eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdee79b7-6bcf-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/Dozór/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest stałe dozorowanie i bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2023 r. godz. 0:00 do 30.06.2023 r. godz. 24:00
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Kielce w następujących lokalizacjach:
1) ul. Paderewskiego 20 od godziny 00:00 do godziny 7:30 oraz od godziny 19:00 do godziny 24:00 – z budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 1 256 m2,
2) ul. Sienkiewicza 76 od godziny 00:00 do godziny 7:30 oraz od godziny 14:30 do godziny 24:00 – z budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 4 595 m2,
3) ul. Nowaka – Jeziorańskiego 53 od godziny 00:00 do godziny 24:00 - z budynkiem o powierzchni użytkowej 13 896 m2,
2. Zakres usług obejmuje dozór i ochronę mienia każdej z powyższych nieruchomości składających się z budynku biurowego i jego otoczenia, pomieszczeń w tych budynkach oraz powierzonych rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i na nieruchomościach, i realizowany będzie przez jednego pracownika na zmianie (nie są wymagani pracownicy będący na liście kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej) w wyznaczonych godzinach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy. Szacowana ilość godzin dozorowania przewidziana w okresie trwania zamówienia wynosi łącznie 9 683,5 roboczogodzin, w tym na nieruchomości przy ul. Paderewskiego 20 – 2 262,50 roboczogodzin, na nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 – 3 077 roboczogodzin, na nieruchomości przy ul. Nowaka- Jeziorańskiego 53 – 4 344 roboczogodzin.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usług na poszczególnych nieruchomościach oraz obowiązki Wykonawcy opisane są w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Usługa będzie wykonywana przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego).
5. Zaleca się by Wykonawca dokonał oględzin obiektów i terenu, na którym mają być wykonywane usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do prawidłowej realizacji usługi i jej wyceny.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas świadczenia usługi.
7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosownie do art. 95 ust. 1 Pzp – wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) – pracowników ochrony bezpośrednio uczestniczących w realizacji usług dozoru i ochrony mienia na wskazanych w pkt. 2 nieruchomościach, co najmniej 3 osoby (tj. co najmniej po 1 pracowniku ochrony na każdej nieruchomości), których zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac określonych w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób zatrudnionych w zarządzie czy nadzorze oraz osób, które będą koordynowały pracami objętymi zamówieniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Realizując obowiązek wskazany w pkt. 3.8 jw. niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215264,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253435,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215264,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STW SYSTEM Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-26-85-491

7.3.3) Ulica: Ściegiennego 252

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215264,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.