eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardRobota budowlana - Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana – Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6
w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204478

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robota budowlana – Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6
w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-140ab9cf-02db-4b5e-ab03-44a383e53ead

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037087/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przystosowanie bazy magazynowej na potrzeby Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe postępowanie było prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych. Do terminu złożenia ofert tj. do dnia 28.10.2025 roku nie złożono żadnej oferty.
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważni postępowanie
o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W związku z powyższym przeprowadzono postępowania z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp a mianowicie, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5115b040-0770-4fe4-b862-932a6c443ec9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP-ZPS-31/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił złożoną ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył ofertę przy wykorzystaniu formularza ofertowego opracowanego przez Zamawiającego. W treści złożonego formularza Wykonawca dokonał skreślenia oświadczenia o następującej treści:
„Oświadczam, że akceptuję postanowienia umowy zawarte w projekcie umowy i zobowiązuję się, w przypadku wyboru mojej oferty, do zawarcia umowy na warunkach wskazanych
w dokumentach zamówienia, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.”
W ocenie Zamawiającego, dokonane wykreślenie stanowi wyraz braku akceptacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności postanowień wzoru umowy. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję
o odrzuceniu oferty Wykonawcy.
Dodatkowo złożona przez wykonawcę oferta nie zawierała dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykonawcę doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zamawiający zrezygnował z wezwania oferenta do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, gdyż oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.