eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ignatianum.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2044a0d3-3ac8-452d-b6c9-a5ad03f24a60

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/2024/180

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206259,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) fabrycznie nowych mebli biurowych i konferencyjnych, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c Krakowie: 39 szt. krzeseł (foteli) biurowych obrotowych, 390 szt. krzeseł konferencyjnych typu A z pulpitem, 20 szt. krzeseł konferencyjnych typu A bez pulpitu, 30 szt. krzeseł konferencyjnych typu B, 3 szt. wózków przeznaczonych do transportu krzeseł konferencyjnych typu A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 197076,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) fabrycznie nowych 3 szt. stołów konferencyjnych, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” oraz § 6a i 6b projektowanych postanowień umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły

4.5.5.) Wartość części: 9183,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu do części nr 1 zamówienia obejmującej dostawę różnych typów krzeseł i produktów z nimi związanych zostały złożone dwie oferty, w stosunku do których Zamawiający przeprowadził właściwe czynności proceduralne w obszarze formalno-prawnym i merytorycznym (treściowym), w efekcie których obie zostały odrzucone: oferta Wykonawcy LOGAN Sp. z o.o. ul. Lasówka 42, 30 - 718 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia oraz oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 tej ustawy, jako że została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych określonych w dokumentach zamówienia.
Skoro zatem wszystkie złożone do części nr 1 zamówienia oferty zostały odrzucone na przywołanych wyżej podstawach, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zamówienia objętego częścią nr 1 - DOSTAWA RÓŻNYCH TYPÓW KRZESEŁ I PRODUKTÓW Z NIMI ZWIĄZANYCH.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8365,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8365,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791510863

7.3.3) Ulica: ul. Lasówka nr 42

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8365,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania Przedmiotu Umowy na część nr 2: do 40 dni od zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30 września 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.