eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Bieżące utrzymanie i serwisowanie szaletów automatycznych z wrzutomatami w zakresie elektroniki, elektryki, automatyki i instalacji wod.-kan.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i serwisowanie szaletów automatycznych z wrzutomatami w zakresie elektroniki, elektryki, automatyki i instalacji wod.-kan.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i serwisowanie szaletów automatycznych z wrzutomatami w zakresie elektroniki, elektryki, automatyki i instalacji wod.-kan.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bddc3f71-6988-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024961/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Świadczenie usług w zakresie, serwisowania szaletów automatycznych, w tym w zakresie elektroniki elektryki, automatyki, wod.-kan oraz ich bieżącego utrzymania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449375/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.147.2022.BF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191237,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania szaletów automatycznych z wrzutomatami, w tym w zakresie elektroniki, elektryki, automatyki oraz ich bieżącego utrzymania.

Lokalizacja: Bielsko-Biała:
1) na Bulwarach Straceńskich przy ulicy Górskiej - 2 szalety,
2) przy ulicy Mikołaja Kopernika - 1 szalet,
3) przy ulicy Zygmunta Krasińskiego - 1 szalet,
4) przy ul. gen. Stanisława Maczka – 1 szalet,
5) w Lasku Bathelta przy Aeroklubie Bielsko – Biała, dojazd od ul. Cieszyńskiej – 1 szalet.

Zakres zadania w szczególności obejmuje:
1) całodobowe serwisowanie,
2) dokonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta,
3) wykonywanie bieżących napraw urządzeń zainstalowanych w szaletach,
4) reagowanie na powiadomienia sms i zgłoszenia telefoniczne oraz awarie, w czasie określonym w umowie,
5) zapewnienie utrzymania czystości i porządku na terenie szaletów oraz chodników bezpośrednio do nich przylegających,
6) usuwanie śniegu i oblodzenia z nawierzchni bezpośrednio przed szaletami oraz z zadaszenia i dachu,
7) usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, zapewniające bezpieczne dojście do szaletów,
8) od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r. oraz od 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r. szalet na Bulwarach Straceńskich przy ulicy Górskiej będzie nieczynny, ale podlegać będzie obsłudze i utrzymaniu opisanym w pkt. od 1 do 7,
9) złożenie w Biurze Gospodarki Odpadami deklaracji dotyczącej wytwarzanych na obiektach odpadów komunalnych i uiszczanie opłat za odpady zgodnie ze złożoną deklaracją,
10) zakup i zapewnienie odpowiedniej ilości i jakości środków czystości i higieny(w tym mydła w płynie, białego papieru toaletowego, środka zapachowego) oraz niezbędnych środków do dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń, odpowiadającym parametrom zalecanym przez producenta toalet, wraz z przedkładaniem Zamawiającemu potwierdzeń zakupu, jako załączników do comiesięcznej faktury,
11) bieżące utrzymywanie szaletów w czystości, polegające na jednorazowym umyciu
w ciągu dnia oraz każdorazowo po stwierdzeniu lub otrzymaniu zawiadomienia o zabrudzeniu, powierzchni podłogowej, a także ścian, drzwi, poręczy dla niepełnosprawnych, przewijaka dla dzieci oraz na umyciu i zdezynfekowaniu urządzeń, tj. umywalki, muszli ustępowej, przy użyciu odpowiednich środków,
12) wykonywanie bieżącej konserwacji elementów ze stali nierdzewnej – z użyciem środków odpowiadającym parametrom zalecanym przez producenta toalet,
13) dokonywanie bieżących napraw urządzeń i usuwanie awarii oraz kontrole stanu pomieszczeń i elewacji budynków z zewnątrz,
14) zakup kart sim do szaletów, ich parametryzacja (jednorazowy koszt ok. 3 000,00 zł), uruchomienie, kontrole stanu finansowego tych kart oraz ich doładowywanie na koszt Wykonawcy,
15) prowadzenie list dziennej sprawozdawczości przechowywanych w szalecie, w miejscu umożliwiającym ich przegląd i dokonywanie wpisów przez Zamawiającego i osoby uprawnione po przeprowadzeniu kontroli obiektu (po zakończeniu umowy listy dziennej sprawozdawczości należy przekazać Zamawiającemu),
16) przeprowadzenie w 2023 r. (do końca pierwszego kwartału) oraz w 2024 r. (do końca pierwszego kwartału) na koszt Wykonawcy wszystkich koniecznych (wynikających z obowiązujących przepisów) przeglądów obiektów i pomiarów oraz przedłożenie Zamawiającemu protokołów kontroli pomiarów elektrycznych, izolacji i ochrony przeciwporażeniowej, kominiarskich oraz oświadczenia o odpowiednim stanie instalacji wod.-kan.,
17) zakup części zamiennych, niezbędnych do serwisowania toalet maksymalnie do kwoty 3 400,00 zł brutto dla każdego szaletu. Po wykorzystaniu przez Wykonawcę wskazanej kwoty, zakup części zamiennych pokrywa Zamawiający, pod warunkiem, że Wykonawca uprzednio uzgodni z Zamawiającym konieczność i zakres naprawy.

Opłaty za media - zużytą wodę, ścieki, energię elektryczną i jej dystrybucję pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. JANPOL JAN LASZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372072354

7.3.3) Ulica: Boczna 6

7.3.4) Miejscowość: Meszna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Rozpoczęcie świadczenia usługi - 1.01.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.