eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia "C")

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd0099b-6756-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dzierżawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia C)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/74/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L. p. NAZWA PARAMETRU WARTOŚĆ WYMAGANA
1. Pełna nazwa aparatu Podać
2. Producent Podać
3. Kraj Podać
4. Dystrybutor - Oferent Podać
5. Aparat fabrycznie nowy Tak
6. Rok produkcji aparatu – 2023r. Tak
INFORMACJE OGÓLNE
7. Aparat dedykowany do radiograficznego obrazowania pacjentów w trakcie ortopedycznych zabiegów operacyjnych przy pomocy skopii i grafii. Tak
8. Sprzęt dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych Tak
9. Autoryzacja do oferowania sprzętu będącego przedmiotem oferty Tak
10. Aparat mobilny Tak
LAMPA RTG I KOLIMATOR
11. Lampa RTG ze stacjonarną anodą dwuogniskową. Tak
12. Wielkość małego ogniska nie większa niż 0,6 mm Tak, podać
13. Wielkość dużego ogniska nie większa niż 1,2 mm Tak, podać
14. Blendy szczelinowe, obrotowe. Tak
15. Automatyczne dopasowanie pola blendy do aktywnego pola detektora. Tak
16. Pojemność cieplna anody min. 75 kHU. Tak, podać
17. Szybkość chłodzenia anody min. 50 kHU/min Tak
18. Pojemność cieplna kołpaka lub głowicy lampy min. 1300 kHU. Tak, podać
19. Automatyka zabezpieczająca lampę przed przegrzaniem. Tak
20. Filtracja całkowita minimum 2,5 mm Al. Dodatkowa filtracja w celu redukcji dawki umozliwiajaca wymienne stosowanie filtrów wykonanych z Al i Cu. Tak, podać
GENERATOR RTG
21. Generator wysokiej częstotliwości Tak
22. Moc generatora min. 4 kW Tak, podać
23. Zakres prądu w trybie radiografii min. 0,7 – 100 mA. Tak, podać
24. Zakres prądu [mA] w trybie
fluoroskopii min. 0,1 – 20 mA, Tak, podać
25. Zakres napięć 40 - 120 kV Tak, podać
26. Zasilanie jednofazowe 220-230 V/50 Hz. Tak
27. Ilość impulsów w trybie fluoroskopii pulsacyjnej – min. 15 impulsów/sek. Tak, podać
28. Sterowanie funkcami generatora poprzez monitor dotykowy lub tablet zainstalowany na wózku ramienia „C” – o wielkości minimum 12” i o rozdzielczości minimum 1 Mpix. Tak, podać
29. Monitor sterujący z możliwością obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostępności sterowania z wielu stron urządzenia Tak/Nie
FUNKCJONALNOŚCI APARATU
30. Rotacja (obrót wokół osi wzdłużnej) minimum +/- 180º. Tak, podać
31. Ruch orbitalny (obrót wokół osi poprzecznej) minimum 160º. Tak, podać
32. Odchylenie od osi pionowej (ruch wig-wag) minimum +/- 12º. Tak, podać
33. Przesuw poziomy [cm] minimum 20 cm. Tak, podać
34. Przesuw pionowy zmotoryzowany min. 43 cm. Tak, podać
35. Odległość SID [cm] minimum 100 cm. Tak, podać
36. Prześwit między detektorem obrazu a głowicą [cm] minimum 80 cm. Tak, podać
37. Ramię „C” w pełni wyważone z zabezpieczeniami przed najeżdżaniem na przewody. Tak/Nie
38. Aparat wyposażony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG) Tak/Nie
39. Aparat kompaktowy dedykowany stosowaniu w warunkch sal operacyjnych. Waga kompletnego aparatu nie wiecej niż 320 kg. Tak, podać
40. Hamulce wszystkich ruchów. Tak
41. Pedał wyzwalania skopii. Tak
42. Ręczne wyzwalanie skopii/grafii. Tak
43. Dedykowany przycisk wyzwalania skopii o niskiej dawce promieniowania na sterowniku ręcznym i nożnym. Tak/Nie
44. Możliwość wykonania radiografii. Tak
45. Możliwość wykonania skopii w tym skopii pulsacyjnej. Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA – DETEKTOR CYFROWY
46. Format detektora min. 20 x 20 cm Tak, podać
47. Ilość dostępnych formatów obrazu min. 3 Tak, podać
48. Matryca obrazu minimum 1k x 1k pix. Tak, podać
49. Głębokość akwizycji minimum 16 bit. Tak, podać
50. Uchwyt przy detektorze oraz wzdłuż łuku ramienia C do łatwiejszego manewrowania ramieniem. Tak
51. Demontowalna bez użycia narzędzi kratka przeciwrozproszeniowa minimum 80 linii/cm Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA
52. Dwa monitory typu LCD lub TFT lub jeden monitor z możliwością podziału ekranu na dwa pola obrazowe o wymaganej wielkości. Tak
53. Przekątna każdego ekranu monitora lub pola obrazowego minimum 19‘’. Tak, podać
54. Luminancja monitorów minimum 350 cd/m2. Tak, podać
55. Kąt widzenia monitorów minimum +/- 170 stopni. Tak, podać
56. Kontrast minimum 1000 : 1. Tak, podać
57. Rozdzielczość każdego z monitorów lub pola obrazowego minimum 1280 x 1024 pixeli. Tak, podać
58. Podstawowe oprogramowanie do obróbki uzyskiwanych obrazów:
- zmiana zaczernienia i kontrastu`
- obracanie obrazu
- prezentacja pozytyw-negatyw
- obrót obrazu o dowolny kąt
- pomiar odległości i kątów
- histogram obrazu
- zoom
- lupa Tak, opisać
59. Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysokości) w celu łatwiejszego manewrowania monitorami oraz służące ich ochronie przed potencjalną kolizją przy przemieszczaniu monitorów. Tak/Nie
60. Możliwość regulacji wysokości monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczność zmiany położenia lampy lub detektora. Tak/Nie
61. Możliwość wpisywania danych pacjenta bezpośrednio na stanowisku klawiatury oraz automatyczne pobieranie tych danych z sieci RIS/HIS Tak
62. Możliwość wykonywania badań bez wcześniejszego wpisania danych pacjenta (badania w trybie nagłym z możliwością późniejszego uzupełnienia danych) Tak
FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU
63. Redukcja szumów w czasie rzeczywistym. Tak
64. Wyostrzanie krawędzi w czasie rzeczywistym. Tak
65. Cyfrowy obrót obrazu (prawo, lewo)
66. Obraz lustrzany
67. Blendy elektroniczne przysłaniające niediagnostyczne elementy obrazu. Tak
68. Automatyka doboru programu według topografii i rodzaju badań. Tak
69. Funkcja pomiarów odległości na obrazie. Tak
70. Akwizycja obrazów minimum 15 klatek/s. Tak, podać
71. Wyświetlanie i przesyłanie do serwera raportu dawki. Tak
72. Regulacja jasności i kontrastu. Tak
73. Minimalizacja artefaktów metalowych, ruchowych oraz do automatycznego dostosowania obrazowania do danej anatomii Tak
74. Pamięć ostatniego obrazu (LIH). Tak
75. Pilot na podczerwień do zdalnego sterowania głównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana częstotliwości pulsów; przegląd obrazów; przegląd scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu). Tak, podać /Nie
76. Pojemność pamięci / dysku minimum 130 000 obrazów. Tak, podać
77. Przyłącze sieciowe LAN. Tak
78. Napęd DVD do archiwizacji obrazów na dyskach CD/DVD Tak
79. Integracją ze szpitalnym systemem RIS/PACS w cenie oferty. Tak
80. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu PASC/RIS np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu PACS/RIS w cenie oferty. Tak
81. Integracją ze szpitalnym systemem optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
82. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
83. Aparat musi posiadać licencję umożliwiającą wysyłkę badań do systemu PACS w formacie DICOM i licencję na pobieranie Worklisty (min. Cstore, DMWL) oraz raportu dawki jaką otrzymał pacjent dla różnych trybów pracy DICOM DOSE SR. Tak, podać
INNE
84. Dostawa aparatu max. 4 tygodnie od momentu podpisania umowy. Tak
85. Oferowane urządzenie jest wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Tak
86. Wykonawca oświadcza, że dostarczane przez niego urządzenie będzie fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane i nieobciążone prawami osób trzecich. Tak
87. Wykonawca oświadcza, że wykorzystywane przez niego części zamienne do naprawy urządzenia będą fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane. Tak
88. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować Przedmiot Zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Tak
89. Wykonanie, w cenie oferty, szkolenia operatorów w zakresie obsługi zaoferowanego sprzętu po jego instalacji, uruchomieniu i odbiorze przez okres min. 2 dni po 5 godz. dziennie. Tak
90. Testy akceptacyjne i specjalistyczne po instalacji aparatu na koszt Wykonawcy. Tak
91. Testy specjalistyczne w trakcie trwania umowy na koszt Wykonawcy. Tak
92. Instrukcja obsługi w języku polskim w postaci cyfrowej i papierowej, dostarczana z aparatem. Tak
93. Instrukcja czyszczenia/dezynfekcji urządzenia dostarczana na etapie jego dostawy Tak
94. Okres gwarancji min. 24 miesięcy Tak, podać ile miesięcy
95. W okresie trwania gwarancji przeglądy techniczne urządzenia w liczbie i zakresie zalecanym przez producenta dokonywane w siedzibie Zamawiającego w cenie oferty. Tak, podać ilość przeglądów
96. Sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach w całym okresie użytkowania aparatu: telefoniczny i mailowy przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu (nie przez infolinię). Tak, podać
97. Serwis techniczny na terenie Polski. Tak
98. Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 72 h. Tak
99. Sprzęt medyczny powinien zostać dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Szpitala. Tak
100. Wszystkie koszty naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji ponosi Wykonawca. Tak

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414198,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414198,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414198,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medix Sławomir Szwed Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132757083

7.3.3) Ulica: ul. Kokoryczki 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-191

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414198,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.