eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia "C")



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd0099b-6756-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dzierżawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia C)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej znajduje się w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl,
stanowiących Załącznik nr 9 i 9a do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na: “ Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)” - Zp/74/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na “Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)” - Zp/74/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Przysługuje również prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 „RODO”, nie może ono jednak ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/74/TP/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L. p. NAZWA PARAMETRU WARTOŚĆ WYMAGANA
1. Pełna nazwa aparatu Podać
2. Producent Podać
3. Kraj Podać
4. Dystrybutor - Oferent Podać
5. Aparat fabrycznie nowy Tak
6. Rok produkcji aparatu – 2023r. Tak
INFORMACJE OGÓLNE
7. Aparat dedykowany do radiograficznego obrazowania pacjentów w trakcie ortopedycznych zabiegów operacyjnych przy pomocy skopii i grafii. Tak
8. Sprzęt dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych Tak
9. Autoryzacja do oferowania sprzętu będącego przedmiotem oferty Tak
10. Aparat mobilny Tak
LAMPA RTG I KOLIMATOR
11. Lampa RTG ze stacjonarną anodą dwuogniskową. Tak
12. Wielkość małego ogniska nie większa niż 0,6 mm Tak, podać
13. Wielkość dużego ogniska nie większa niż 1,2 mm Tak, podać
14. Blendy szczelinowe, obrotowe. Tak
15. Automatyczne dopasowanie pola blendy do aktywnego pola detektora. Tak
16. Pojemność cieplna anody min. 75 kHU. Tak, podać
17. Szybkość chłodzenia anody min. 50 kHU/min Tak
18. Pojemność cieplna kołpaka lub głowicy lampy min. 1300 kHU. Tak, podać
19. Automatyka zabezpieczająca lampę przed przegrzaniem. Tak
20. Filtracja całkowita minimum 2,5 mm Al. Dodatkowa filtracja w celu redukcji dawki umozliwiajaca wymienne stosowanie filtrów wykonanych z Al i Cu. Tak, podać
GENERATOR RTG
21. Generator wysokiej częstotliwości Tak
22. Moc generatora min. 4 kW Tak, podać
23. Zakres prądu w trybie radiografii min. 0,7 – 100 mA. Tak, podać
24. Zakres prądu [mA] w trybie
fluoroskopii min. 0,1 – 20 mA, Tak, podać
25. Zakres napięć 40 - 120 kV Tak, podać
26. Zasilanie jednofazowe 220-230 V/50 Hz. Tak
27. Ilość impulsów w trybie fluoroskopii pulsacyjnej – min. 15 impulsów/sek. Tak, podać
28. Sterowanie funkcami generatora poprzez monitor dotykowy lub tablet zainstalowany na wózku ramienia „C” – o wielkości minimum 12” i o rozdzielczości minimum 1 Mpix. Tak, podać
29. Monitor sterujący z możliwością obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostępności sterowania z wielu stron urządzenia Tak/Nie
FUNKCJONALNOŚCI APARATU
30. Rotacja (obrót wokół osi wzdłużnej) minimum +/- 180º. Tak, podać
31. Ruch orbitalny (obrót wokół osi poprzecznej) minimum 160º. Tak, podać
32. Odchylenie od osi pionowej (ruch wig-wag) minimum +/- 12º. Tak, podać
33. Przesuw poziomy [cm] minimum 20 cm. Tak, podać
34. Przesuw pionowy zmotoryzowany min. 43 cm. Tak, podać
35. Odległość SID [cm] minimum 100 cm. Tak, podać
36. Prześwit między detektorem obrazu a głowicą [cm] minimum 80 cm. Tak, podać
37. Ramię „C” w pełni wyważone z zabezpieczeniami przed najeżdżaniem na przewody. Tak/Nie
38. Aparat wyposażony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG) Tak/Nie
39. Aparat kompaktowy dedykowany stosowaniu w warunkch sal operacyjnych. Waga kompletnego aparatu nie wiecej niż 320 kg. Tak, podać
40. Hamulce wszystkich ruchów. Tak
41. Pedał wyzwalania skopii. Tak
42. Ręczne wyzwalanie skopii/grafii. Tak
43. Dedykowany przycisk wyzwalania skopii o niskiej dawce promieniowania na sterowniku ręcznym i nożnym. Tak/Nie
44. Możliwość wykonania radiografii. Tak
45. Możliwość wykonania skopii w tym skopii pulsacyjnej. Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA – DETEKTOR CYFROWY
46. Format detektora min. 20 x 20 cm Tak, podać
47. Ilość dostępnych formatów obrazu min. 3 Tak, podać
48. Matryca obrazu minimum 1k x 1k pix. Tak, podać
49. Głębokość akwizycji minimum 16 bit. Tak, podać
50. Uchwyt przy detektorze oraz wzdłuż łuku ramienia C do łatwiejszego manewrowania ramieniem. Tak
51. Demontowalna bez użycia narzędzi kratka przeciwrozproszeniowa minimum 80 linii/cm Tak
SYSTEM OBRAZOWANIA
52. Dwa monitory typu LCD lub TFT lub jeden monitor z możliwością podziału ekranu na dwa pola obrazowe o wymaganej wielkości. Tak
53. Przekątna każdego ekranu monitora lub pola obrazowego minimum 19‘’. Tak, podać
54. Luminancja monitorów minimum 350 cd/m2. Tak, podać
55. Kąt widzenia monitorów minimum +/- 170 stopni. Tak, podać
56. Kontrast minimum 1000 : 1. Tak, podać
57. Rozdzielczość każdego z monitorów lub pola obrazowego minimum 1280 x 1024 pixeli. Tak, podać
58. Podstawowe oprogramowanie do obróbki uzyskiwanych obrazów:
- zmiana zaczernienia i kontrastu`
- obracanie obrazu
- prezentacja pozytyw-negatyw
- obrót obrazu o dowolny kąt
- pomiar odległości i kątów
- histogram obrazu
- zoom
- lupa Tak, opisać
59. Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysokości) w celu łatwiejszego manewrowania monitorami oraz służące ich ochronie przed potencjalną kolizją przy przemieszczaniu monitorów. Tak/Nie
60. Możliwość regulacji wysokości monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczność zmiany położenia lampy lub detektora. Tak/Nie
61. Możliwość wpisywania danych pacjenta bezpośrednio na stanowisku klawiatury oraz automatyczne pobieranie tych danych z sieci RIS/HIS Tak
62. Możliwość wykonywania badań bez wcześniejszego wpisania danych pacjenta (badania w trybie nagłym z możliwością późniejszego uzupełnienia danych) Tak
FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU
63. Redukcja szumów w czasie rzeczywistym. Tak
64. Wyostrzanie krawędzi w czasie rzeczywistym. Tak
65. Cyfrowy obrót obrazu (prawo, lewo)
66. Obraz lustrzany
67. Blendy elektroniczne przysłaniające niediagnostyczne elementy obrazu. Tak
68. Automatyka doboru programu według topografii i rodzaju badań. Tak
69. Funkcja pomiarów odległości na obrazie. Tak
70. Akwizycja obrazów minimum 15 klatek/s. Tak, podać
71. Wyświetlanie i przesyłanie do serwera raportu dawki. Tak
72. Regulacja jasności i kontrastu. Tak
73. Minimalizacja artefaktów metalowych, ruchowych oraz do automatycznego dostosowania obrazowania do danej anatomii Tak
74. Pamięć ostatniego obrazu (LIH). Tak
75. Pilot na podczerwień do zdalnego sterowania głównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana częstotliwości pulsów; przegląd obrazów; przegląd scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu). Tak, podać /Nie
76. Pojemność pamięci / dysku minimum 130 000 obrazów. Tak, podać
77. Przyłącze sieciowe LAN. Tak
78. Napęd DVD do archiwizacji obrazów na dyskach CD/DVD Tak
79. Integracją ze szpitalnym systemem RIS/PACS w cenie oferty. Tak
80. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu PASC/RIS np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu PACS/RIS w cenie oferty. Tak
81. Integracją ze szpitalnym systemem optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
82. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak
83. Aparat musi posiadać licencję umożliwiającą wysyłkę badań do systemu PACS w formacie DICOM i licencję na pobieranie Worklisty (min. Cstore, DMWL) oraz raportu dawki jaką otrzymał pacjent dla różnych trybów pracy DICOM DOSE SR. Tak, podać
INNE
84. Dostawa aparatu max. 4 tygodnie od momentu podpisania umowy. Tak
85. Oferowane urządzenie jest wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Tak
86. Wykonawca oświadcza, że dostarczane przez niego urządzenie będzie fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane i nieobciążone prawami osób trzecich. Tak
87. Wykonawca oświadcza, że wykorzystywane przez niego części zamienne do naprawy urządzenia będą fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane. Tak
88. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować przedmiot dzierżawy w siedzibie Zamawiającego. Tak
89. Wykonanie, w cenie oferty, szkolenia operatorów w zakresie obsługi zaoferowanego sprzętu po jego instalacji, uruchomieniu i odbiorze przez okres min. 2 dni po 5 godz. dziennie. Tak
90. Testy akceptacyjne i specjalistyczne po instalacji aparatu na koszt Wykonawcy. Tak
91. Testy specjalistyczne w trakcie trwania umowy na koszt Wykonawcy. Tak
92. Instrukcja obsługi w języku polskim w postaci cyfrowej i papierowej, dostarczana z aparatem. Tak
93. Instrukcja czyszczenia/dezynfekcji urządzenia dostarczana na etapie jego dostawy Tak
94. Okres gwarancji min. 24 miesięcy Tak, podać ile miesięcy
95. W okresie trwania gwarancji przeglądy techniczne urządzenia w liczbie i zakresie zalecanym przez producenta dokonywane w siedzibie Zamawiającego w cenie oferty. Tak, podać ilość przeglądów
96. Sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach w całym okresie użytkowania aparatu: telefoniczny i mailowy przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu (nie przez infolinię). Tak, podać
97. Serwis techniczny na terenie Polski. Tak
98. Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 48 h. Tak
99. Sprzęt medyczny powinien zostać dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Szpitala. Tak
100. W przypadku trzykrotnej sytuacji wystąpienia tej samej usterki lub awarii Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wymieni cały podzespół odpowiedzialny za jej powstanie na nowy, wolny od wad, o parametrach wymaganych w SWZ, w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia kolejnego powiadomienia od tej samej usterce lub awarii Przedmiotu Zamówienia, która była uprzednio usuwana. Tak
101. Wszystkie koszty naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji ponosi Wykonawca. Tak

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Monitor sterujący z możliwością obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostępności sterowania z wielu stron urządzenia

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ramię „C” w pełni wyważone z zabezpieczeniami przed najeżdżaniem na przewody

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aparat wyposażony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysokości) w celu łatwiejszego manewrowania monitorami oraz służące ich ochronie przed potencjalną kolizją przy przemieszczaniu monitorów

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość regulacji wysokości monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczność zmiany położenia lampy lub detektora

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pilot na podczerwień do zdalnego sterowania głównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana częstotliwości pulsów; przegląd obrazów; przegląd scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu)

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. posiadają co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urządzeń medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urządzeń medycznych na kwotę minimum: 180 000,00 zł każda z dostaw.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - zał. nr 8 do SWZ.
3. Certyfikat CE lub równoważny lub aktualnie obowiązujacą deklarację zgodności producenta lub równoważną potwierdzające zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione Tabeli VIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy
6. Przedmiotowe środki dowodowe :
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - zał. nr 8 do SWZ.
3. Certyfikat CE lub równoważny lub aktualnie obowiązujacą deklarację zgodności producenta lub równoważną potwierdzające zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.