eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091338640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-322

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 372 91 51

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdpsiow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsiow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5a942c-e33a-44ee-aa28-4cecced73686

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033475/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy środków piorących oraz środków do utrzymania czystości dla ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189497,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku, w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami i projekcie umowy. Miejscami dostawy przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem do magazynów Domów są:
Dom Pomocy Społecznej „Promień Życia” ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy;
Dom Pomocy Społecznej „Słoneczko” ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy;
Dom Pomocy Społecznej „Jesień Życia” ul. Mińska 15a w Bydgoszczy.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami/ lub certyfikatami higieniczno-sanitarnymi PZH dopuszczające je do użytku, posiadać optymalny termin ważności min. 6 miesięcy od daty ich dostarczenia oraz odpowiadać ilościom i asortymentowi złożonego jednostkowego zamówienia.
2) Jeżeli jest to wymagane przepisami prawa, dostarczane środki muszą posiadać aktualną kartę charakterystyki.
3) Zamówione środki muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie, które gwarantuje jego szczelność przed i po wielokrotnym otwarciu. Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane etykietami zawierającymi informacje dla użytkownika m.in. o warunkach magazynowania
i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach. Wszystkie etykiety muszą być w języku polskim. Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać m.in.:
a) Nazwę, logo, adres producenta;
b) Opis sposobu stosowania produktu;
c) Opis składu chemicznego;
d) Czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekujących;
e) Sposób dozowania;
f) Informacja o środkach ostrożności w postaci znaków graficznych;
g) Ilość i pojemność opakowania jednostkowego i zbiorczego;
h) Nr serii i datę produkcji;
i) Okres przydatności do użycia.
4) Wykonawca jest zobowiązany przy dostawie płynów i produktów do zmywarek wykonać regulację urządzeń Zamawiającego zgodnie z zaleceniami producenta pod kątem dozowania produktu.
5) Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
6) Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ występuje wskazanie konkretnych nazw produktów/ znaków towarowych, nie należy ich traktować jako wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, wyłącznie jako wskazanie o charakterze informacyjnym/opisowym, wskazujące na skład chemiczny, zastosowanie i przeznaczenie danego środka/produktu bądź określające przez Zamawiającego standard i walory jakościowe.
7) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu aktualne karty charakterystyk, dopuszczenia do obrotu substancji biobójczych (w wersji papierowej i elektronicznej) i/lub certyfikaty higieniczno-sanitarne PZH dopuszczające je do użytku. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do regularnego ich aktualizowania w przypadku zaistnienia zmiany.
8) Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu asortymentowo cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do porównania ofert.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany podanych w załączniku nr 1 do SWZ ilości produktów, w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w tym załączniku (formularz asortymentowo-cenowy). Zmiany w tym zakresie nie wymagają zmiany Umowy w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy.
10) W zależności od bieżących potrzeb, Zamawiającemu przysługuje prawo do zamówienia produktów w łącznej ilości mniejszej niż określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ), jednak nie mniejszej niż 60 % tej ilości.
11) Szczegółowy opis wymaganych produktów oraz szacunkowe ilości zostały opisane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831250-3 - Roztwory myjące

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207071,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207071,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207071,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANAX DYSTRYBUCJA JAROSŁAW JERZY KARDACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670701376

7.3.3) Ulica: Igrzyskowa 3 Lisi Ogon

7.3.4) Miejscowość: Łochowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-065

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207071,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-02 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.