eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozów w sezonie 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozów w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bafe987e-6df0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozów w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bafe987e-6df0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028729/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1119262,43 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 673442,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozowa w sezonie 2023/2024
Przedmiotem zamówienia są usługi.
CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich na terenie miasta Brzozów w okresie zimowym 2023/2024. Zamówienie obejmuje:
• odśnieżanie ulic, chodników i parkingów na terenie miasta Brzozowa,
• zwalczanie gołoledzi na ulicach, chodnikach i parkingach na terenie miasta Brzozowa poprzez usuwanie śniegu, posypywanie piaskiem, posypywanie mieszanką piaskowo-solną,
• zbieranie piasku po okresie zimowym z ulic i chodników wraz z czyszczeniem kratek burzowych i studzienek ściekowych, na których prowadzone były usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników i dróg gminnych,
• wywożenie śniegu z miejsc wskazanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – miasto Brzozów, teren gminy Brzozów, teren województwa podkarpackiego.
Zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późniejszymi zmianami), tj. wykonywaniu przez pracownika określonego rodzaju pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a więc wykonujących wszystkie czynności wykonywane w ramach poniższych specjalności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
• pracownicy fizyczni wykonujący ręcznie czynności odśnieżania, zwalczania gołoledzi, zbierania piasku wraz z czyszczeniem studzienek i kratek oraz wywożenie śniegu
• kierowcy i operatorzy ciągników, pojazdów transportowych i samowyładowczych, pługów, pługo-piaskarek,
• operatorzy ręcznych maszyn odśnieżających.
Zgodnie z treścią art. 91 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wyjaśnia, że brak podziału na części nie będzie naruszać konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów, które byłyby w stanie prawidłowo wykonać zamówienie. Nie ma to wpływu na krąg Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, również ze względu na przyjęty tryb udzielenia zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względów organizacyjnych oraz związanych z charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw (do których należy wykonawca zaproszony do negocjacji) a zamawiający podjął decyzję o jego udzieleniu w trybie zamówienia z wolnej ręki kontrolowanej osobie prawnej, co jest zgodne z treścią motywu 32 Dyrektywy 2014/24/UE.
Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie:
• określenie przez Zamawiającego minimalnego okresu obowiązywania umowy (terminu wykonania zamówienia), tzw. zamówienia podstawowego,
• określenie maksymalnego okresu obowiązywania umowy (terminu wykonania zamówienia) w którym wykonawca zobowiązany będzie usługę zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przesłania wykonawcy odpowiedniej informacji o skorzystaniu z prawa opcji, tzw. zamówienie w ramach prawa opcji.
Zamówienie podstawowe od 15 listopada 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Zamówienie w ramach prawa opcji od 1 stycznia 2024 r. do 15 marca 2024 r.
Zamawiający zamówienie w ramach prawa opcji może wykorzystać w sposób przez niego wybrany, przy czym zlecenie wykorzystania prawa opcji musi obejmować minimum jeden z zakresów czasowych:
• od 1 stycznia 2024 r. do 31 stycznia 2024 r.,
• od 1 lutego 2024 r. do 29 lutego 2024 r.,
• od 1 marca 2024 r. do 15 marca 2024 r.
Zamawiający wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji może zlecić w zakresie jednego zakresu czasowego jak również łącznie dwóch zakresów czasowych lub trzech zakresów czasowych wg własnego wyboru, przy czym zlecenie jednego lub dwóch zakresów czasowych nie pozbawia go prawa do zlecenia pozostałych, niewykorzystanych zakresów czasowych.
Zamawiający wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji może zlecić w każdym czasie od dnia zawarcia umowy nie później niż w przeddzień początkowej daty danego zakresu czasowego.

Maksymalną wartością opcji jest wartość zamówienia w ramach prawa opcji ustalona w procesie negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860000971

7.3.3) Ulica: ul. Legionistów 10

7.3.4) Miejscowość: Brzozów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2023-11-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.