eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wyk dok projek-kosztorys, spraw nadzoru autor oraz oprac projektu powyk w zakresie kons i remontu budowl zabytk baraku mur o nr. inw. B-144 (umywalnia) oraz zabyt reliktu o nr. inw. B-146 (pralnia)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyk dok projek-kosztorys, spraw nadzoru autor oraz oprac projektu powyk w zakresie kons i remontu budowl zabytk baraku mur o nr. inw. B-144 (umywalnia) oraz zabyt reliktu o nr. inw. B-146 (pralnia)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk dok projek-kosztorys, spraw nadzoru autor oraz oprac projektu powyk w zakresie kons i remontu budowl zabytk baraku mur o nr. inw. B-144 (umywalnia) oraz zabyt reliktu o nr. inw. B-146 (pralnia)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09abee44-8d1b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09abee44-8d1b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,a,2367467,wykonanie-dokumentacji-projektowo-kosztorysowej-sprawowanie-nadzoru-autorskiego-oraz-opracowanie-pro.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz opracowanie projektu powykonawczego w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-144 (umywalnia) oraz zabytkowego reliktu o nr. inw. B-146 (pralnia) usytuowanych na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie wybranych osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie wybranych osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
3.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, dokumentację projektowo-kosztorysową lub dokumentacje projektowo-kosztorysowe dla min. 2 budynków wpisanych do rejestru zabytków, w tym:
3.1.1.1. min. 1 budynku zabytkowego o powierzchni całkowitej min. 400 m2, zawierającej projekt konserwacji (remontu) elementów konstrukcyjnych murowanych,
3.1.1.2. min. 1 budynku zabytkowego o powierzchni całkowitej min. 400 m2, zawierającej projekt konserwacji (remontu) elementów konstrukcyjnych drewnianych,
z których cena co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (tj. wskazanej w pkt. 3.1.1.1. lub 3.1.1.2.), była nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto.
3.1.1.3. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 3.1 musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
3.1.1.4. W odniesieniu do warunków opisanych w pkt. 3.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.1.1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SWZ.
3.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
3.1.2.1. jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniających do projektowania oraz doświadczeniem polegającym na:
3.1.2.1.1. wykonaniu po dniu uzyskania ww. uprawnień, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu budowlanego budynku drewnianego lub murowanego wpisanego do rejestru zabytków,
3.1.2.2. jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniających do projektowania oraz doświadczeniem polegającym na:
3.1.2.2.1. wykonaniu po dniu uzyskania ww. uprawnień, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 3 dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących remontu budowlanego budynku drewnianego lub murowanego wpisanego do rejestru zabytków,
3.1.2.3. jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniających do projektowania oraz doświadczeniem polegającym na:
3.1.2.3.1. wykonaniu po dniu uzyskania ww. uprawnień, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu budowlanego budynku drewnianego lub murowanego wpisanego do rejestru zabytków,
3.1.2.4. jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniających do projektowania oraz doświadczeniem polegającym na:
3.1.2.4.1. wykonaniu po dniu uzyskania ww. uprawnień, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu budowlanego budynku drewnianego lub murowanego wpisanego do rejestru zabytków,
3.1.2.5. Osoby, o których mowa powyżej w pkt. 3.1.2 muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
3.1.2.6. Wymienione powyżej w pkt. 3.1.2. osoby ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie określają one całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
3.1.2.7. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko opisane w pkt 3.1.2 SWZ (dozwolone jest łączenie funkcji).
3.1.3. Na potrzeby oceny spełniania warunków udziału pod pojęciem:
3.1.3.1. dokumentacja projektowo-kosztorysowa, Zamawiający rozumie wielobranżową dokumentację obejmującą minimum: projekt architektoniczno-budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje wykonania i odbioru robót, przedmiar, kosztorys w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Ww. dokumentacja dotyczy roboty budowlanej, dla której zostało uzyskane pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę.
3.1.3.2. projekt budowlany, Zamawiający rozumie projekt architektoniczno–budowlany zatwierdzony ostatecznym pozwoleniem na budowę.
3.1.3.3. budynek wpisany do rejestru zabytków, Zamawiający rozumie budynek wpisany do rejestru zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogicznego do rejestru zabytków sposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w państwach obcych.
3.1.3.4. budynek drewniany, Zamawiający rozumie budynek o konstrukcji nośnej lub więźbie dachowej z drewna.
3.1.3.5. budynek murowany, Zamawiający rozumie budynek o konstrukcji i ścianach murowanych.
3.1.3.6. wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu budowlanego budynku, Zamawiający rozumie pełnienie roli projektanta danej branży w dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3.1.4. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby, o których mowa w pkt. ‎3.1.2. SWZ. Osoby te wykonanie przedmiotu zamówienia będą potwierdzały poprzez złożenie podpisów na stronach tytułowych oraz rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3.1.5. Osoby, o których mowa w pkt. 3.1.2. SWZ winny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Funkcję osób o których mowa w pkt. ‎3.1.2. SWZ mogą także wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków prawnych.
4.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
3.1. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia z postępowania

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14.1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ),
14.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 2)
14.3. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) (załącznik nr 3 do SWZ),
14.3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy)
14.4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
14.5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
2. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium nr 2 i 3 na podstawie art. 126 ust 2 Ustawy PZP Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: otwarcie nastąpi przy użyciu platformy e zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.