Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00403799/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego USG dla SP ZOZ GOZ
w Konopiskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W KONOPISKACH
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ GOZ w Kponopiskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151519713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Konopiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343282007
1.5.8.) Numer faksu: 343282007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zozkonopiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozkonopiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.konopiska.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego USG dla SP ZOZ GOZw Konopiskach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73750e68-207d-42f6-87ae-46bbbe7bae99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122957/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZOZKONOPISKA.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu ultrasonograficznego wraz z głowicami.
4.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i parametry techniczne określa Załącznik nr 1a do SWZ, który stanowi integralny załącznik do Załącznika nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
4.3 Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie będące przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletne, wolne od wad fizycznych i prawnych. Do ich uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi).
4.4 Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do Samodzielnego Publicznego ZOZ Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach, przy ul. Lipowej 3, 42-274 Konopiska, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i konserwacji aparatu.
4.5 Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty podpisana bezusterkowego protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwacje aparatu z częstotliwością zalecaną przez producenta.
4.6 Rozwiązania równoważne:
1) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne ( nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia).
4) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczą.
5) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne pozycje muszą:
Posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w Załączniku nr 1a do SWZ
Posiadać stosowne certyfikaty, atesty i dopuszczenia.
6) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego
7) Rozwiązania równoważne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę nie mogą wywołać pogorszenia poziomu funkcjonalnego i parametrów użytkowych
4.7 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w:
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/ 385/ EWG i 93/ 42/ EWG,
w przepisach przejściowych,
ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych,
aktach wykonawczych,
a ponadto posiadać: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklaracji Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim
4.8 Wraz z dostawą aparatu USG wraz z głowicami Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez notyfikowaną jednostkę jeżeli dotyczy
instrukcja obsługi i użytkowania aparatu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej
dokument potwierdzający udzieloną gwarancję,
paszport techniczny przedmiotu umowy,
autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu na terenie Polski,
wykaz autoryzowanych punktów serwisowych,
harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
4.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
4.10 Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 art. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4.11 Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej pomiędzy Skarbem Państwa -Ministrem Zdrowia ,a Narodowym Funduszem Zdrowia. W umowie zawarta jest klauzula ,że przekazanie środków Beneficjentowi (tj. SP ZOZ GOZ w Konopiskach) następuje pod warunkiem dostępności środków przypadku braków środków Grantodawca informuje Grantobiorcę o wyczerpaniu środków finansowych i o wstrzymaniu dokonywania płatności .Brak przekazania środków nie stanowi podstawy dla jakichkolwiek roszczeń Grantobiorcy wobec Grantodawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gemed Elias Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542541412
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 19
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI KONOPISKA
więcej: przetargi KONOPISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 9 sztuk kardiomonitorów wraz ze stacją centralnego monitoringu dla 9 stanowisk oraz ultrasonografu z zestawem głowic w ramach zadania "Doposażenie w zakresie obrony cywilnej WSzZ w Kielcach".
- Dostawa aparatu USG
- Zakup i dostawa ginekologicznego aparatu USG
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub Zespołów Ratownictwa Medycznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





