Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447033/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00459687/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00459968/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do siedziby Zamawiającego radiotelefonów przewoźnych i nasobnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) oraz dla Urzędu Miejskiego w Bychawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.bychawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do siedziby Zamawiającego radiotelefonów przewoźnych i nasobnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) oraz dla Urzędu Miejskiego w Bychawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de770ca4-2abe-4351-a9e0-e35819ab5d44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045478/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa do siedziby Zamawiającego radiotelefonów przewoźnych i nasobnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) oraz dla Urzędu Miejskiego w Bychawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGŚ. 271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego radiotelefonów przewoźnych i nasobnych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) oraz dla Urzędu Miejskiego w Bychawie, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.1.3. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia:
3.1.3.1.Przedmiot zamówienia musi:
1) spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie,
2) być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany i bez oznak używania, nierefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, nie mógł podlegać ponownej obróbce oraz w jednolitej konfiguracji,
3) być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania,
4) być dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5) być zgodny ze stosowanymi normami technicznymi,
6) posiadać certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej,
7) posiadać gwarancje producenta na okres wskazany w ofercie wykonawcy,
8) nie może być obciążony prawem obligacyjnym ani rzeczowym na rzecz osób trzecich, nie może toczyć się wobec niego postępowanie egzekucyjne, sądowe, ani przed jakimkolwiek organem orzekającym oraz nie może być przedmiotem zabezpieczenia.
3.1.3.2. Wykonawca ponosi koszty dostarczenia oraz koszty ubezpieczenia przedmiotu umowy ryzyko ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia do dnia protokolarnego przekazania urządzeń Zamawiającemu.
3.2. Minimalne warunki gwarancji:
3.2.1 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i okres rękojmi wynosi min. 24 miesiące od daty odbioru końcowego, chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej (wtedy okres ten jest dłuższy);
Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie dla całości dostawy oraz od daty skutecznego odbioru potwierdzonego protokołem.
3.2.2 Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego przedmiotu zamówienia.
3.3. Zamawiający informuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne dla radiotelefonów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza radiotelefony równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli radiotelefony zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentach zamówienia w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3.4. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32344000-6 - Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii
32344100-7 - Przenośne odbiorniki do przywoływania i wywoływania
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127680,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127680,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTRAN Ewa Golusińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145819710
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127680,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Zakup pomocy dydaktycznych - sprzęt geodezyjny, na potrzeby projektu pn.: "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa samochodu operacyjnego do obsługi projektu
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





