Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Diagnoza specjalistyczna, wielokierunkowa dzieci wraz ze wsparciem specjalistycznym/ terapeutycznym dla dziecka po diagnozie – postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072259704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 81-36-930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@starostwo.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr.starostwo.bielsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11873401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Diagnoza specjalistyczna, wielokierunkowa dzieci wraz ze wsparciem specjalistycznym/ terapeutycznym dla dziecka po diagnozie – postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf7c5dc-cf59-4325-9ef0-0a135cc85ef9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00272846/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie diagnozy i wsparcia specjalistyczno-terapeutycznego dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Razem SuperMocni!2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy specjalistycznej, wielokierunkowej dzieci wraz ze wsparciem specjalistycznym/ terapeutycznym dla dziecka po diagnozie.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Razem SuperMocni!” dofinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+), Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) diagnozę specjalistyczną, wielokierunkową dzieci oraz
b) wsparcie specjalistyczne/terapeutyczne dla dziecka po diagnozie
Diagnoza specjalistyczna, wielokierunkowa dzieci
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie specjalistycznego wsparcia diagnostycznego i terapeutycznego dla dzieci umożliwiającego ocenę ich funkcjonowania oraz usprawnienie ich motoryki, wspomaganie i stymulowanie ich rozwoju fizycznego i psychicznego, a także poprawę ich kompetencji społecznych poprzez diagnozę specjalistyczną, wielokierunkową dzieci (typu: diagnoza zaburzeń przywiązania i traumy, diagnoza zaburzeń neurorozwojowych, diagnoza Si, diagnoza logopedyczna, diagnoza TUS, diagnoza ADHD, diagnoza FASD).
2) Wsparcie diagnostyczne będzie realizowane dla każdego dziecka indywidualnie przez zespół specjalistów wyznaczonych do realizacji zamówienia.
3) Na podstawie zrealizowanej diagnozy, opracowany zostanie pakiet wsparcia terapeutycznego indywidualny dla każdego dziecka, w którym może znaleźć się jedna lub kilka form terapii (w zależności od stwierdzonych deficytów i trudności dziecka oraz obszarów wymagających wspomagania), każda w odpowiedniej, dopasowanej liczbie godzin. Wykonawca omówi z opiekunem dziecka wyniki przeprowadzonej diagnozy oraz przedstawi indywidualny plan pracy terapeutycznej wraz z opinią dotyczącą stwierdzonych deficytów u dziecka w formie pisemnej.
4) Ostateczną liczbę godzin terapii dla danego dziecka zatwierdza każdorazowo Zamawiający.
5) Za rekrutacje dzieci/uczestników projektu odpowiada Zamawiający.
6) Minimalna liczba dzieci przeznaczona do diagnozy: 60.
7) Harmonogram objęcia wsparciem diagnostycznym dzieci:
a) min. 15 dzieci objętych diagnozą w okresie od podpisania umowy do 19.12.2025 r.
b) min. 20 dzieci objętych diagnozą w 2026 r.
c) min. 25 dzieci objętych diagnozą w 2027 r.
8) Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a) przeprowadzenie wsparcia diagnostycznego dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego, będących uczestnikami projektu;
b) dojazd na miejsce realizacji wsparcia (co do zasady diagnoza dziecka winna się odbywać w miejscu zamieszkania dziecka lub jeśli charakter diagnozy nie pozwala na dojazd do miejsca zamieszkania dziecka, na terenie Bielska – Białej);
c) miejsce zamieszkania zrekrutowanych dotychczas dzieci: powiat bielski, m. in.: Czechowice Dziedzice, Kozy, Zabrzeg, Stara Wieś, Międzyrzecze Górne, Mazańcowice. Z uwagi na fakt, że rekrutacja do udziału w projekcie i poszczególnych formach wsparcia ma charakter ciągły, Zamawiający nie jest w stanie na tym etapie określić pozostałych lokalizacji);
d) zapewnienie wszystkich narzędzi i pomocy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć;
e) wydanie pisemnej opinii dla każdego dziecka;
f) prowadzenie na bieżąco harmonogramów i grafików spotkań, które Wykonawca będzie aktualizował na bieżąco i przekazywał Zamawiającemu nie rzadziej niż raz w miesiącu Zamawiającemu w wersji elektronicznej;
g) Wykonawcę obowiązują zasady oznaczania projektów współfinansowanych z programu "Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027" (https://funduszeue.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_oznakowania).
Wsparcie specjalistyczne/terapeutyczne dla dziecka po diagnozie
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie specjalistycznego wsparcia terapeutycznego po diagnozie (typu: terapia zaburzeń przywiązania i traumy, terapia zaburzeń neurorozwojowych, terapia SI, terapia logopedyczna, TUS, terapia ADHD, terapia dziecka z FASD).
2) Wsparcie terapeutyczne będzie realizowane dla każdego dziecka indywidualnie przez zespół specjalistów wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wsparcie realizowane będzie na podstawie zrealizowanej diagnozy. Zamawiający zastrzega, że 1 dziecko może brać udział w kilku formach wsparcia.
3) Ostateczną liczbę godzin terapii dla danego dziecka zatwierdza każdorazowo Zamawiający.
4) Za rekrutacje dzieci/uczestników odpowiada Zamawiający.
5) Liczba godzin wsparcia – min. 1440 godzin terapii, zajęcia indywidualne, średnio 4 x w miesiącu x 1 godzina x 60 dzieci x ok. 6 miesięcy. Przez godzinę rozumie się pełne 60 minut zajęć indywidualnych z dzieckiem. Ostateczna liczba godzin przypadająca na dziecko może się różnić.
6) Harmonogram objęcia wsparciem specjalistycznym/terapeutycznym po diagnozie:
a) min. 40 godzin wsparcia w okresie od podpisania umowy do 19.12.2025 r.
b) min. 680 godzin wsparcia w 2026 r.
c) min. 720 godzin wsparcia w 2027 r.
7) Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a) przeprowadzenie wsparcia terapeutycznego dla dzieci zgłoszonych przez Zamawiającego, będących uczestnikami projektu;
b) dojazd na miejsce realizacji wsparcia (co do zasady terapia dziecka winna się odbywać w miejscu zamieszkania dziecka lub jeśli charakter terapii nie pozwala na dojazd do miejsca zamieszkania dziecka, na terenie Bielska – Białej);
c) miejsce zamieszkania zrekrutowanych dotychczas dzieci: powiat bielski, m. in.: Czechowice Dziedzice, Kozy, Zabrzeg, Stara Wieś, Międzyrzecze Górne, Mazańcowice. Z uwagi na fakt, że rekrutacja do udziału w projekcie i poszczególnych formach wsparcia ma charakter ciągły, Zamawiający nie jest w stanie na tym etapie określić pozostałych lokalizacji);
d) zapewnienie wszystkich narzędzi i pomocy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć;
e) prowadzenie na bieżąco harmonogramów i grafików spotkań, które Wykonawca będzie aktualizował na bieżąco i przekazywał Zamawiającemu nie rzadziej niż raz w miesiącu Zamawiającemu w wersji elektronicznej;
f) przygotowanie dokumentacji z realizacji działań w ramach projektu pn. „Razem SuperMocni!” (w tym: Sporządzenie na bieżąco dziennika zajęć zawierającego informacje co najmniej o programie zajęć, liczbie zrealizowanych godzin, obecnościach dziecka na zajęciach);
g) Wykonawcę obowiązują zasady oznaczania projektów współfinansowanych z programu "Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027" (https://funduszeue.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_oznakowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta.Oferta nr 1 – Power Motive Sp. z o.o., Gdów
Cena brutto: 646 200,00 zł, w tym:
zamówienie podstawowe: 430 800,00 zł
opcja: 215 400,00 zł
W związku z faktem, że cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 348 000,00 zł (zamówienie podstawowe wraz z opcją), podjęto decyzję o przeprowadzeniu negocjacji.
Po przeprowadzeniu negocjacji, zaproszono Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej, wyznaczając równocześnie termin na jej złożenie do dnia 05.11.2025r. do godz. 08:00. Wykonawca nie złożył oferty dodatkowej.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646200,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena brutto: 646 200,00 zł, w tym:
zamówienie podstawowe: 430 800,00 zł
opcja: 215 400,00 zł
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wywóz różnych odpadów z pustostanów strychów, piwnic, korytarzy i terenów zewnętrznych z nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
- Instalacja PV B-B ul. Kopytko 14, 12, 13
- Wyposażenie pracowni gastronomicznych w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój i wzrost potencjału szkół Powiatu bielskiego prowadzących kształcenie zawodowe" - postępowanie II
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas 7 konferencji / spotkań branżowych organizowanych przez BCU
- Zbijanie sopli oraz zrzucanie śniegu z dachów budynków stanowiących zasób Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w sezonie zimowym 2025/2026.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Świadczenie poradnictwa indywidualnego i rodzinnego, wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży, grupy wsparcia dla osób w kryzysie oraz dla rodziców/opiekunów dzieci i dorosłych
- "Świadczenie usług bytowych w mieszkaniach wspomaganych w Centrum Wsparcia Socjalnego przy ul. Ogrodowej 2a w Wałbrzychu"
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy w roku 2026"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





