eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy nr 100931F ulica Witosa, 100925F ulica Leśna, 100901F ulica Akacjowa, 100914F ulica Sikorskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy nr 100931F ulica Witosa, 100925F ulica Leśna, 100901F ulica Akacjowa, 100914F ulica Sikorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceramików

1.5.2.) Miejscowość: Gozdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683601076

1.5.8.) Numer faksu: 683601076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gozdnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gozdnica.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gozdnica.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy nr 100931F ulica Witosa, 100925F ulica Leśna, 100901F ulica Akacjowa, 100914F ulica Sikorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99a72e04-5f3c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331748/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy nr 100931F ulica Witosa, 100925F ulica Leśna, 100901F ulica Akacjowa, 100914F ulica Sikorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2387640,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy nr 100931F ulica Witosa, 100925F ulica Leśna, 100901F ulica Akacjowa, 100914F ulica Sikorskiego”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w szczególności w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze (przedmiar należy traktować, jako element pomocniczy).
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę części drogi gminnej nr 100931F ul. Witosa o długości 313,70 m, część drogi gminnej nr 100925F ul. Leśna o długości 582,90 m, drogi gminnej nr 100901F ul. Akacjowej o długości 226,50 m, drogi gminnej nr 100914F ul. Sikorskiego o długości 166,50 m.
Ulica Witosa w KM od 0+000 do 0+313,70
- sumaryczna długość L=313,70m
- szerokość jezdni 4,50m (z poszerzeniem w miejscu włączenia do istniejącej nawierzchni )
- Projektuje się przekrój uliczny, to jest jezdnia bitumiczna z jednostronnym spadkiem w kierunku istniejących rowów drogowych (szczegółowe rozwiązanie zgodnie z rys. PZT).
- Projektuje się wykonanie pełnej podbudowy zasadniczej dla nawierzchni jezdni oraz zjazdów składającej się z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr. 10cm, warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr. 15cm oraz warstwy z kruszywa mineralnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa o gr. 15cm
- Na całej jezdni i zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o gr. śr. 5cm (125kg/m2 ).
- Na całej jezdni i zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr 5cm.
Ulica Leśna w KM od 0+000 do 0+582,90 o sumarycznej długości L=582,90
- w km 0+000 do 0+020,00 szerokość jezdni 5,5m (nawiązanie do istniejącej szerokości nawierzchni bitumicznej pozostałego odcinka drogi )
- w km 0+020,00 do 582,90 szerokość jezdni 5,0m
- Projektuje się przekrój drogowy, to jest jezdnia bitumiczna ze spadkiem dwustronnym w kierunku istniejących rowów drogowych (szczegółowe rozwiązanie zgodnie z rys. PZT).
- Należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudowami na odcinku 0+000 do 0+370,80. Materiał z rozbiórki należy zutylizować i przedstawić kartę odpadu.
- Należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni szutrowej na odcinku 0+370,80 do 0+582,90 a pozyskany materiał należy wykorzystać na wykonanie poboczy. Nadmiar materiału do przekazania Inwestorowi.
- Po rozbiórce nawierzchni jezdni oraz nielicznych zjazdów należy wykonać korytowanie z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne dla jezdni i zjazdów indywidualnych.
- Projektuje się wykonanie pełnej podbudowy zasadniczej dla nawierzchni jezdni oraz zjazdów składającej się z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr. 10cm, warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr. 15cm oraz warstwy z kruszywa mineralnego stabilizowanego Cementem o Rm=2,5MPa o gr. 15cm
- Na całej jezdni oraz zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o gr. śr. 5cm (125kg/m2 ).
- Na całej jezdni oraz zjazdach zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr 5cm.
Ulica Akacjowa w KM od 0+000 do 0+226,50
- sumaryczna długość L=226,50m
- w km 0+000 do 0+039,60 szerokość jezdni od 3,5m do 12,2m (poszerzenie na włączeniu do ul. Leśnej)
- w km 0+039,60 do 0+226,50 szerokość jezdni 3,5m z poszerzeniami na włączeniu w drogi przyległe
- szerokość chodnika 1,5m z poszerzeniem na włączeniu w ul. Leśną
- Projektuje się przekrój uliczny, to jest jezdnia bitumiczna obramowana obustronnie krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z jednostronnym chodnikiem z kostki brukowej betonowej (szczegółowe rozwiązanie zgodnie z rys. PZT).
- Jezdnię należy dwustronnie obramować krawężnikiem betonowym 15x22cm (najazdowy) wyniesiony ponad jezdnię na 4,0cm. Wszystkie krawężniki należy ustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem.
- Chodnik oraz zjazdy indywidualne od strony jezdni wyniesione będą ponad jezdnię na 4,0cm
- Chodnik od strony posesji należy oddzielić obrzeżem betonowym 8x30cm lub wykonać do istniejących ogrodzeń, ścian budynków. Wszystkie obrzeża należy ustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem.
- Krawędzie zjazdów indywidualnych zlokalizowanych po stronie bez chodnika, należy obramować obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem.
- Na zjazdach indywidualnych od strony posesji należy zastosować krawężniki najazdowe wtopione 15x22cm. Krawężnik na zjazdach do posesji należy obniżyć do uzyskania światła 2cm.
- Na włączeniu do ul. Leśnej należy zastosować krawężniki łukowe o promieniach właściwych dla danego włączenia.
- Należy wykonać korytowanie z profilowaniem pod nawierzchnię chodnika, oraz zjazdów indywidualnych w celu ułożenia warstw podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 10cm oraz kruszywa łamanego frakcji 0/63mm o gr 15cm.
- Projektuje się nawierzchnię chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm. Wzdłuż krawędzi chodnika planuje się ułożenie dwóch rzędów (20cm) kostki w kolorze czerwonym co stanowić będzie dodatkową barierę optyczną mającą wpływ na bezpieczeństwo ruchu.
- Projektuje się nawierzchnię zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej czerwonej gr 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm.
- Projektuje się chodnik dla pieszych o spadku 2% w kierunku jezdni ulicy o szerokości 1,5m.
Ulica Sikorskiego w KM od 0+000 do 0+166,50
- sumaryczna długość L=166,50 m
- szerokość jezdni 5,0m z poszerzeniami na włączeniu w drogi przyległe
- szerokość chodników 2,0m z poszerzeniem na włączeniu w ul. 3 Maja i ul. Żeromskiego.
- Projektuje się zachowanie istniejącego przekroju ulicznego, to jest jezdnia bitumiczna obramowana obustronnie krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z dwustronnym chodnikiem z kostki brukowej betonowej (szczegółowe rozwiązanie zgodnie z rys. PZT).
- Istniejące elementy podlegały będą wymianie i korekcie w odniesieniu do nowej niwelety drogi.
- Należy dokonać rozbiórek istniejących krawężników w obrębie opracowania. Materiał z rozbiórki do utylizacji w ustaleniu z Inwestorem.
- Całość nawierzchni bitumicznej należy korekcyjnie sfrezować tak aby wyrównać istniejące podłoże niwelując nierówności (średnio 2cm, nie głębiej niż 4cm). Materiał z frezowania do przekazania Inwestorowi.
- Przed ułożeniem nowych warstw bitumicznych, które podniosą niweletę śr. o 8cm. Korekty wysokościowej będą wymagały krawężniki.
- Planuje się wymianę krawężników na całym odcinku drogi na krawężniki betonowe 15x30cm oraz 15x22cm. Projektuje się światło krawężnika o wartości 10cm.
- Na wjazdach indywidualnych zarówno od ulicy jak i od posesji, na przejściach dla pieszych oraz na zjeździe do Gozdnickiego Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gozdnicy, zastosować krawężniki najazdowe wtopione 15x22cm. Krawężniki 15x22cm należy obniżyć do uzyskania światła 2cm. Wszystkie krawężniki należy ustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem.
- Na włączeniach dróg bocznych skrzyżowaniach zastosować krawężniki łukowe o promieniach właściwych dla danego włączenia.
- Należy wykonać korytowanie z profilowaniem pod nawierzchnię chodnika w celu ułożenia warstw podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 10cm.
- Należy wykonać korytowanie z profilowaniem pod nawierzchnię zjazdów celu ułożenia warstw podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm o gr 20cm.
- Projektuje się dwustronny chodnik dla pieszych o spadku 2% w kierunku jezdni ulicy o szerokości 2,0m. Chodnik od strony posesji należy oddzielić obrzeżem betonowym 8x30cm lub wykonać do istniejących ogrodzeń, ścian budynków. Wszelkie okna piwniczne w ciągu chodnika obramować obrzeżem betonowym 8x30cm. Wszystkie obrzeża należy ustawić na ławie betonowej C12/15 z oporem.
- Projektuje się nawierzchnię chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm. Wzdłuż krawędzi chodnika planuje się ułożenie dwóch rzędów (20cm) kostki w kolorze czerwonym co stanowić będzie dodatkową barierę optyczną mającą wpływ na bezpieczeństwo ruchu.
- Projektuje się nawierzchnię zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej czerwonej gr 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm.
- Istniejące nawierzchnie nieutwardzone za zjazdami od strony posesji uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5mm o gr. śr. 10cm.
- Po wykonaniu korekcyjnego frezowania jezdni do głębokości śr. 2cm, należy ułożyć geosiatkę przeciwspękaniową Rn=80kN na szerokości całej jezdni w celu zapobieżenia przenoszeniu istniejących spękań na nowe warstwy nawierzchniowe.
- Na całej jezdni zaprojektowano ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o gr. śr. 5cm (125kg/m2).
- Na całej jezdni zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr 4cm.
- Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny nawierzchni od osi w kierunku krawężnika o wartości 2,5%.
- Na całym zjeździe do Zakładu zaprojektowano ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o gr. śr. 5cm (125kg/m2).
- Na całym zjeździe do Zakładu zaprojektowano ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr 4cm.
- Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny nawierzchni zjazdu do Zakładu od osi w kierunku krawężnika o wartości 2,0%.
- Projektuje się montaż czterech wpustów deszczowych betonowych DN500 z kratą deszczową kl. D400 z ryglem zabezpieczającym oznaczonych na rys. PZT jako Wp1, Wp2, Wp3, Wp4. Wpust Wp1 i W2 włączyć do istniejącej studni betonowej na sieci kanalizacji deszczowej oznaczonej Sist, a wpust Wp3 i Wp4 włączyć do projektowanej studni S1 DN1000 przykanalikami z PVC-U 200 SN8. Studnię należy zwieńczyć włazem żeliwnym z ryglem zabezpieczającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2936798,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4755191,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2936798,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020267041

7.3.3) Ulica: Kaczawska 19

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2936798,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.