Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463586/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00463863/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i wyposażenie bazy magazynowej dla Powiatu Wołomińskiego – Obszar II – zabezpieczenie logistyczne – Część 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i wyposażenie bazy magazynowej dla Powiatu Wołomińskiego – Obszar II – zabezpieczenie logistyczne – Część 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a894f896-09cb-4e27-9c8c-996c39844b1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044483/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup, dostawa i wyposażenie bazy magazynowej dla Powiatu Wołomińskiego – Obszar II – zabezpieczenie logistyczne – Część 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.125.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i wyposażenie bazy magazynowej dla Powiatu Wołomińskiego – Obszar II – zabezpieczenie logistyczne – Część 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
33141641-5 - Sondy
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452040907
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa chodnika w msc. Sieraków gm. Radzymin"
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, mienia a także bezpieczeństwa osób podczas wydarzeń kulturalnych w Powiatowym Centrum Kultury Fabryczka w Wołominie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zad. inw.: "Projekt rozbudowy drogi powiatowej Nr 4321W na odcinku Józefów - Czarnów, gm. Dąbrówka - Poprawa infrastruktury drogowej"
- Świadczenie usług przekazywania środków pieniężnych w formie przekazów pocztowych nadawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w 2026 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Wołominie w 2026 r.
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa zestawu do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
- Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025
- Zakup respiratorów, sprzętu USG oraz RTG dla podmiotów leczniczych w celu podniesienia funkcjonalności i jakości wykonywanych zadań w ramach zadań OC i OL
- Przebudowa infrastruktury kardiologicznej w Klinice Kardiologii i Kardiochirurgii - prace budowlane wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz częściowym zakupem i montażem sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





