Og³oszenie z dnia 2023-10-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00447964/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00519034/01 - Wynik z dnia 2023-11-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bdd0099b-6756-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00436403
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00078160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.24 Dzier¿awa zabiegowego aparatu rtg (ramienia C)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej
dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co
najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej
z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem
np. aktualnej przegl±darki, itp.
Wiêcej informacji na temat wymagañ technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej znajduje siê w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl,
stanowi±cych Za³±cznik nr 9 i 9a do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, ¿e: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z przeprowadzaniem postêpowania o udzielenie zamówienia na: “ Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)” - Zp/74/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu ul. Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, ¿e Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobê zastêpuj±c± IODO, kontakt za po¶rednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wype³nienie obowi±zków prawnych ci±¿±cych na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na “Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)” - Zp/74/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605). Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyj±tkowych przypadkach w tym samym celu bêdziemy równie¿ przetwarzaæ dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych lub naruszeñ prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w zwi±zku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wy¿ej ustawy. Przes³ank± legalizuj±c± przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Pani±/Pana bêd± podlega³y udostêpnieniu nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: organy w³adzy publicznej, organy ¶cigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy wystêpuj± z ¿±daniem w oparciu o stosown± podstawê prawn± w tym np. Krajowa Izba Odwo³awcza, inne podmioty, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz administratora np. podmiotom ¶wiadcz±cym obs³ugê prawn±, podmiotom, z którymi administrator zawar³ umowê przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikaj±ce ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z za³±cznikami, bêd± przechowywane przez okres 4 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat, przechowywana jest przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli ¶rodki finansowe zosta³y pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja bêdzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznaj±cych te ¶rodki i mog± wynosiæ okresy d³u¿sze ni¿ 4 lata. Po tym terminie dane bêd± protokolarnie niszczone.
4. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, w tym nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. Przys³uguje równie¿ prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie mo¿e ono jednak ograniczaæ przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/74/TP/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L. p. NAZWA PARAMETRU WARTO¦Æ WYMAGANA
1. Pe³na nazwa aparatu Podaæ
2. Producent Podaæ
3. Kraj Podaæ
4. Dystrybutor - Oferent Podaæ
5. Aparat fabrycznie nowy Tak
6. Rok produkcji aparatu – 2023r. Tak
INFORMACJE OGÓLNE
7. Aparat dedykowany do radiograficznego obrazowania pacjentów w trakcie ortopedycznych zabiegów operacyjnych przy pomocy skopii i grafii. Tak
8. Sprzêt dopuszczony do obrotu i u¿ywania zgodnie z ustaw± o Wyrobach Medycznych Tak
9. Autoryzacja do oferowania sprzêtu bêd±cego przedmiotem oferty Tak
10. Aparat mobilny Tak
LAMPA RTG I KOLIMATOR
11. Lampa RTG ze stacjonarn± anod± dwuogniskow±. Tak
12. Wielko¶æ ma³ego ogniska nie wiêksza ni¿ 0,6 mm Tak, podaæ
13. Wielko¶æ du¿ego ogniska nie wiêksza ni¿ 1,2 mm Tak, podaæ
14. Blendy szczelinowe, obrotowe. Tak
15. Automatyczne dopasowanie pola blendy do aktywnego pola detektora. Tak
16. Pojemno¶æ cieplna anody min. 75 kHU. Tak, podaæ
17. Szybko¶æ ch³odzenia anody min. 50 kHU/min Tak
18. Pojemno¶æ cieplna ko³paka lub g³owicy lampy min. 1300 kHU. Tak, podaæ
19. Automatyka zabezpieczaj±ca lampê przed przegrzaniem. Tak
20. Filtracja ca³kowita minimum 2,5 mm Al. Dodatkowa filtracja w celu redukcji dawki umozliwiajaca wymienne stosowanie filtrów wykonanych z Al i Cu. Tak, podaæ
GENERATOR RTG
21. Generator wysokiej czêstotliwo¶ci Tak
22. Moc generatora min. 4 kW Tak, podaæ
23. Zakres pr±du w trybie radiografii min. 0,7 – 100 mA. Tak, podaæ
24. Zakres pr±du [mA] w trybie
fluoroskopii min. 0,1 – 20 mA, Tak, podaæ
25. Zakres napiêæ 40 - 120 kV Tak, podaæ
26. Zasilanie jednofazowe 220-230 V/50 Hz. Tak
27. Ilo¶æ impulsów w trybie fluoroskopii pulsacyjnej – min. 15 impulsów/sek. Tak, podaæ
28. Sterowanie funkcami generatora poprzez monitor dotykowy lub tablet zainstalowany na wózku ramienia „C” – o wielko¶ci minimum 12” i o rozdzielczo¶ci minimum 1 Mpix. Tak, podaæ
29. Monitor steruj±cy z mo¿liwo¶ci± obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostêpno¶ci sterowania z wielu stron urz±dzenia Tak/Nie
FUNKCJONALNO¦CI APARATU
30. Rotacja (obrót wokó³ osi wzd³u¿nej) minimum +/- 180º. Tak, podaæ
31. Ruch orbitalny (obrót wokó³ osi poprzecznej) minimum 160º. Tak, podaæ
32. Odchylenie od osi pionowej (ruch wig-wag) minimum +/- 12º. Tak, podaæ
33. Przesuw poziomy [cm] minimum 20 cm. Tak, podaæ
34. Przesuw pionowy zmotoryzowany min. 43 cm. Tak, podaæ
35. Odleg³o¶æ SID [cm] minimum 100 cm. Tak, podaæ
36. Prze¶wit miêdzy detektorem obrazu a g³owic± [cm] minimum 80 cm. Tak, podaæ
37. Ramiê „C” w pe³ni wywa¿one z zabezpieczeniami przed naje¿d¿aniem na przewody. Tak/Nie
38. Aparat wyposa¿ony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG) Tak/Nie
39. Aparat kompaktowy dedykowany stosowaniu w warunkch sal operacyjnych. Waga kompletnego aparatu nie wiecej ni¿ 320 kg. Tak, podaæ
40. Hamulce wszystkich ruchów. Tak
41. Peda³ wyzwalania skopii. Tak
42. Rêczne wyzwalanie skopii/grafii. Tak
43. Dedykowany przycisk wyzwalania skopii o niskiej dawce promieniowania na sterowniku rêcznym i no¿nym. Tak/Nie
44. Mo¿liwo¶æ wykonania radiografii. Tak
45. Mo¿liwo¶æ wykonania skopii w tym skopii pulsacyjnej. Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA – DETEKTOR CYFROWY
46. Format detektora min. 20 x 20 cm Tak, podaæ
47. Ilo¶æ dostêpnych formatów obrazu min. 3 Tak, podaæ
48. Matryca obrazu minimum 1k x 1k pix. Tak, podaæ
49. G³êboko¶æ akwizycji minimum 16 bit. Tak, podaæ
50. Uchwyt przy detektorze oraz wzd³u¿ ³uku ramienia C do ³atwiejszego manewrowania ramieniem. Tak
51. Demontowalna bez u¿ycia narzêdzi kratka przeciwrozproszeniowa minimum 80 linii/cm Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA
52. Dwa monitory typu LCD lub TFT lub jeden monitor z mo¿liwo¶ci± podzia³u ekranu na dwa pola obrazowe o wymaganej wielko¶ci. Tak
53. Przek±tna ka¿dego ekranu monitora lub pola obrazowego minimum 19‘’. Tak, podaæ
54. Luminancja monitorów minimum 350 cd/m2. Tak, podaæ
55. K±t widzenia monitorów minimum +/- 170 stopni. Tak, podaæ
56. Kontrast minimum 1000 : 1. Tak, podaæ
57. Rozdzielczo¶æ ka¿dego z monitorów lub pola obrazowego minimum 1280 x 1024 pixeli. Tak, podaæ
58. Podstawowe oprogramowanie do obróbki uzyskiwanych obrazów:
- zmiana zaczernienia i kontrastu`
- obracanie obrazu
- prezentacja pozytyw-negatyw
- obrót obrazu o dowolny k±t
- pomiar odleg³o¶ci i k±tów
- histogram obrazu
- zoom
- lupa Tak, opisaæ
59. Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysoko¶ci) w celu ³atwiejszego manewrowania monitorami oraz s³u¿±ce ich ochronie przed potencjaln± kolizj± przy przemieszczaniu monitorów. Tak/Nie
60. Mo¿liwo¶æ regulacji wysoko¶ci monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczno¶æ zmiany po³o¿enia lampy lub detektora. Tak/Nie
61. Mo¿liwo¶æ wpisywania danych pacjenta bezpo¶rednio na stanowisku klawiatury oraz automatyczne pobieranie tych danych z sieci RIS/HIS Tak
62. Mo¿liwo¶æ wykonywania badañ bez wcze¶niejszego wpisania danych pacjenta (badania w trybie nag³ym z mo¿liwo¶ci± pó¼niejszego uzupe³nienia danych) Tak
FUNKCJONALNO¦CI SYSTEMU
63. Redukcja szumów w czasie rzeczywistym. Tak
64. Wyostrzanie krawêdzi w czasie rzeczywistym. Tak
65. Cyfrowy obrót obrazu (prawo, lewo)
66. Obraz lustrzany
67. Blendy elektroniczne przys³aniaj±ce niediagnostyczne elementy obrazu. Tak
68. Automatyka doboru programu wed³ug topografii i rodzaju badañ. Tak
69. Funkcja pomiarów odleg³o¶ci na obrazie. Tak
70. Akwizycja obrazów minimum 15 klatek/s. Tak, podaæ
71. Wy¶wietlanie i przesy³anie do serwera raportu dawki. Tak
72. Regulacja jasno¶ci i kontrastu. Tak
73. Minimalizacja artefaktów metalowych, ruchowych oraz do automatycznego dostosowania obrazowania do danej anatomii Tak
74. Pamiêæ ostatniego obrazu (LIH). Tak
75. Pilot na podczerwieñ do zdalnego sterowania g³ównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana czêstotliwo¶ci pulsów; przegl±d obrazów; przegl±d scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu). Tak, podaæ /Nie
76. Pojemno¶æ pamiêci / dysku minimum 130 000 obrazów. Tak, podaæ
77. Przy³±cze sieciowe LAN. Tak
78. Napêd DVD do archiwizacji obrazów na dyskach CD/DVD Tak
79. Integracj± ze szpitalnym systemem RIS/PACS w cenie oferty. Tak
80. Dostawca zapewnia podpiêcie aparatu do dowolnego systemu PASC/RIS np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu PACS/RIS w cenie oferty. Tak
81. Integracj± ze szpitalnym systemem optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
82. Dostawca zapewnia podpiêcie aparatu do dowolnego systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
83. Aparat musi posiadaæ licencjê umo¿liwiaj±c± wysy³kê badañ do systemu PACS w formacie DICOM i licencjê na pobieranie Worklisty (min. Cstore, DMWL) oraz raportu dawki jak± otrzyma³ pacjent dla ró¿nych trybów pracy DICOM DOSE SR. Tak, podaæ
INNE
84. Dostawa aparatu max. 4 tygodnie od momentu podpisania umowy. Tak
85. Oferowane urz±dzenie jest wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególno¶ci nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Tak
86. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczane przez niego urz±dzenie bêdzie fabrycznie nowe, nieu¿ywane, oryginalnie zapakowane i nieobci±¿one prawami osób trzecich. Tak
87. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e wykorzystywane przez niego czê¶ci zamienne do naprawy urz±dzenia bêd± fabrycznie nowe, nieu¿ywane, oryginalnie zapakowane. Tak
88. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ i zainstalowaæ przedmiot dzier¿awy w siedzibie Zamawiaj±cego. Tak
89. Wykonanie, w cenie oferty, szkolenia operatorów w zakresie obs³ugi zaoferowanego sprzêtu po jego instalacji, uruchomieniu i odbiorze przez okres min. 2 dni po 5 godz. dziennie. Tak
90. Testy akceptacyjne i specjalistyczne po instalacji aparatu na koszt Wykonawcy. Tak
91. Testy specjalistyczne w trakcie trwania umowy na koszt Wykonawcy. Tak
92. Instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim w postaci cyfrowej i papierowej, dostarczana z aparatem. Tak
93. Instrukcja czyszczenia/dezynfekcji urz±dzenia dostarczana na etapie jego dostawy Tak
94. Okres gwarancji min. 24 miesiêcy Tak, podaæ ile miesiêcy
95. W okresie trwania gwarancji przegl±dy techniczne urz±dzenia w liczbie i zakresie zalecanym przez producenta dokonywane w siedzibie Zamawiaj±cego w cenie oferty. Tak, podaæ ilo¶æ przegl±dów
96. Sposób przyjmowania zg³oszeñ o awariach w ca³ym okresie u¿ytkowania aparatu: telefoniczny i mailowy przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu (nie przez infoliniê). Tak, podaæ
97. Serwis techniczny na terenie Polski. Tak
98. Reakcja serwisu na zg³oszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 48 h. Tak
99. Sprzêt medyczny powinien zostaæ dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcê we wskazanych przez Zamawiaj±cego w pomieszczeniach Szpitala. Tak
100. W przypadku trzykrotnej sytuacji wyst±pienia tej samej usterki lub awarii Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wymieni ca³y podzespó³ odpowiedzialny za jej powstanie na nowy, wolny od wad, o parametrach wymaganych w SWZ, w terminie 5 dni roboczych od dnia zg³oszenia kolejnego powiadomienia od tej samej usterce lub awarii Przedmiotu Zamówienia, która by³a uprzednio usuwana. Tak
101. Wszystkie koszty naprawy urz±dzenia w trakcie trwania gwarancji ponosi Wykonawca. Tak
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Monitor steruj±cy z mo¿liwo¶ci± obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostêpno¶ci sterowania z wielu stron urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ramiê „C” w pe³ni wywa¿one z zabezpieczeniami przed naje¿d¿aniem na przewody
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Aparat wyposa¿ony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG)
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysoko¶ci) w celu ³atwiejszego manewrowania monitorami oraz s³u¿±ce ich ochronie przed potencjaln± kolizj± przy przemieszczaniu monitorów
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ regulacji wysoko¶ci monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczno¶æ zmiany po³o¿enia lampy lub detektora
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Pilot na podczerwieñ do zdalnego sterowania g³ównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana czêstotliwo¶ci pulsów; przegl±d obrazów; przegl±d scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu)
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 8
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, tj. posiadaj± co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urz±dzeñ medycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urz±dzeñ medycznych na kwotê minimum: 180 000,00 z³ ka¿da z dostaw.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pozycji.2.O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³. nr 8 do SWZ.
3. Certyfikat CE lub równowa¿ny lub aktualnie obowi±zujac± deklaracjê zgodno¶ci producenta lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Uzupe³nieniu podlegaj± wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione Tabeli VIII SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia
stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Oferta musi zawieraæ:1. Wype³niony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (za³±cznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy – za³±cznik nr 4a (z³o¿yæ, je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy Konsorcjum lub Spó³ki Cywilnej.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ – z³o¿yæ je¿eli dotyczy
6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe :
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie oznakowane numerem pozycji.
2.O¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - za³. nr 8 do SWZ.
3. Certyfikat CE lub równowa¿ny lub aktualnie obowi±zujac± deklaracjê zgodno¶ci producenta lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).
INNE PRZETARGI Z WA£BRZYCHA
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacj± OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiêbiorczo¶ci, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i monta¿ rega³ów przesuwnych w budynku Oddzia³u ZUS w Wa³brzychu
- Nadzór autorski wraz z serwisem systemu AMMS oraz InfoMedica
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddzia³u ZUS w Wa³brzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Poprawa bezpieczeñstwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych
- Zakup samochodu typu SUV dla Urzêdu Miejskiego w Wa³brzychu
wiêcej: przetargi w Wa³brzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii", z opcj±.
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Rzezawie
- Dostawa sprzêtu i aparatury medycznej tj. szafy endoskopowej, mikroskopu diagnostycznego, lasera CO2, lasera naczyniowego, systemu videodermatoskopowego i trichoskopu cyfrowego
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzier¿aw± aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.