eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › "Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławięcicka

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774048758

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc314a5-699a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie remontu nawierzchni Placu Zamkowego oraz ul. Kościelnej w Ujeździe. Zakres prac obejmuje w głównej mierze następujące działania: remont nawierzchni drogowej, nasadzenia drzew i innych prac współistniejących.
ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE REMONTU ISTNIEJĄCEGO MURU CEGLANEGO, KTÓRY OPISANY JEST W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ!
Inwestycja lokalizuje się w Ujeździe przy Placu Zamkowym, w województwie opolskim, w powiecie strzeleckim. Na terenie przyległym do planowanego obszaru inwestycji dostępne są wszystkie niezbędne media do samodzielnej eksploatacji, takie jak woda, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa oraz sieć teletechniczna. Powierzchnia inwestycyjna obejmuje działki o numerach: 536, 539/1, 538, 539/2, 561/5 oraz 534/1, będące własnością Gminy Ujazd, oraz działkę 541 będącą własnością Powiatu Strzeleckiego.
Dodatkowe aspekty: W cenie ofertowej winno być zawarte również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej, w dniu rozpoczęcia robót.
Tablicy informacyjnej wolnostojącej, jednostronnej, umieszczonej na podkładzie znaku drogowego o wymiarach 180 cm x 120 cm. Tablica informacyjna ma informować o dofinansowaniu inwestycji.
Szczegółowe parametry tablicy informacyjnej:
• Materiał: Blacha ocynkowana o grubości minimum 1,25 mm, malowana proszkowo.
• Wydruk: Folia monomeryczna z wydrukiem solwentowym, zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi laminatem
z filtrem UV, dodatkowo chroniącym przed blaknięciem w wyniku ekspozycji na czynniki słoneczne.
• Montaż: Montaż tablicy będzie obejmować słupki mocujące (2 sztuki) oraz rurę ocynkowaną zabezpieczoną od góry
kapturkiem plastikowym.
• Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną tablicę przez okres minimum 5 lat.
• Treść tablicy: Zamawiający dostarczy Wykonawcy treść do umieszczenia na tablicy informacyjnej po przekazaniu placu budowy. Wzór treści stanowi załącznik nr 12 do niniejszego zamówienia.
Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie powyższe elementy i wymagania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, w skład której wchodzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926070,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299645,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926070,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K+D Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990031269

7.3.3) Ulica: Głubczycka 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926070,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.