Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227548/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00238366/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa 4724
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120863716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tyniecka 45
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4724.szp.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nil.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11053471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny udzielający zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa (art. 7 pkt 36 ustawy Pzp)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83116772-1ab8-4c92-9b98-af46d04c9541
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076049/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi zabezpieczenia medycznego działalności szkoleniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia medycznego działalności szkoleniowej realizowana przez ratowników medycznych/pielęgniarki systemu wraz z pojazdem sanitarnym dla JW 39402. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 79500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia medycznego działalności szkoleniowej realizowana przez ratowników medycznych/pielęgniarki systemu wraz z pojazdem sanitarnym dla JW 47242. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 318000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Tyc Rescue Flow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443126849
7.3.3) Ulica: Beskidzka 18
7.3.4) Miejscowość: Czaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 45-354
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO MED 24 Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432044858
7.3.3) Ulica: Osada 4/1
7.3.4) Miejscowość: Redy
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/17/25, Zakup spektrometru absorpcji atomowej dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/18/25, Zakup spektrometru FTIR dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Elektromonter (elektryk) zakładowy- Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia elektroenergetyczne gr. G1 do 1kV (eksploatacja)" wraz z egzaminem dla 14 osób w dwóch grupach szkoleniowych.
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem dla 14 osób w dwóch grupach szkoleniowych.
- Remont zabezpieczeń p-poż. na instalacji wentylacji mechanicznej aneksów kuchennych w budynku domu studenckiego DS1 "Olimp" przy ul. Rostafińskiego 9 w Krakowie - KC-DE-zp.272-555/25
- Dostawa subskrypcji i licencji dla posiadanego oprogramowania.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu.
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
- Usługi związane z działalnością Szkoły Rodzenia przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej- prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych
- Usługi medyczne
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.