysty Technicznej do Oprogramowania FortiMail s³u¿±cego do kompleksowego zabezpieczenia poczty elektronicznej w infrastrukturze IT Zamawiaj±cego, w ramach systemu Secure Mail Gateway, w trybie on-premise, w szczególno¶ci:
1.2. F24x7 FortiCare and FortiGuard Enterprise ATP Bundle Contract.
1.3 Office365 API Intergration Service.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72514300-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Przewiduje siê przed³u¿enie ¶wiadczenia us³ugi o kolejne 12 miesiêcy, tj. do dnia 30.11.2027

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce:
1.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych
przepisów:
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca winien wskazaæ w wykazie wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych*, g³ównych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, ¿e wykona³, co najmniej jedno zamówienie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000 z³ brutto lub dwa zamówienia o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto obejmuj±ce swoim zakresem ¶wiadczenia us³ugi asysty technicznej oprogramowania klasy Sandbox lub SMG (Secure Messaging Gateway).
*Je¿eli zamówienie, o którym mowa powy¿ej jest wykonywane nadal, warto¶æ wykonanej/zrealizowanej czê¶ci zamówienia do up³ywu sk³adania ofert nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ warto¶ci wskazane powy¿ej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) o¶wiadczenia Wykonawcy
o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do
SWZ;
3) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej–sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s±
wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór Wykazu wykonanych us³ug
stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnianiu zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, stanowi±ce Za³±cznik nr 7 do SWZ – z³o¿one w oryginale wraz z ofert± w
formie elektronicznej zgodnie z postanowieniami rozdzia³u IX SWZ - w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; (je¿eli dotyczy).
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy). Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ; (je¿eli
dotyczy).
3) pe³nomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czenie spe³nienia warunku udzia³u przez
Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany Umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami prawa.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian, w przypadku gdy:
1) nast±pi zmiana w strukturze i organizacji Zamawiaj±cego lub innych jednostek/organów, maj±cych wp³yw na zakres prac Wykonawcy lub przedmiot Umowy,
2) wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawierania Umowy, a które uniemo¿liwi³yby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego tre¶ci± i celem lub uzasadniaj± potrzebê modyfikacji terminu, sposobu realizacji lub przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci spowodowanych zmian± przepisów prawa lub si³± wy¿sz±, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu.
- przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu. Zmiana terminu realizacji Umowy nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ o 6 miesiêcy w stosunku do terminu na który zosta³a zawarta. Zmiana Umowy w takim przypadku mo¿e dotyczyæ w szczególno¶ci terminu, sposobu odbioru, terminów realizacji poszczególnych ¶wiadczeñ, dostosowania przedmiotu Umowy i sposobu realizacji Umowy do zmienionych mo¿liwo¶ci technicznych.
4. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w warunkach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-30 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, zgodnie z rozdz. XV, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-30 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.